پخش عمده الکتریکی منصوری

?پخش سیم و کابل و روشنایی و ملزومات برقی

?پخش عمده و خرد با قیمت های فوق العاده رقابتی

?فروش سیم و کابل صنعتی، ساختمانی ، مخابراتی

?اجزا و قطعات مدار روشنایی:

?کلید
?پریز
?جعبه تقسیم
?سرپیچ
?دیمر
?چراغ
?تابلو برق

✳️کلید

به طور کلی کار کلید در مدار قطع و وصل جریان است. برای قطع جریان الکتریکی حداقل باید یکی از سیم‌‌‌های حاصل جریان قطع شود.

?انواع کلید:

?کلید یک پل: برای قطع و وصل یک مسیر جریان است.

?کلید دو پل: امکان خاموش و روشن کردن دو دسته لامپ یا دو مسیر را فراهم می‌کند.

?کلید تبدیل یا تعویض: در راهروها و سالن‌ها استفاده شده و امکان خاموش و روشن کردن و کنترل روشنایی از دو یا چند نقطه را فراهم می‌کند.

 

✳️جعبه تقسیم

از جعبه تقسیم برای ارتباط لوله‌ها به یکدیگر و گرفتن انشعاب از سیم‌ها استفاده می‌شود و فاصله جعبه تقسیم از سیم ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر است.

✳️دیمر

دیمر وسیله ای است که می‌توان توسط آن میزان نور لامپ را تغییر داد. دیمربه صورت سری با لامپ قرار می‌گیرد.

✳️فتوسل

برای آنکه بتوانیم چراغ‌‌‌های معابر را به هنگام تاریک و روشن شدن هوا به طور اتوماتیک روشن و خاموش کنیم از وسیله ای به نام فتوسلاستفاده می‌کنیم.

✳️رله

برای روشن و خاموش کردن لامپ‌ها به صورت زمان دار یا زمان بندی شده از آن استفاده می‌کنیم. طرز عمل به این ترتیب است که با فشار دادن به شستی، به جای کلید تبدیل، رله شروع به کار می‌کند و لامپ‌‌‌های راه پله روشن می‌شود که پس از زمان تنظیمی، لامپ‌ها خاموش خواهند شد.

✳️سیم و کابل

?انواع سیم و کابل برق، تجهیزات مهمی در سیستم الکتریکی هستند. این دو مفهومی کاملاً متفاوت دارند. یک سیم از یک هادی الکتریکی منفرد ساخته شده است، در حالی که یک کابل متشکل از یک گروه یا یک باندل (دسته) از سیم‌های چندگانه است که درون یک پوسته مشترک قرار گرفته‌اند. از سیم و کابل برای حمل جریان الکتریکی استفاده می‌شود. امروزه به دلیل پیشرفت فناوری، تقریباً انرژی همه دستگاه‌ها از طریق برق تأمین می‌شود.

?چه در داخل خانه و چه در فضای بیرون، ما به برق مطمئن و بدون وقفه نیاز داریم که با انواع سیم و کابل مناسب به ما می‌رسد. نه تنها در بخش برق از کابل‌ها و سیم‌ها برای انتقال و توزیع برق به خانه و صنایع استفاده می‌شود، بلکه بخش مخابرات نیز بر انواع سیم و کابل برای انتقال بی‌وقفه داده‌ها متکی است.

به مدیریت : مهران منصوری

 

 

 

 

 

 

پخش عمده الکتریکی منصوری در گیلان , الکتریکی  , الکتریکی منصوری , الکتریکی در گیلان , پخش سیم و کابل و روشنایی ,  پخش ملزومات برقی  , فروش سیم و کابل صنعتی در گیلان , فروش سیم و کابل ساختمانی در گیلان , فروش سیم و کابل مخابراتی  در گیلان ,