Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

خدمات پرس کاری و تزریق پلاستیک گروه صنعتی مبین پرس

✳️ تولید کننده زنجیر چرخ باری و سواری ، تسمه جغجغه ای گروه صنعتی مبین پرس در تبریز✳️

✳️خدمات پرس کاری (ضربه ای وهیدرولیک) تا ۲۰۰تن✳️
✳️خدمات تزریق پلاستیک تا۵۰۰گرم✳️
✳️تولید کننده زنجیر چرخ های باری وسواری(ایرانی.خارجی)✳️
✳️ تولیدکننده تسمه جغجغه ای✳️

خدمات پرس کاری و تزریق پلاستیک گروه صنعتی مبین پرس

✳️ زنجیر چرخ ابزاری اساسی برای افرادی است که در شهرها و مکان های سرد و برفی زندگی می کنند. این نه تنها از لاستیک های خودرو محافظت می کند، بلکه به شما این امکان را می دهد که در روزهای برفی بدون هیچ مشکل و خطری با خودروی خود رانندگی کنید.

✳️ راهنمای خرید انواع زنجیر چرخ

انواع مختلفی از زنجیر چرخ خودرو وجود دارد. در گذشته همانطور که از نامش پیداست فقط زنجیر فلزی چرخ پیدا می شد که استفاده از آن ها نیز سخت بوده و علاوه بر قیمت بالایشان فضای بیشتری را در صندوق عقب خودرو اشغال می کند.

امروزه زنجیر چرخ از مواد مختلفی همچون پلاستیک ساخته می شود، استفاده از آن ها بسیار آسان است اما در این موارد با حفظ کیفیت و تناسب بهتر عمل می کنند. بنابراین در هنگام خرید اولین نکته این است که نوع چرخ را برای خود انتخاب کنید.

✳️ معیار های اصلی برای خرید بهترین زنجیر چرخ خودرو

سایز تایر

انتخاب اندازه زنجیر چرخ به اندازه لاستیک خودرو برمیگردد. اول از همه باید ببینید لاستیک ماشین شما چه اندازه ای است. به عنوان مثال اگر قصد خرید زنجیر چرخ پراید را دارید می توانید با استفاده از راهنمای خرید لاستیک پراید از سایز مناسب این خودرو مطلع شوید و سپس بر اساس آن سایز چرخ را دریافت کنید.

محصولاتی که در ادامه معرفی کرده ایم نشان دهنده سایز لاستیک خودرو برای هر یک از آنها و همچنین برخی خودروهایی است که هر محصول برای آنها مناسب است.

نصب آسان

اکنون غم انگیزترین چیزی که در یک روز برفی با ماشین تجربه می کنید، گیر افتادن در برف زمانی است که نیاز به نصب زنجیر چرخ دارید. از یک طرف سرمای هوا و از طرف دیگر سرمایی که از یک جسم فلزی وارد دستان شما می شود و برای نصب صحیح باید بسیار تلاش کنید عذاب آور است.

پس بهتر است به دنبال خرید زنجیر چرخی باشید که نصب آن بسیار آسان باشد زنجیر چرخ های تسمه ای و ژله ای از این دست زنجیر چرخ ها هستند.

مکانیسم رهاسازی

اگر وارد جاده ای می شوید که کاملاً از برف پاک شده است، باید زنجیر چرخ خودرو را بردارید. زنجیر چرخ های با رهاسازی خودکار امکان حذف موثر را فراهم می کند. اما مطمئن شوید که عملکرد آزادسازی خودکار به سرعت فعال نمی شود.

به طور معمول، شما با دو نوع مکانیزم رهاسازی مواجه می شوید: اهرم یا مکانیزم کشش. این عملکرد، هنگامی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد، برخورد با زنجیر چرخ را به میزان قابل توجهی ساده می کند.

سازگاری

در خرید زنجیر ابتدا باید به سایز آن ها توجه کنید. برای تعیین نیاز خود به دفترچه راهنما مراجعه کنید یا به صورت آنلاین جستجو کنید. همچنین ارتفاع، عرض و شعاع درپوش ها را برای جا دادن تعیین کنید. هنگامی که از سازگاری مدارها مطمئن شدید، می توانید متغیرهای دیگر را بررسی کنید.

طراحی حلقه‌ها و زنجیر

پیکربندی زنجیر ارتباط مستقیمی با کشش آن دارد. اگر خودروی شما دارای سیستم ترمز ضد قفل است، مدل های الماسی و مورب ایده آل هستند. طرح مستطیلی بیشتر برای جاده های یخ زده و پوشیده از برف مناسب است، اما طراحی پله ها در خودروهای خارج از جاده بهتر مورد استقبال قرار می گیرد.

حلقه های کوچکتر بهترین انتخاب برای جاهایی هستند که برف ملایمی می بارد و معمولا خیس هستند. برف سنگین به اتصالات بزرگتر نیاز دارد. ارزیابی این ویژگی مستلزم آگاهی از نوع و مدل وسیله نقلیه شما و آب و هوای محلی است که در آن زندگی می کنید.

مواد بکار رفته در ساخت زنجیر چرخ

زنجیر معمولا از دو نوع پلاستیک و فولاد ساخته می شود. زنجیر پلاستیکی بهترین انتخاب برای جاده های خشک است اما کارایی کمتری دارد و به همین دلیل استفاده از آن ها چندان رایج نیست. با این حال، زنجیر فلزی برای جاده های بدون برف مناسب نیست و می تواند به لاستیک آسیب برساند.

اما اگر از این زنجیر ها فقط در روزهای برفی استفاده کنید، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. اگر به دنبال یک زنجیر چرخ بادوام هستید، بهتر است از زنجیر استیل و نیکل استفاده کنید.

خرید محصول با کیفیت

اگرچه این محصول گران نیست، اما اگر بخواهید هر سال آنها را عوض کنید، هزینه زیادی خواهد داشت. بنابراین محصولی با ماندگاری بالا انتخاب کنید. زنجیرهای فلزی ماندگاری خوبی دارند و در صورت استفاده صحیح تا سالها برای شما کار خواهند کرد

مدیریت : ناصر و قادر عباسی

 

 

 

زنجیر چرخ ژله ای , زنجیر چرخ تیبا , قیمت زنجیر چرخ پژو , قیمت زنجیر چرخ پراید 131 , تسمه جغجغه ای , پرس کاری, تزریق پلاستیک ,