پخش لوازم بهداشتی ساختمانی سواری

پخش لوازم بهداشتی ساختمانی ، لوله پولیکا ، شیرآلات
عرضه مستقیم بهترین برندهای لوله و اتصالات ساختمانی و شیرآلات با قیمت عالی
فروش لوله و اتصالات و لوازم بهداشتی و تاسیسات ساختمانی و سینک ظرفشویی
 نمایندگی لوله و اتصالات
فروش محصولات ساختمانی سواری با رعایت اصل مشتری مداری ، نیاز سنجی ، کیفیت سنجی و خدمات ویژه حمل و نقل در تفکر ایجاد آینده ای روشن و رو به جلو قدم بر خواهد داشت. برخی از گروه کالاهایی که این مرکز در سبد خود اقدام به توزیع آنها می نماید به صورت خلاصه به شرح ذیل می باشد :لوله و اتصالات پولیکا ، پلی اتیلن و پلیمری ، پنج لایه (نیوپایپ) ، گالوانیزه ، سیاه جوشی، چدنی آب و فاضلاب و پوش فیت، انواع پکیج و حوله خشک کن، انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی ، بهداشتی صنعتی ، آبرسانی و گاز رسانی، انواع چینی آلات بهداشتی، انواع لوازم تزئینی و جانبی سرویس های بهداشتی، اجاق گازهای صفحه ای و هود، انواع چسب ها و نوارهای عایق لوله کشی.
مدیریت : آقای جواد سواری

✔شماره های تماس✔:
۰۹۱۳۲۳۰۸۴۶۲
۰۹۱۳۸۳۶۲۴۸۰

 

کاسه روشویی لوکس
 کاسه روشویی لوکس ضروری ترین ابزار در سرویس بهداشتی برای داشتن نمایی چشمگیر و شیک است. فرقی نمی کند که ساختمان شما از نوع اداری، مسکونی، رستوران و یا کلینیک باشد، سرویس بهداشتی یکی از فضاهای اصلی در هر ساختمانی است که به هنگام ورود به آن اولین چیزی که به چشم می آید، کاسه روشویی و کابینت آن است

??????????????

✅شیر آلات لوکس خارجی
شیر آلات لوکس خارجی به لحاظ کارایی مشابه شیرآلات معمولی هستند و دارای انواع اهرمی، چرخشی، چشمی، هوشمند و .. می باشند. تفاوت مهم آنها با انواع قدیمی در رنگ و جنس روکش آنهاست که باعث می شود زیبایی خاص و منحصربفرد داشته باشند. در واقع تنها کارایی و کیفیت شیرآلات نیست که امروزه مورد توجه قرار می گیرد، بلکه زیبایی آن نیز بسیار مهم است. چه بسا برای برخی از افراد نمای ظاهری مهمترین پارامتر انتخاب و خرید باشد. زیرا شیرآلات به همراه روشویی و کابینت جز لوازم دکوراتیو سرویس بهداشتی هستند که در نگاه اول به چشم می آیند

??????????????

✅شیرآلات اهرمی
شیرآلات اهرمی نسل جدید شیرآلات بهداشتی هستند که در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین مشخصه ظاهری این شیرآلات آن است که تنها یک دستگیره و یا اهرم برای قطع وصل کردن جریان آب دارند. برخلاف شیرآلات سنتی که دارای دو دستگیره چرخشی هستند و جنس آنها از آلیاژ برنج است. به دلیل معایب و دوام کمی که شیر آلات سنتی داند در بسیاری از کشورها، دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند

??????????????

 

✅علم دوش
علم دوش یک ابزار ضروری برای حمام هایی است که فاقد وان و کابین دوش می باشند. از نظر بسیاری از افراد حمام کردن با دوش راحت تر از سایر تجهیزات است. زیرا دست ها آزاد بوده و کار شست و شوی بدن راحت تر انجام می شود. پاشش آب بصورت قطره ای است که می تواند کلیه نقاط بدن را پوشش دهد. ضمن اینکه در بسیاری از مدل ها علم متحرک است که در این صورت می توان آن را از پایه جدا کرد و به راحتی کار شست شوی بدن و سر را با آن انجام داد. از طرفی دیگر علم ها در طرح ها و مدل های متنوعی ساخته می شوند که در این صورت امکان ست کردن آن با شیرآلات حمام و سبک های مختلف دکوراسیون وجود دارد

??????????????

 

✅سردوش حمام
سردوش حمام قطعه ای است که به علم دوش متصل می شود. در واقع علم دوش آب را به سردوش هدایت کرده و آب با الگویی خاص از سردوش خارج می شود. معمولا این دو قطعه همراه با هم عرضه می شوند اما مواردی نیز وجود دارد که علم دوش سالم است اما سردوش به علت خرابی نیاز به تعویض دارد.

