Address & Contact

Our Address

چالوس،خط هشت به سمت هچیرود شهر پرده یشیل

Telephone

⚜️ طراحی و اجرا انواع پرده های کلاسیک ومدرن 

💥ارسال نماینده فروش و طراح به منزل و محل کار شما

💥ارسال انواع البوم⚜️

⚜️ انواع پرده های آماده ⚜️

در طرح های مدنظر 

به ازای خرید دو عدد پنل
 یک عدد حریر از ما هدیه بگیرید

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

پارچه هازان ضخیم 

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

کتان های شاین لاکچری 
تور لاکچری

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

حریر های نازلی

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

برای تهیه پرده از پارچه های مختلف و متنوعی استفاده می شود. این تنوع هم بر اساس سلیقه و هم با توجه به کاربرد و مکانی که قرار است پرده در آن نصب شود، تعیین می شود. پارچه های پرده پر کاربرد شامل موارد بسیاری است که اغلب با طرح ها و رنگ های متفاوت هستند. انتخاب پارچه در نوع و طراحی پرده موثر است. برای زیباتر دیده شدن پرده ها بهتر است به نوع و بافت پارچه توجه نمایید. برخی از مدل های پرده صرفا روی پارچه ای با جنس خاص دوخته می شود.

☑️ انواع پارچه برای دوخت پرده

🌀 امروزه پارچه های پرده ای از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هر گونه سلیقه ای را پاسخگو می باشند. از پرده های ساده و سبک تا پرده های سنگین و طرح دار، همه در دسترس عموم قرار دارند.

🌀 هر فرد با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود می تواند متناسب با دکوراسیون داخلی منزل پرده مناسب را انتخاب کند. آن چه که امروزه بیش تر افراد به دنبال آن هستند، انواع پارچه پرده ای ترک می باشد. 

🔻 پارچه دانتل

🌀امروزه پارچه های دانتل یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه های پرده ای می باشند. این پارچه ها با طراحی خاص، مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. پرده دانتل نمای بسیار زیبایی دارند و انتخاب مناسبی برای پرده های اتاق های نشیمن هستند.

🔻 پارچه حریر

🌀 حریر پارچه ای است که در دوخت پرده های سبک از آن استفاده می شود. پارچه های حریر از ظرافت و لطافت خاصی برخوردار هستند.

🌀 از آن ها می توان در دوخت انواع پرده برای اتاق های مختلف منزل استفاده نمود. پرده هایی که با حریر دوخت می شوند مناسب مکان هایی هستند که به نور بیش تری نیاز دارند.

حریر ساده برای پنجره های خاص


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

پرده حریر و دکور پتینه

🌀 این پارچه ها به دلیل دارا بودن ظرافتی خاص، در برابر نور خورشید مقاومت چندانی از خود نشان نمی دهند، به همین خاطر بهتر است به همراه پرده های حریر از آستری نیز استفاده شود.

🌀 پارچه پتینه از جنس ضخیم و مرغوبیت بالایی بر خوردار هست و به عنوان دکور کنار پرده ها قرار میگیرد

🔻 پارچه های کتان و ساتن

🌀 پارچه های کتان و ساتن در عین سادگی طراحی گرمی دارند. این نوع از پارچه ها جزء پارچه های ضخیم محسوب می شوند و نور آفتاب را به راحتی از خود عبور نمی دهند. به همین دلیل در استفاده از پرده های کتان و ساتن، نیاز به نصب آستری نیست.

🔻 پارچه های ابریشم و مخمل

🌀 استفاده از پارچه های ابریشم و مخمل برای اتاق های رسمی، مانند اتاق پذیرایی مناسب می باشد. این نوع پارچه ها خوب حالت می گیرند و فضای رسمی اتاق را دلنشین تر می کنند.

🔰 انواع مختلف پرده

🌀 این روزها مدل های متنوعی برای دوخت پرده ارائه می شوند که با توجه به سبک به کاررفته در طراحی داخلی منزل و سلیقه مخاطب می توان از آن ها استفاده نمود. انواع مدل های پرده تزئینی به شرح زیر می باشند.

⚜️ پرده آستری

🌀 آستری پارچه ای ارزان قیمت با قابلیت شستشو است که از جنس کتان یا پارچه هایی که کمی پلاستیک در تولید آن به کاررفته، می باشد. این پرده را در زیر پرده های اصلی نصب می کنند و در واقع محافظی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به پرده اصلی می باشد.

⚜️پرده رومن

مدل رومن از سادگی و ظرافت خاصی برخوردار است. این مدل پرده به صورت کرکره ای باز می شود. استفاده از آن برای فضایی که طراحی آن ساده می باشد و بیش از یک دست مبلمان در آن استفاده شده، مناسب است.

نمونه پرده های رومن

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️پرده والان دار

در پرده های والان دار برای والان پرده پارچه ای به عنوان شال یا والان بر روی پرده زیرین استفاده می شود. این مدل پرده در میان اکثریت افراد از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

⚜️پرده زبرا

مدل پرده زبرا از نوع پرده های بالارونده می باشد که از دو لایه موازی که ترکیبی از تور و پارچه است تولید می شوند. تورهای این پرده در فاصله های مشخص توسط ردیف هایی از پارچه به یکدیگر متصل گردیده اند.

 

نمونه پرده زبرا سایه روشن

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️پرده پانچ

نمونه ای از پرده های ساده می باشد که در طراحی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های ظاهری این مدل پرده می توان به چین های عمیق آن اشاره کرد.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

حریر و دکور با دوخت پانچ

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

نمونه پرده دی کی(ورتیکال) که از بغل جمع میشود

          انواع زبرا .چاپی .ساده.دو مکانیزه.شید .سولیت

 

 

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

پرده های چاپی

💥انواع پارکت.قرنیز .کاغذ دیواری. دیوار پوش.ترموال لور

 

مدیریت :سحرامیری مقدم

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
___________انواع روتختی ___________

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

ست روتختی ۶ تیکه 
تک نفره ۴ تیکه
فرشینه متر مربع

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

انواع کوسن های چاپی با طرح دلخواه

 

 

پرده پانچی , پرده پانچ , پرده زبرا , پرده والان دار , پارچه های کتان و ساتن , پرده آستری ,