پرورش و فروش انواع پرندگان زینتی حسین

? واردات پرندگان زینتی ، مرغ و خروس ، اردک 

? واردات از ترکیه و آذربایجان

? پرندگان زینتی پرندگانی دارای ظاهر بسیار زیبا، چشم نواز و منحصر به فرد هستند. غالب این پرندگان را می توان اهلی نمود و دست آموز کرد و بسیاری از انواع آن ها را می توان در خانه نگهداری کرد. این پرندگان به خاطر ویژگی های فوق العاده ظاهری و بعضاً توانایی های خاص مثل سخنگویی یا داشتن هوش فوق العاده بسیار پر طرفدار و در نتیجه قیمتی و ارزشمند هستند و پرورش آنان برای پرورش دهنگان در صورت داشتن اطلاعات و تجربه کافی می تواند درآمد زایی خوبی داشته باشد.

 

? انواع پرندگان زینتی 

? این پرندگان انواع مختلفی دارند که بعضی از آن ها به عنوان پرندگان زینتی خانگی بیشتر خریداری می شوند. اگر بخواهیم تعدادی از معروف ترین پرندگان زینتی را مثال بزنیم می توانیم به طوطی خاکستری آفریقایی (کاسکو) اشاره کنیم. این طوطی از باهوش ترین پرندگان و دارای قدرت سخن گفتن و تقلید گفتار و صداست. از انواع کاسکو، می توان کاسکوی تیمنه را نام برد که قدری بزرگ تر از کاسکوی معمولی است.

? طوطی ماکائو یا آرا، دیگر پرنده زینتی است که از زیبا ترین و قیمتی ترین طوطی هاست اما از نظر سخنگویی چندان امتیازی ندارد. نوع دیگر طوطی زینتی طوطی کاکاتو یا بارتا است که جذابیتش در انجام حرکات نمایشی است؛ هم چنین با صاحب خود بسیار مهربان و صمیمی می شود.

? ازدیگر انواع طوطی، عروس هلندی است که هم زیبا و هم شاد وبازیگوش است اما قدرت سخنگویی اش در حد چند کلمه است. از انواع دیگر طوطی می توان شاه طوطی، روزیلا، طوطی اسکندری، طوطی خورشیدی و طوطی برزیلی یا پرنده عشق می شوند.

? نوع دیگری از پرندگان که بسیار کمیاب است و قیمت بالایی دارد، توکان است که به خاطر داشتن نوک عجیب و بی نظیر خود بسیار معروف شده است. تغذیه این پرنده بسیار حساس است و عمرش در شرایط نگهداری توسط انسان از 6 الی 7 سال تجاوز نمی کند.

? از دیگر انواع پرندگان می توان به مرغ مینا اشاره کرد که خاصیت سخنگویی دارد اما امتیازش فقط در همین است؛ نه ظاهر خاصی دارد و نه اخلاق خوبی! این پرنده همه چیز حتی دست صاحب خود را نوک می زند.

? مرغ عشق، پرنده ای کوچک، زیبا و رمانتیک است! که خیلی زود اهلی می شود. فنچ یا سهره نیز نوع دیگری از پرندگان کوچک زینتی، پر صدا و بازیگوش هستند. این دو نوع پرنده به علت کوچکی، ارزان تر بودن ونگهداری کم هزینه تر بیشتر به عنوان پرندگان زینتی خانگی محبوبیت و عمومیت دارند.

? پرورش پرندگان زینتی

? پرورش پرندگان زینتی در حال حاضر یکی از پر سود ترین شاخه های پرورش پرندگان است. پرورش این پرندگان به علت قیمت فروش بالایی که دارند، و هم چنین عدم نیاز به مکانی وسیع برای پرورش در مقایسه با سایر انواع دام و طیور، به صرفه تر و سودمند تر است. مثلاً افرادی هستند که زیرزمین خانه ی خود را با ایجاد دما، هوا، نور مناسب و شرایط مساعد دیگر، به محلی مناسب برای پرورش این پرندگان اختصاص داده اند.

? قیمت پرندگان زینتی مثلاً در تهران بسته به ویژگی ها و توانایی ها از چند ده هزار تومان تا چندین میلیون تومان متغیر است. در حال حاضر در کشورهای عربی به طور ویژه، تعداد مشتریان و خریداران برای این پرندگان بیشتر است. در صورتی که صادرات این پرندگان با سازماندهی و حمایت بیشتری از سوی ارگان های مربوط همراه باشد، پرورش دهنگان می توانند سود بسیار بیشتری از حرفه ی خود به دست آورند.

مدیریت:آقای حسین سلیمی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

قیمت انواع پرندگان زینتی , انواع پرندگان خانگی با عکس و اسم , انواع پرندگان مهاجر , طبقه بندی انواع پرندگان , عکس پرندگان زینتی , بهترین پرنده خانگی برای جوانان , پرنده خانگی بی دردسر , بامزه ترین پرندگان خانگی ,