پخش انواع مانتو وشلوار کاترین در ستارخان تهران

پخش انواع مانتوهای اسپرت و مجلسی کاترین

مانتو از جمله پوشش ضروری برای بانوان ایرانی است که امروزه در انواع و اقسام مدل ها و طرح ها توسط تولید کنندگان مطرح داخلی و خارجی تولید و سپس به بازار عرضه می شود.

خرید مانتو معمولا با توجه به سخت پسند بودن اغلب خانم ها، کاره بسیار راحتی نیست و بایستی در هنگام خرید یک مانتوی زنانه به مواردی همچون: جنس مانتو، اندازه متناسب با فیزیک بدنی خانم ها، تناسب آن با استفاده در محیط های مجلسی و یا اداری، رنگ پوست، قیمت مانتو و موارد دیگری از این دست نیز توجه نمایید.

جنس مانتو

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب و خرید مانتو، توجه به جنس پارچه ای است که در تولید آن به کار رفته است. مانتوها دارای جنس های مختلفی هستند که برای مثال می توان در این خصوص به چرم های طبیعی و مصنوعی، ساتن، تریکو، پشم، جین،‌ پنبه ای و همچنین کتان اشاره کرد.

انتخاب مانتو با هر یک از این جنس های پارچه ای مناسب استفاده از آن در هر یک از ۴ فصل مختلف سال می باشد.

سبک شناسی مانتو: پخش انواع مانتوهای اسپرت و مجلسی کاترین

از انواع مانتو زنانه می توان به مانتو بلند ، مانتو ساده ، مانتو اسپرت ، مانتوجلو باز ،مانتو کتی ، مانتو عبایی ، مانتو جلو بسته … اشاره کرد هر کدام از این مدل مانتوها براساس موقعیت مورد استفاده می توانند استایل زیبا وشیکی برای بانوان ایرانی بسازد

مانتو ساده

مانتو زنانه ساده برای پوشیدن در مکان های عمومی و ادارات انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

این سبک مانتو مناسب دخترهایی می باشد که به استایل خیابانی علاقه داشته زیرا به راحتی می توانند این مدل مانتو را با انواع شلوار و کیف ترکیب کنند.

مانتو مجلسی

مسلماً مانتوهای مجلسی مناسب برای پوشیدن در هر مکان و موقعیتی نبوده و بیشتر در مکان هایی که امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد مانتو زنانه مجلسی بسیار کاربرد دارد. اندازه و سایز مانتوهای مجلسی باید کاملا هماهنگ با اندام شما باشد.

بهتر است این مدل مانتو را به همراه شلوار پارچه ای با رنگ مناسب بپوشید. مانتو زنانه مجلسی نیز همانند لباس های شب مطابق با جدیدترین مدهای روز طراحی و دوخته می شوند.

مدیریت : ابراهیم رزاقی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


 


 


 


 


 


 


 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

مدل مانتو شیک و باکلاس 1401
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
مدل مانتو شیک و باکلاس مجلسی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

مدل مانتو شیک و باکلاس  ۱۴۰۰در ستارخان تهران, مدل مانتو شیک و باکلاس مجلسی در ستارخان تهران , مانتو فروشی در ستارخان , مدل مانتو دو تیکه مجلسی در ستارخان تهران , مدل مانتو مشکی جدید در ستارخان تهران , مدل مانتو شیک و باکلاس ساده در ستارخان تهران , مانتو کدی در ستارخان تهران ,