پرده سرای vip

? پرده اتاق خواب ، پرده مدرن ، پرده کلاسیک ، پرده تصویری ، پرده زبرا ، پرده وی ای پی ، پرده ترک ، پرده پانچ ، پرده اتاق خواب کودک 

? انواع مخمل های لاکچری کالیفرنیا ، شنل

? انواع ساتن سنگ دوزی ، انواع حریر اسپرت ، انواع گونی

? بافت انواع حریر ساده و گلدار

? انواع طرح چاپی و تصویری

? انواع کتان ساده و ژوردار و انواع شاین و زبرا و شید به صورت متراژ و عمده موجود است

? بروزترین پرده ها را از ما بخواهید?

? دوخت و نصب و طراحی انواع پرده به صورت نقد و اقساط

? انواع پرده های خارجی و ایرانی

? جدیدترین مدل های پرده

? فروش به صورت عمده و جزیی

? بورس انواع پرده های ایرانی و خارجی به قیمت کارخانه

? ما از یک پرده چه می‌خواهیم؟ می‌خواهیم که زیبا به نظر برسد و به ما اجازه دهد که نور، صدا و گرمای داخل اتاق را تنظیم کنیم. اولین قدم در خرید پرده جدید، اندازه‌‎‎‎‎‌گیری است. شما باید اندازه دقیق طول، عرض و ارتفاع پنجره مورد نظر را به دست بیاورید تا بتوانید پرده مناسب را تهیه کنید. انتخاب و خرید بهترین پرده در ظاهر اتاق بسیار تاثیرگذار است. شما می‌توانید هم پرده آماده خریداری کنید و هم پارچه پرده‌ای بخرید و یا پرده منزل خود را سفارش دهید.

? پرده می‌تواند از پارچه‌های مختلف دوخته شود و هر پارچه وزن متفاوتی دارد. برخی از پارچه‌ها سنگین هستند و کاملا جلوی نور را می‌گیرند. در حالی که برخی دیگر وزن سبکی دارند و بسیار نازک هستند. پرده‌هایی که بیش از حد سبک یا خیلی سنگین هستند معمولا ظاهر آشفته‌ای به اتاق می‌دهند. پس به هنگام خرید پرده یا انتخاب پارچه پرده‌ای، پارچه را با دست آویزان کنید. یک پرده خوب خط تا مرتب و تمیزی پیدا می‌کند و پف نمی‌کند.

? انواع پرده و کاربرد آن در نقاط مختلف خانه

طرح‌های مختلفی برای پارچه پرده می‌توان انتخاب کرد. پرده‌های حریر و توری ساده از پرطرفدارترین پرده‌ها برای اتاق پذیرایی است و برای اتاق خواب معمولا پرده‌های ضخیم‌تر انتخاب می‌کنند که بتوانند ورود نور به اتاق را کنترل کنند.

پرده‌های سه‌‌بعدی هم جدیدا طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند و می‌توان در هر کجای منزل یا محل کار از‌ آن‌ها استفاده کرد. پرده با رنگ روشن اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد اما اگر می‌خواهید فضای اتاق را دنج‌تر کنید، رنگ‌های تیره‌تر انتخاب کنید. نکته خیلی مهم در انتخاب پارچه پرده‌ هماهنگی آن با رنگ‌های دیگر اتاق است. رنگ پرده نباید با دیگر وسایل اتاق خیلی متضاد باشد و هارمونی رنگ‌ها در دکوراسیون بسیار مهم است. همچنین سعی کنید تا جای ممکن در یک اتاق از پرده‌های مختلف استفاده نکنید. مثلا در یک سمت پرده یک یا چند تکه ریشه‌ای بزنید و در طرف دیگر پرده‌ کرکره‌ای استفاده کنید.

مدیریت : آقای شاه صاحبی

 

 

پارچه پرده های ترک , قیمت پرده های جدید پذیرایی , قیمت پردهای جدید پذیرایی , خرید اینترنتی پارچه پرده های ارزان , قیمت پارچه پرده های تور , قیمت حریر الگانت , پرده های ساده و شیک پذیرایی , فروش پارچه پرده ای حریر ,