Address & Contact

Our Address

قم ، میدان آزادگان ، میدان شهید دقایقی ، بلوار عابدی ، پلاک159 ، فروشگاه الماس

پخش و فروش یراق آلات فروشگاه الماس

♻️ اجرای دکوراسیون داخلی الماس 

♻️ پخش و فروش انواع یراق آلات کابینت و کمد دیواری 

♻️ دستگیره کابینت ، دستگیره شاخه ای ، لولا پمپی و ساده 

♻️ ریل ساچمه ای ، نمایندگی تخت تاشو 

♻️ نمایندگی سبد سوپری نوین 

♻️ طراحی مشاوره و اجرای انواع دکوراسیون داخلی شامل:

♻️ کمد ، کابینت ، دیوارکوب و تخت شو و …

♻️ در طرح ها و مدل های به روز لاکچری ، ام دی اف ، هایگلاس و …

♻️ طراحی و اجرای انواع پارتیشن

♻️ طراحی و اجرای انواع دکور تی وی

♻️ طراحی و اجرای انواع پتینه و ورق طلا

♻️ اجرای انواع دکور مغازه و اماکن تجاری

♻️ مجموعه الماس با کادری مجرب و متعهد و سابقه کاری درخشان در زمینه توزیع انواع یراق آلات و اجرای دکوراسیون داخلی با اسفاده از بهترین متریال و به روزترین طرح ها و مدل ها آماده ارائه محصولات و خدمات به شما عزیزان می باشد.

🌀 آشپزخانه ها در بین قسمت های مختلف یک خانه برای خانم های خانه دار، مهم ترین قسمت خانه هستند زیرا کدبانوی خانه زمان زیادی از وقتش را در آنجا می گذراند و دلش می خواهد برای چیدمان آن و خرید وسیله برای دکوراسیون آن سنگ تمام بگذارد.

🌀 خرید وسیله ی مناسب برای آشپزخانه و چیدمان آن اهمیت ویژه ای در ایجاد یک دکوراسیون منحصربفرد و جذاب دارد و هر کسی با توجه به سلیقه شخصی خودش می تواند تم خاص خودش را داشته باشد.

🌀 انتخاب کابینت ها برای یک آشپزخانه و همچنین میز و صندلی و یخچال و گاز و غیره کار آسانی نیست خصوصا اگر فضای شما کوچک باشد. زیرا باید تمام این وسایل طوری خریداری شوند که هم پاسخگوی نیاز شما باشند و هم از نظر هزینه با پولی که شما در اختیار دارید جور باشد.

💠دکوراسیون آشپزخانه منازل ایرانی 

❇️در خانه های ایرانی آشپزخانه ها قسمت مهم و جذاب ماجراست و خانم های خانه دار حساسیت زیادی در خرید وسایل و چیدمان دکوراسیون آن دارند. جای قرار گرفتن یخچال و گاز و ماشین لباسشویی و چیدمان داخل کابینت ها و انتخاب رنگ آن ها اهمیت زیادی دارد. بزرگ و کوچک بودن آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی آن تاثیر گذار است و اینکه چه فضایی در اختیار شما قرار دارد در نوع خرید وسایل و چیدمان آن ها تأثیرگذار خواهد بود.

❇️خرید وسیله ی آشپزخانه متناسب با سبک اصلی خانه اهمیت خاصی دارد، یعنی اگر دکوراسیون مدرن را انتخاب کردید و از رنگ های ساده و خنثی مثل سفید و طوسی برای دیوارها استفاده کردید از وسایلی که در دکوراسیون سنتی استفاده می شود مانند وسایل برنزی و یا پر زرق و برق استفاده نکنید و حتی فرشی که در آشپزخانه استفاده می کنید و یا پرده ها باید با سبک کلی دکوراسیون مطابقت داشته باشد تا باعث زیباتر شدن فضای آشپزخانه شما شود.

 

مدیریت:آقای جواد یزدیان

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
نمونه دکوراسیون داخلی
تایل های بین کابینتی، با ضمانت ، نصب آسان،با طرح های متنوع

 

کمد دیواری در طرح‌های جدید

 

میز مطالعه کم جا

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
نمونه کارهای اینه کاری و ورق طلا

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

جای قاشق چنگال داخل کشو

جاقاشق چنگالی سفید و طوسی در ابعاد مختلف

جاقاشق چنگالی پلاستیکی در سایز های مختلف

 

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

 

انواع یراق آلات کابینت 

آبچکان رومیزی فول آلومینیوم در رنگ بندی (سفید ، مشکی ، نقره ای ، طلایی) موجود است 
لولا ارام بند کلیپس دار و بدن کلیپس ، جک پمپی فاین

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

محصولات کارینو در بسته بندی

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

 

محصولات ولف

 

 

 

گروه دکوراسیون داخلی , چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل ایرانی , دکوراسیون داخلی کلاسیک , دکوراسیون داخلی منزل مدرن , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , زیباترین دکوراسیون داخلی منزل , عکس دکوراسیون داخلی , دکوارسیون الماس در قم , پخش و فروش یراق آلات الماس در قم , فروشگاه الماس ,