Address & Contact

Our Address

کردستان،قروه

Telephone

پخش مستقیم انواع پوکه معدنی رضا

☑️ پوکه معدنی چیست؟

پخش مستقیم پوکه معدنی رضا
🌀 همانطور که از نامش پیداست پوکه، ماده‌ای سبک و اسفنجی است. این ماده حاصل مواد مذاب سرد شده از تراوشات گدازه‌های آتشفشانی است. طی سالیان متمادی در بسترهای زیرین خاک به صورت فشرده و کامپکت شده قرار دارد. با استخراج صحیح و علمی، پوکه معدنی همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

☑️امروزه موارد کاربرد پوکه معدنی چیست؟

🌀 کاربردهای امروزه پوکه معدنی باید گفت که امروزه کاربردهای متعددی را می توان برای پوکه معدنی متصور شد که در ادامه به برخی از مهم ترین کاربردهای امروزی پوکه معدنی قروه اشاره می کنیم.

🔻 در بحث ساختمان سازی برای شیب بندی بام ها و کف سازی ساختمان ها از ذرات بسیار ریز پوکه معدنی استفاده می شود.

🔻در مکان های صدادار و موتور خانه ها از دانه های 2 تا 40 میلیمتری پوکه معدنی می توان به عنوان عایق صوتی استفاده کرد.

🔻 در سردخانه ها ، پوشش لوله های حرارتی و گرمخانه ها به عنوان عایق حرارتی می توان از دانه های 2 تا 40 میلی متری پوکه های معدنی استفاده نمود.

🔻در بخش کشاورزی کاربرد پوکه معدنی چیست؟ در بخش کشاورزی و در مناطقی که میزان آب کم است از پوکه های معدنی و ریز دانه های 30 میلی متری استفاده می شود. زیرا خاصیت نگهداری و جذب آب در پوکه های معدنی بسیار بالا است.

🔻 در سدسازی ، پل ها و اسکله ها از پوکه های معدنی پودر مانند استفاده گسترده ای می شود.

☑️ویژگی ها و خصوصیات برجسته پوکه معدنی چیست؟

🌀 ویژگی های پوکه معدنی در جواب باید بگوییم که مهم ترین ویژگی و خصوصیت پوکه معدنی این است که قیمت پوکه معدنی وزن بسیار کم و سبکی دارد. همچنین همواره به صورت رنگ پریده بوده و می تواند به رنگ های خاکستری ،سفید ، آبی و کرم و قهوه ای و سبز وجود دارد.وزیکول ها و منافذی که در پوکه معدنی وجود دارند به دو صورت کروی و لوله ای می باشند.

وزن آن ها تقریبا 500 الی 750 کیلوگرم در هر متر مکعب می باشند و به قدری سبک وزن هستند که می توانند بر روی آب شناور بمانند. پوکه معدنی عایق صوتی مناسبی است و همچنین در برابر آتش سوزی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد؛ و می توانند تا دمای 760 درجه سانتی گراد را تحمل کنند و تغییری در حجم آن ها ایجاد نشود.

🌀 شاید برای شما سوال باشد که نقطه ذوب پوکه معدنی چیست ؟ در جواب باید بگوییم که نقطه ذوب پوکه معدنی 1342 درجه سانتی گراد بوده و دارای درجه سختی و تخلخل 750 به بالا می باشد. 

🌀از دیگر ویژگی های پوکه معدنی این است که اگر در بتن مورد استفاده قرار گیرد باعث مقاومت و استحکام بالای بتن خواهد شد.

🌀 به کاربردن پوکه معدنی در مکان های مرطوب باعث می شود که آن مکان ضد موریانه و حشرات شود. همچنین از دیگر ویژگی پوکه معدنی مقاومت بالای آن در برابر انبساط و انقباض می باشد. و در کشاورزی می توان از قابلیت نگهداری و انتقال بالای آب آن استفاده نمود.

🌀 پوکه معدنی در سراسر جهان و در هر منطقه ای که فعالیت های آتشفشانی وجود دارد یافت می شود. برای مثال در کشور ترکیه ، ایتالیا ، یونان ، ایران ، سوریه ، روسیه ، شیلی و آمریکا به مقدار فراوانی می توان پوکه معدنی استخراج نمود.

اگر بخواهیم بررسی کنیم که از نظر قیمت مزایای پوکه معدنی چیست باید بگوییم که از نظر قیمت نیز پوکه معدنی نسبت به لیکا و سایز سبکدانه ها بسیار به صرفه تر می باشد. و مقاومت بسیار بالایی در ترکیب آب و سیمان دارد.

مدیریت :محمد علی معظمی

 

 

پوکه معدنی قروه قیمت , انواع پوکه معدنی , پوکه معدنی به انگلیسی , پوکه معدنی چیست , قیمت هر کیلو پوکه معدنی , پوکه معدنی ویکی پدیا , پوکه معدنی ساختمانی , پوکه معدنی در کشاورزی , پخش مستقیم پوکه معدنی رضا  ,