Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

دوخت و فروش انواع پرده سلطنتی و ساده در مشهد

✨طراحی،دوخت و نصب انواع پرده
✨انواع پارچه های ایرانی،ترک،هازان،زبرا،شید،کرکره،بامبو و پرده پانچی
✨فروش حضوری و غیر حضوری

❇️پرده زیبایی فضای اتاق را دوچندان می‌کند، از این رو در طراحی دکوراسیون منزل از آن به عنوان یک المان دکوراتیو ضروری استفاده می‌شود. این عنصر دکوراتیو نه تنها عاملی موثر در جذابیت و زیبایی اتاق به شمار می‌آید بلکه برای آن حریم خصوصی ایجاد کرده و میزان تابش نور خورشید را نیز تنظیم می‌نماید.

❇️متخصصین دکوراسیون داخلی پیشنهاد می‌کنند هنگام خرید پرده منزل بهترین نوع آن را از لحاظ کیفیت انتخاب کنید زیرا احتمال پوسیده شدن پرده با قرار گرفتن در معرض نور خورشید وجود دارد. به همین دلیل انتخاب پرده با کیفیت هر چند که قیمت آن بالا باشد، در طولانی مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

?انواع پارچه برای دوخت پرده

?امروزه پارچه‌‌‌های پرده ای از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هر گونه سلیقه ای را پاسخگو می‌باشند. از پرده‌‌‌های ساده و سبک گرفته تا پرده‌‌‌های سنگین و طرح دار، همه در دسترس عموم قرار دارند و هر فرد با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود می‌تواند متناسب با دکوراسیون داخلی منزل پرده مناسب را انتخاب کند. آن چه که امروزه بیش تر افراد به دنبال آن هستند، انواع پارچه پرده ای ترک می‌باشد. در ادامه به معرفی جدیدترین پارچه‌‌‌های پرده ای می‌پردازیم.

?پارچه دانتل

?امروزه پارچه‌‌‌های دانتل یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه‌‌‌های پرده ای می‌باشند. این پارچه‌ها با طراحی خاص، مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. پرده دانتل نمای بسیار زیبایی دارند و انتخاب مناسبی برای پرده‌‌‌های اتاق‌‌‌های نشیمن هستند.

?پارچه حریر

?حریر پارچه ای است که در دوخت پرده‌‌‌های سبک از آن استفاده می‌شود. پارچه‌‌‌های حریر از ظرافت و لطافت خاصی برخوردار هستند و از آن‌ها می‌توان در دوخت انواع پرده برای اتاق‌‌‌های مختلف منزل استفاده نمود. پرده هایی که با حریر دوخته میشوند مناسب مکان هایی هستند که به نور بیش تری نیاز دارند.

?این پارچه‌ها به دلیل دارا بودن ظرافتی خاص، در برابر نور خورشید مقاومت چندانی از خود نشان نمی‌دهند، به همین خاطر بهتر است به همراه پرده‌‌‌های حریر از آستری نیز استفاده شود. از این پارچه برای دوخت پرده ساده نیز استفاده می‌شود. استفاده از پرده حریر دو رنگ نیز می‌تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

?پارچه‌‌‌های کتان و ساتن

?پارچه‌‌‌های کتان و ساتن در عین سادگی طراحی گرمی‌دارند. این نوع از پارچه‌ها جزء پارچه‌‌‌های ضخیم محسوب می‌شوند و نور آفتاب را به راحتی از خود عبور نمی‌دهند. به همین دلیل در استفاده از پرده‌‌‌های کتان و ساتن، نیاز به نصب آستری نیست.

?پارچه‌‌‌های ابریشم و مخمل

?استفاده از پارچه‌‌‌های ابریشم و مخمل برای اتاق‌‌‌های رسمی، مانند اتاق پذیرایی مناسب می‌باشد. این نوع پارچه‌ها خوب حالت می‌گیرند و فضای رسمی‌اتاق را دلنشین تر می‌کنند.

?پرده زبرا

?یکی از جدیدترین و پرفروش ترین انواع پرده‌‌‌های فانتزی پرده زبرا میباشد. اجزای پرده زبرا از تور و پارچه میباشد که بصورت راه راهای افقی برابر و موازی با ضرافت هرچه تمام تر به هم بافته شده اند. ساخت و تولید پرده زبرا بصورت دبل یا دوبل میباشد که این مکانیزم امکان سایه و روشن کردن پرده بصورت دستی به شما میدهد. پرده زبرا تنوع طرح و رنگ بالایی رو دارد که میتوان با هر سلیقه و دکوراسیونی تنظیم کرد.

?پرده چاپی

?تا چند سال پیش، از پرده چاپی استفاده و استقبال بسیار کمی‌می‌شد اما امروزه با توجه به بالا رفتن کیفیت چاپ روی پارچه‌‌‌های پرده ای و تنوع طرح فوق العاده زیاد و جذاب پرده چاپی، رویکرد مردم به این نوع پرده برای منازل، پرده اداری و شرکت‌ها، پرده ویلاها و پرده هتل‌ها بسیار زیاد شده است.

به مدیریت:نوروززاده

 

 

 

پرده , پرده سرای حریر نوروززاده در مشهد , انواع پرده , پرده زبرا , پرده شید , پرده پارچه ای , پرده چاپی , انواع کتیبه , دوخت و نصب انواع پرده در مشهد , قیمت انواع پرده در مشهد , انواع پارچه پرده ای , پرده پانچی , پرده سلطنتی و ساده ,