پخش سیم جوش و الکترود و فیلر برندهای ایساب،مترود،میگولد،لینکلن،هیوندای،صفرا و Rtc در تهران

✅نوین جوش پایا : تامین کننده انواع الکترود و سیم جوشهای صنعتی

✅آلومینیم،مس،استنلس،نیکل،کبالت

الکترود استنلس استیل 308,309, 310 ,312,316,347

 

صفحه سنگ های ساب و برش ،مارک Oasi
🔴کاربرد سیم جوش

❇️به طور کلی سیم‏ جوش‌‏ها در اتصال دو ماده عمدتا فلزی به کار می‌‏روند و در صنایع متفاوتی کاربرد دارند. برای مثال صنعت ساخت تجهیزات ثابت به ویژه مخازن تحت فشار و مبدل­‌های حرارتی (فولادهای ساده کربنی، فولادهای کم آلیاژ و نیز فولادهای آلیاژی)، صنایع حمل و نقل، صنایع خودروسازی (جهت ساخت مجموعه های منفصله و نیز بدنه سازی خودروها)، ساختمان­‌سازی و مجسمه­‌سازی از سیم جوش‌­ها و جوشکاری سیم مستقیم استفاده می‌­کنند.

🔴ویژگی‌های جوشکاری با سیم جوش

⚡️نفوذ عمیق: برای ساخت اتصال‌های نازک، بهترین روش، استفاده از سیم جوش‌هاست؛ زیراکه در ریشه جوش به طور عمقی نفوذ می‌کنند و اتصال نازک را به وجود می‌آورند.

⚡️کاهش عیوب جوشکاری: جوشکاری بر روی انواع سطوح باعث ایجاد تخلخل می‌شود. در هر نوع جوشکاری تلاش شده است که این تخلخل‌ها کاهش یابد. بر روی سطوح مختلف سیم جوش دی‌اکسیدکننده‌هایی وجود دارد که منجر به کاهش این تخلخل‌ها می‌شود. وجود این دی‌اکسیدها به شما کمک می‌کند نیاز کمتری به تمیز کردن محیط جوشکاری داشته باشید.

⚡️مکانیسم تغذیه: از آنجایی که مکانسیم تغذیه جوشکاری با سیم‌جوش به صورت تزریق خودکار به داخل حوضچه مذاب است،‌ استفاده از روش جوشکاری با سیم‌جوش باید توسط افراد حرفه‌ای با مهارت بالا انجام شود.

⚡️سرعت بالای جوشکاری: استفاده از سیم‌جوش‌ها در فرآیند جوشکاری باعث بالا رفتن سرعت جوشکاری می‌شود. به همین دلیل نرخ رسوب‌گذاری نیز به مراتب افزایش می‌یابد و لذا طرفداران این نوع جوشکاری بیشتر است.

⚡️مراقبت از سیم­ جوش: لایه‌ای مسی به عنوان پوشش محافظ بر روی سیم‌جوش‌ها کشیده شده است. این لایه منجر به بهبود عملکرد جوش می‌شود.

⚡️سرباره‌ها: هر چقدر هم که وجود دی‌اکسیدکننده‌هامی‌تواند تاثیر مثبتی بگذارد، اما با ایجاد تکه‌های کوچکی به نام Small Isolated Patches منجر به ایجاد عیوبی نیز بر روی سطح جوش می‌شود.

 

به مدیریت:آقای نظافت

 

 

 

 

 

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

 

 

الکترود ,  انواع الکترود ,  سیم جوش های صنعتی ,  سیم جوش آلومینیوم ,  سیم جوش استنلس ,  سیم جوش کبالت ,  پخش سیم جوش های صنعتی نوین جوش پایا در تهران , سیم جوش, الکترود , فیلر , ایساب , مترود , میگولد , سیم جوش ایساب , صفرا , لینکلن , هیوندای , Rtc ,