??????????????

 

✅هود آشپزخانه
هود آشپزخانه از لوازم مهم و ضروری یک آشپزخانه است. هود دستگاه مکنده ای است که با قرار گرفتن در بالای اجاق گاز باعث می شود تا ذرات معلق و بو به درون آن کشیده و به این ترتیب از چرب شدن سطوح و پخش شدن بوی غذا در خانه جلوگیری می کند. در واقع به دلیل انتشار بخار و چربی در منزل، بدون هود امکان پخت و پز در آشپزخانه وجود ندارد.

??????????????

 

✅لوازم جانبی سرویس بهداشتی
لوازم جانبی سرویس بهداشتی به مجموعه لوازم های ریز که مورد نیاز سرویس بهداشتی در یک خانه است را می گویند، مثل جامایع دیواری ، توالت فرنگی، شلنگ شیر توالت، آینه و … که در این دسته بندی جمع آوری شد و می توانید با تحلیل و برسی انواع مدل های متنوع در فروشگاه آن هارا تهیه کنید، لوازم سرویس بهداشتی با برسی رنگ بندی کاشی و فضای سرویس بهداشتی می توان انتخاب کرد.
??????????????
مزایای لوله پلیکا (پولیکا):

مقاومت در برابر خوردگی: لوله پلیکا غیر رسانا است و نسبت به فعل و انفعالات الکتروشیمیایی ناشی از اسیدها و نمک‌هایی که باعث خوردگی فلزات می‌شوند مقاوم است.
این مشخصه در داخل و خارج لوله پلیکا ( لوله پولیکا ) وجود دارد. در نتیجه لوله در جاهایی که خاک مهاجم است کاربرد دارد.
مقاومت شیمیایی: لوله پلیکا در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی حداکثر تا دمای ۱۴۰ درجه فارنهایت مقاومت خود را به نمایش می‌گذارد و همچنین در برابر مواد شیمیایی ای که معمولا در منازل پیدا یا استفاده می‌شوند مقاوم است.
مقاوت نسبت به وزن، سبک بودن : لوله پلیکا پیشرف شگرفی در کاهش وزن لوله داشته و این از نظر ایمنی بسیار مهم است. این لوله‌ها مصدومیت کارگر را به شدت کاهش می‌دهد.
انعطاف پذیری: مقاومت لوله پلیکا نسبت به شکستگی یک ویژگی بسیار مهم است. در حالیکه لوله پلیکا (پولیکا ) از ترکیب مواد پی وی سی خشک ( U-PVC ) ساخته شده تحمل فشار بدون اینکه دچار شکستگی شود را دارد.
مقاومت در برابر ضربه: در شرایط عادی لوله پلیکا ( پولیکا ) به نسبت لوله‌های ساخته شده از خاک رس بتن و بسیاری دیگر از مواد مرسوم مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.
ضریب اصطکاک: لوله pvc با دیواره های صاف تری که دارد باعث کاهش اصطکاک سیال و مقاومت در برابر جریان می شود.
کیفیت آب: لوله پلیکا هیچ تاثیر منفی ای روی کیفیت آب نمی‌گذارد.
عایق حرارتی: لوله پلیکا رسانایی حرارتی کمتری نسبت به لوله‌های قدیمی تر دارد. این باعث می‌شود که لوله پلیکا برای بسیاری از پروژه‌های عایق حرارتی مناسب و مطلوب باشد.
لوله پلیکا از لوله‌های پرکاربرد در صنعت ساختمان است و بیش از نیمی از U-PVC ( پی وی سی ) تولید شده در این صنعت به کار می‌رود. بیشترین استفاده از آن در خروج فاضلاب است و برای ساخت ناودان و کابل برق به کار می‌رود.
لوله پلیکا ( پولیکا ) از لوله‌های پلیمری قدیمی در بازار است و علیرغم این موضوع هنوز به دلیل تقاضای بازار تولید و توزیع می‌شود. این لوله در برابر مواد شیمیایی عادی موجود در خاک مقاوم است.
لوله پلیکا را می‌توان یکی از سبک‌ترین لوله‌ها دانست
ﻟﯿﺴﺖ ﺍﺑﺰﺍﺭﺁﻻﺕ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﯽ , وسایل ساختمان سازی , لوازم ساختمانی , پخش لوازم بهداشتی ساختمانی , ابزار آلات ساختمانی , لیست ابزار آلات ساختمان ,