پخش گوشت برادران زمانی

? عرضه گوشت و کلیه محصولات گوسفندی و گوساله با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت?

? تامین گوشت سالم و تازه?

?پخش به سراسر کشور?

✨ آماده عقد قرارداد با شرکت های بسته بندی ، تالارها ، رستوران ها ، کترینگ ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، فروشگاه های پروتئینی ، ارگانها و سازمان های دولتی و شرکت های پخش گوشت جهت تامین نیازهای مصرفی چه در استان تهران و چه در تمامی استانهای کشور ✨

?? تامین لاشه گوسفندی 

?? تامین لاشه گوساله 

✨ در انواع بسته بندی های مختلف بصورت عمده و کلی در بسته بندی های شمشی و بشقابی و سلفونی و وکیوم

?مناسب ترین قیمت گوشت قرمز کشتار روز را از ما بخواهید?

??????????????

✨ متخصصین تغذیه به گوشتی که پروتئین میوگلوبین بیشتری دارد، گوشت قرمز و به ماکیان و ماهی‌ها گوشت سفید می‌گویند. پروتئین میوگلوبین موجود در گوشت قرمز، سرشار از آهن است و میزان آن تحت تاثیر چند معیار متفاوت مانند نوع حیوان، سن و میزان تحرک آن است؛ از این رو گوشت بره میوگلوبین کمتری نسبت به گوشت گوساله دارد زیرا با توجه به این سه معیار سن و تحرک کمتری داشته و نوع حیوان هم متفاوت است. گوشت قرمز سرشار از پروتئین است و باید در رژیم غذایی به جایگاه آن توجه شود. مصرف پروتئین برای سلامت عضلات و ماهیچه‌ها، رشد کودکان، ترمیم بافت‌های آسیب دیده، آبرسانی و شادابی پوست ضروری است.

? گوشت گوساله

✅ گوساله به گاوی که کمتر از هشت ماه سن داشته باشد، گفته می‌شود که نسبت به گاو گوشت نرم‌تر و لذیذتری دارد. به طور کلی گوشت گاو و گوساله رنگ قرمز روشنی دارد و بافتش سفت و بدون چربی است. این گوشت یکی از منابع تامین کننده‌ی پروتئین بدن است که باید در برنامه‌ی غذایی گنجانده شود. با استفاده از این گوشت‌ها می‌توان غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ طبخ کرد و از خواص بالای آن بهره برد.

? گوشت گوسفند

✅ به گوشت گوسفندی که یک سال عمر کرده گوشت بره گفته می‌شود. گوشت گوسفندان بالای یک سال، هاگست و گوشت بزرگسالان، گوشت گوسفند نامیده می‌شود. به طور کلی گوشت گوسفند رنگ قرمز روشنی دارد و معمولاً سفت و پر ماهیچه است. هر قسمت از عضلات این حیوان که فعالیت بیشتری داشته باشد مانند ماهیچه گوسفندی، خوش طعم‌تر است و قسمت‌های کم تحرک، بافت نرم‌تری دارد. گوشت هر قسمت از گوسفند کاربرد متفاوتی دارد و برای تهیه غذاهای مختلف استفاده می‌شود.

? خواص گوشت گوسفند

✅ گوشت گوسفندی یکی از پرمصرف‌ترین گوشت‌ها در بین مردم بوده و از اقلام اصلی سبد غذایی به شمار می رود. این گوشت انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و دارای مقادیر بالایی پروتئین، کلسیم، روی، آهن، پتاسیم، فسفر، مس، منیزیم، سدیم، منگنز و ویتامین‌های گروه B است. مصرف این گوشت علاوه بر تامین انرژی و مواد مغذی بدن، سیستم ایمنی و عصبی بدن را تقویت کرده و درمان خوبی برای کم خونی است. از دیگر فواید گوشت گوسفندی می‌توان به تقویت و بهبود عضلات و ماهیچه‌ها، تاثیر بر سلامت و افزایش تراکم استخوان‌ها، مقابله با سرطان، کاهش وزن، کاهش دردهای قاعدگی، جلوگیری از آسیب‌های عصبی در زمان تولد، سلامت پوست، جلوگیری از سکته مغزی و بیماری‌های کلیه، سلامت چشم و تقویت مغز اشاره کرد.

? خواص گوشت گوساله

✅ این گوشت سرشار از پروتئین و آمینواسید بوده و برای ورزشکارانی که می‌خواهند عضلاتشان را حجم دهند، افرادی که به فکر سلامتی خود هستند و کسانی که رژیم‌های غذایی برای کاهش وزن را دنبال می‌کنند، مناسب است. مصرف راسته و فیله گوساله برای بهبود عملکرد و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. گوشت گوساله دارای مقادیر قابل توجهی ویتامین B12 و روی است که از بروز بیماری‌ها و ورود ویروس به بدن جلوگیری می‌کند و مصرف آن برای افراد مسن و کودکان که ضعیف هستند، ضروری است. همچنین از فواید گوشت گوساله می‌توان به بازسازی عضلات بدن، کاهش نقاهت بیماری سرماخوردگی، تقویت سیستم عصبی، کاهش کلسترول مضر خون، اشاره کرد.

مدیریت : آقای کامران زمانی

 

 

 

 گوشت قرمز , پخش گوشت گوساله در تهران , پخش گوشت گوسفندی , پخش گوشت ممتاز , پخش گوشت گوساله , پخش گوشت گاو ,