Address & Contact

Our Address

تبریز،خیابان آزادی،نرسیده به پل عابر پیاده،دکور جشنواره

Telephone

اجرای انواع رنگ های ساختمانی و استیکر های سقفی، ورقه طلا و استیل اسدی در تبریز

پتینه کاری میکروسمنت استوکو اسدی
🔹پتینه نامی ست که بر روی حالت سبز رنگ خوردگی، کهنگی و زنگ زدگی بر روی فلز مس یا سایر فلزات، چوب و یا سنگ می گذارند. پتینه کاری را می توان یکی از تکنیک های نقاشی دانست.

🔹پتینه کاری در ساختمان را نیز به نوعی می توان یکی از تکنیک های نقاشی ساختمان دانست؛ اما کاربردهای آن در واقع فراتر از نقاشی ساختمان می باشد. به عنوان مثال در پتینه کاری بر خلاف نقاشی، علاوه بر تغییر رنگ سقف، درب و یا دیوار ساختمان می توانیم بافت ظاهری آن ها را نیز تغییر دهیم.

✳️استوکو

🔹استوکو یه نوع مخلوط ملات(گچ نرم) هست که در فضای بیرون از خونه استفاده می شده.

🔹مفهوم استفاده از مخلوط گچ در معماری به دوران باستان برمی گرده.

🔹در نقاشی های دیواری یونان باستان و رومی ها از گچ استفاده شده.

🔹رنگ دکوراتیو استوکو بر پایه رزین اکریلیک هستش و به عنوان یک پوشش تزئینی شناخته شده و با استفاده از اون طرحی بسیار زیبا شبیه به سنگ مرمر ایجاد میشه.

🔹رنگ استوکو روی تمام سطوح گچی،چوبی و دیوار قابل استفاده هست.

🔹این سطوحی که ذکر شد باید قبل از رنگ آمیزی یک پرایمر مناسب به عنوان زیرکار داشته باشن.

✳️میکروسمنت

🔹یک پوشش برای دکوراسیون داخلی، بیرونی و برای برخی وسایل مانند میز و کمد (برای شکل ظاهری و یا بازسازی آن) ساخته شده از سیمان، رزین، مواد افزودنی و رنگ دانه های معدنی است. این پوشش را می توان بر روی زمین، دیوار و سقف نیز استفاده نمود.

✳️ مزایا

🔻تنوع بافت و رنگ بالایی دارد،
🔻مقاومت سایشی بالا،
🔻اجرا توسط نیروهای انسانی،
🔻غیرلغزنده،

🔻مقاوم در برابر رطوبت و آب،
🔻مقاوم در برابر اشعه خورشید (برای فضاهای خارجی و نمای ساختمان)،
🔻مقاومت فشاری قابل ملاحظه،
🔻اجرای ساده و بدون پرت،
🔻قابلیت اجرا در ابعاد بزرگ و بدون درز،

🔻قابلیت کشسانی بالا،
🔻شست و شوی آسان با آب و صابون،
🔻استحکام بالا در برابر ترک،
🔻ویژگی خاص تمیز شوندگی در صورت ایجاد کثیفی و آلودگی بر روی آن.

🔹این پودر از تنوع رنگی و بافت بسیاری برخوردار است و این امکان را به طراح و یا مجری طرح می دهد که بتواند طرح مورد نظر خود را براحتی اجرا نماید و در نهایت به سلیقه ی مشتری می تواند ظاهری مات، نیمه براق و یا براق به طرح بدهد. اجرای آن بسیار ساده و راحت می باشد توسط نیروهای انسانی به وسیله ماله های مخصوص انجام می شود.

مدیریت: میلاد اسدی

پتینه ک7

اری میکروسمنت استوکو اسدی

پتینه کاری ساختمان اسدی در تبریز , پتینه کاری روی دیوار اسدی در تبریز  , پتینه سقف اسدی در تبریز , پتینه گچبری اسدی در تبریز , پتینه روی ام دی اف اسدی در تبریز , پتینه روی شیشه اسدی در تبریز , پتینه روی چوب , پتینه کاری روی مبل , پودر میکروسمنت جلوه گری هنر , پتینه در دکوراسیون داخلی خانه , پتینه گل برجسته , طرح کاغذ دیواری پتینه , تحت لیسانس اسمارت اساک مالزی  , اجرا میکروسمنت دیوار داخل  , اجرا میکروسمنت کف و نما   , اجرا میکروسمنت استخر   , اجرا میکروسمنت بر روی کابینت  , اجرا میکروسمنت سرویس بهداشتی و حمام , پتینه کاری میکروسمنت استوکو اسدی ,