Address & Contact

Our Address

بوکان ، جاده میاندوآب ، اوچ تپه ، شهرک صنعتی بوکان

Telephone

پخش و صادرات نخ پرس و نخ بیلر پوریان

♻️ پخش و صادرات از کارخانه به تمامی نقاط ایران

♻️ نخ یونجه و علوفه درجه یک مستقیم از کارخانه

? نخ بیلر چیست؟

⚜️ کلمه بیلر مشتق از این مفهوم است که چگونه کاه و دیگر محصولات طبیعی یا حتی مصنوعی بسته بندی می شود تا حمل و نقل آن آسان باشد. حتی کاغذهای باطله، کاه، علوفه، خرده چوب، و دیگر موادی از این قبیل بسته بندی می شوند تا چیزی ایجاد شود که به آن بیل میگویند.

⚜️ نخ بیلر نخی است که قطر آن کم بوده و از سیسال یا مواد مصنوعی است تا مقداری از مواد فیبری (معمولاً کاه) را به صورت متراکم بسته بندی کند.

⚜️ نخ بیلر تولید شده توسط تابان نخ از پلیپروپیلن ساخته شده است. پلیپروپیلن (PP) یک «پلیمر اضافی» ترموپلاستیک است که از ترکیب مونومر های پروپیلن ساخته شده است و اگر در معرض نور UV مثل آفتاب قرار گیرد نرخ تجزیه پایینی دارد. از این رو نخ بیلر تابان برای مواردی که در معرض نور مستقیم آفتاب به مدت طولانی هستندانتخاب مناسبی است.

⚜️ نخ بیلر میتواند در انواع رنگها تولید شود تا بسته بندی های مختلف سریع تشخیص داده شوند. وقتی آنها در رنگهای متنوعی بسته بندی شوند می توانند راحت‌تر تشخیص داده شوند و نگهداری، فراوری و حمل و نقل آنها راحت‌تر و مناسب‌تر خواهد بود.

⚜️ زمان آن رسیده که به مزایای نخ بیلر یا نخ پرس تولید شده توسط تابان نخ پی ببریم که برای عملکرد بهتر در شرایط مختلف طراحی شده اند، شرایط کاری که نخ بیلر یا نخ پرس در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار متنوع است، برخی بسته بندی ها نیازمند نخ بیلر با مقاومت بیشتری هستند که این مسئله بسته به نوع و خشکی کاه یا محصول کشاوری و نیز اندازه و ابعاد بیلینگ یا بسته بندی دارد.

⚜️ از این رو، نخ بیلر تولید شده توسط تابان نخ با مقاومت های مختلف طراحی می شود تا پاسخگوی نیازهای موجود در عرصه کشاورزی باشد.

⚜️ در ساخت نخهای مرغوب امروزی آخرین تحولات در زمینه بسته بندی محصول استفاده شده است و اخیراً برای تولید نخ های بیلر به جای سیسال (سیسال نوعی گیاه از سرده آگاو است) از پلی‌پروپیلن استفاده می شود.

⚜️ نخ بیلر 100% PP مقاومت عالی ای دربرابر حلالهای آلی و روغن‌زداها (degreasers) و نیز حمله الکترولیت دارد. نخ بیلر پلیپروپیلن نمی پوسد و در برابر بیشتر مواد شیمیایی و اسیدها مقاوم است و در برابر آب و رطوبت آسیبی نمی بیند.

⚜️ همچنین کار با نخ بیلر آسان است و موافق محیط زیست است و برای بسته بندی محصولات کاملاً مناسب است.

? کاربردهای نخ بیلر

⚜️ نخ بیلر اغلب برای بسته بندی محصولات کشاورزی استفاده می شود مثلاً نخ های مورد استفاده در باغ انگور از نخ بیلر استفاده می شود. همچنین برای همه میوه ها و سبزیجات سنگین قابل استفاده است تا ساقه و شاخه آن را نگه دارد. امروزه نخ بیلر پلی‌پروپیلن برای بسته بندی و دیگر کارها نیز استفاده می شود.

⚜️ عمل بسته بندی و یا بیلینگ در محیطهای متنوعی انجام میشود، در مزرعه ها، و باغها و یا تاکستانهایی که ممکن است محصولات برای مدت زیادی در معرض تابش آفتاب شدید باشند، یا محصولات ممکن است به راحتی در معرض رطوب قرار بگیرند، یا ممکن است محیط به لحاظ اسیدی خصوصیت خورنده داشته باشد. برای همین بسیار مهم است که نخی که برای بیلینگ یا بسته بندی محصولات استفاده می شود در برابر عواملی نظیر تابش نور خورشید و رطوبت از مقاومت و دوام قابل قبولی برخوردار باشند.

⚜️ از این رو، نخ بیلر محصول تابان نخ با پلاستیک PP تولید می شود. محصول با فناوری مدرن تولید می شود تا کالایی کاملاً با دوام زیاد، ضد UV، رنگهای جذاب و متنوع، و با دوام و مقاوم تولید کند. این نخها در شرایط آب و هوایی نامساعد مقاوم هستند .

⚜️ از دیگر خصوصیات نخ بیلر تولید شده توسط تابان نخ تنوع در رنگها است. در مسئله بسته بندی و بیلینگ، تفاوت و تنوع رنگی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا افراد در حین کارهای مربوط به بسته بندی و بیلینگ محصولات کشاورزی مختلف و با اندازه های گوناگونی را بسته بندی می کنند که برای جلوگیری از اشتباه در انبارکردن و جداسازی آنها باید از رنگهای مخصوص استفاده شود. مثلاً یک دسته از بیلها باید با رنگ یکسانی بسته بندی شود که با بقیه رنگها متفاوت باشد. به این صورت، امکان انتخاب رنگ مورد نظر، یکی از مزایای تولید نخ بیلر تولید شده توسط تابان نخ است.

مدیریت:آقای محمد مصطفی پوریان

 

 

قیمت نخ پرس , قیمت نخ عدل بندی , قیمت نخ پرس یونجه , نخ دروگر , نخ پرس سالیک , نخ عدل بندی ملایر , قیمت دستگاه نخ پرس , نخ عدل بندی ,  نخ پرس بوکان , نخ بیلر بوکان , نخ کشاورزی بوکان ,