Address & Contact

Our Address

مازندران،قائمشهر

Telephone

تابلو برق صنعتی عباس زاده در مازندران

✨اجرای انواع پروژه های اتوماسیون و تابلو برق صنعتی
❇️تابلو برق چیست؟

🔸در واقع دستگاه تابلوی برق یک محفظه است که تجهیزات برقی در آن نصب می‌شوند. از این دستگاه برای نصب تجهیزات کنترلی، قطعات و سیم بندی وسایل الکترونیک استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و متناسب با کاربردی که دارند مورد استفاده صنایع و ساختمان‌ها قرار می‌گیرند.تابلو برق به نوعی واسطی بین منبع و مصرف کننده است.

🔸خود دستگاه تابلوهای برق‌ در واقع به سه قسمت تقسیم می‌شوند: قسمت درونی که شامل تجهیزات برقی می‌شود، قسمت بیرونی که بدنه است که می‌تواند از جنس فلز و یا غیرفلز باشد و قسمت ارتباطات که شامل ارتباط سیم‌ها با یکدیگر می‌شود.

🔸نصب تابلو برق در ساختمان‌ها و اماکنی که از دستگاه‌های الکتریکی زیادی استفاده می‌شودT جهت حفظ ایمنی ضرورت دارد. این دستگاه میزان برق ورودی به دستگاه‌های الکتریکی را کنترل می‌کند و بر روی جریان برق نظارت می‌کند.

❇️وظایف تابلو برق چیست؟

⚡️ توزیع نیروی برق و تغذیه مصرف کننده ها

⚡️ محافظت از مصرف کننده‌ها و ایمنی کاربران

⚡️ بهینه سازی و کنترل مصرف کننده‌ها و تجهیزات

⚡️جلوگیری از نشتی جریان به دلیل وجود فیوزها و قطع‌کننده‌های مدار تأمین‌کننده انرژی‌ها الکتریکی

❇️انواع تابلوهای برق صنعتی

💠شرکت‌‌‌های تابلوسازی در ایران پس از خودکفایی آغاز به تولید انواع تابلو‌‌‌های برق نمودند. هر یک از این تابلو‌‌‌های برق کاربرد‌‌‌های مختلفی دارند و در محیط‌‌‌های مختلفی نصب می‌شوند. از این رو باید بگوییم تابلو‌‌‌های برق در دسته‌‌‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

💠تابلو هایی که بر حسب ولتاژ ساخته می‌شوند به سه دسته ی تابلو‌‌‌های برق فشار ضعیف LV، تابلو‌‌‌های برق فشار قوی HV، تابلوهای برق فشار متوسط MV تقسیم می‌شوند. این تابلو‌ها هریکی دارای ولتاژ مختلفی هستند و در محیط‌‌‌های مختلفی نصب می‌شوند.

💠دیگر انواع تابلو‌‌‌های برق را می‌توانیم به این صورت دسته بندی نماییم. تابلوهای برق اصلاح ضریب قدرت یا بانک خازنی، این تابلو‌ها به منظور کم کردن هزینه ی مصرفی برق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

💠تابلو‌‌‌های برق فضای آزاد بارانی، این تابلو‌‌‌های به گونه ای طراحی و ساخته می‌شوند که در فضای باز برای مدت طولانی دوام بیاورند. معمولا برای محیط‌‌‌های آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضد زنگ هستند و بیش از ۳۰ سال عمر مفید دارند.

💠علاوه بر آنها می‌توانیم به تابلو‌‌‌های برق اپراتوری، تابلو‌‌‌های برق میز کنترل، تابلو‌‌‌های برق صنعتی، تابلو‌‌‌های برق اضطراری، تابلو‌‌‌های برق راه اندازی ژنراتور، تابلوهای برق کنترل از راه دور و تله متری و… اشاره نماییم.همه ی این تابلو‌ها امروزه در صنعت تابلو سازی کشور تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

❇️اتوماسیون صنعتی چیست؟

🔸افزایش بازدهی در صنایع متوسط و سنگین و شاید با کمی‌اغراق “آینده صنعت” در دستان اتوماسیون و بخصوص نوع صنعتی آن می‌باشد، تکنولوژیی که پس از ظهور آن همچنان پر قدرت به سمت جلو می‌رود و گویا پایانی بر نوآوری‌‌‌های آن نیست.

🔸اتوماسیون عبارت است از متصل کردن اجزای اطلاعاتی بخش‌‌‌های مختلف یک سازمان در قالب یک بستر نرم افزاری تا انتقال اطلاعات، آمارها و دستورالعمل‌ها به صورت کاملا یکپارچه و آسان، به گونه ای که تبادل، تنظیم و تصحیح اطلاعات درون سازمانی تسریع شود، صورت پذیرد.

به مدیریت:میثم عباس زاده

 

 

 

 

 

تابلو برق , تابلو برق صنعتی در قائمشهر , انواع تابلو برق صنعتی در مازندران ,  اتوماسیون صنعتی در مازندران , طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون و تابلوهای برق صنعتی عباس زاده در مازندران , تابلو برق صنعتی عباس زاده در مازندران , وظایف تابلو برق , هزینه اجرای پروژه های اتوماسیون و تابلو برق صنعتی در قائمشهر مازندران ,