Address & Contact

Our Address

کرمانشاه دیزل آباد خیابان 103 تاکسیرانی روبرو جهان فلز پله دوبلکس ایرانیان

Telephone

پله دوبلکس ایرانیان

🧬 پله خم و دوبلکس ایرانیان🧬

🧬 اجرا و ساخت کلیه پله های اصلی و اضطراری پیش ساخته ساختمان سازهای بتنی و اسکلت فلزی در غرب کشور🧬

ساخت و ارسال به اکثر نقاط غرب ایران

پله دوبلکس ایرانیان

🧬 پله مدرن دوبلکس

پله دوبلکس را می‌توان هم برای خانه های ویلایی و بزرگ و هم خانه های کوچک طراحی و استفاده نمود. طراحی خلاقانه و منحصر به فرد راه پله دوبلکس، با توجه به ساختار خانه می تواند آن را کانون توجه در دکوراسیون داخلی سازد و حتی فضای در دسترس ساختمان را افزایش دهد. همچنین محدودیتی در ساخت و به کارگیری متریال های مختلف وجود ندارد و می توان با توجه به سبک ساختمان و سلیقه خود از شیشه، چوب، سنگ و … استفاده کرد.

اکنون راه پله دوبلکس دیگر تنها موظف به برقراری ارتباط بین دو طبقه نیست، بلکه بین اجزاء و عناصر ساختمان ارتباط برقرار کرده و هارمونی ساختمان را چندین برابر می کند. بنابراین انتخاب نوع پله ها و طراحی آن اهمیت شایانی در نتیجه نهایی و بدست اوردن ماحصلی مطلوب دارد که تنها با مشارکت تیمی مجرب و باسابقه تحقق می یابد.

🧬 ویژگی های راه پله دوبلکس

پله دوبلکس شامل تعدادی پله است که بخش داخلی طبقات را به یکدیگر ارتباط می دهد که با ویژگی های متعدد می توان کارایی آن را بالاتر برد:

امنیت بالا به دلیل استفاده از متریال به روز و مستحکم
کاهش وزن سازه پله
افزایش فضای داخل ساختمان با طراحی دقیق
زیباسازی نمای ساختمان
امکان نورپردازی هم در جهت زیبایی و هم افزایش امنیت

🧬 انواع راه‌پله دوبلکس

🧬 پله پیچ (پله گرد)

اگر می‌خواهید دوبلکس شما دارای زیبایی خاص باشد می‌توانید از راه‌پله پیچ استفاده کنید. می‌توانید برای این نوع پله‌ها از چوب، سنگ و یا شیشه استفاده کنید.

🧬 راه‌پله دوبلکس

یکی از زیباترین انواع پله‌ها برای ساختمان پله‌های چوبی می‌باشند. این پله‌ها که پله دوبلکس هستند در آن‌ها از نرده چوبی استفاده می‌شود می‌توانند در هرفضایی زیبایی و حس طراوت چشمگیری را به ارمغان آورند.

🧬 راه‌پله بدون نرده

یک راه‌پله باز و بدون نرده می‌تواند استفاده از فضا را به حداکثر برساند و برای خانه‌های دوبلکس کوچک عالی است. بااین‌حال، اگر بچه در خانه دارید، در نصب این طرح دقت کنید.

🧬 راه‌پله مینیمال

نرده‌های فرفورژه ساده می‌توانند راه‌پله دوبلکس شمارا به زیبایی تزئین کنند. به سراغ نوارهای فلزی ساده و عمودی بروید تا به‌عنوان نرده راه‌پله شما استفاده شود. آن را با پله‌های تیره ترکیب کنید تا هماهنگی آنها جلوه بیشتری پیدا کند.

مدیریت : حسین نامداری

 

 

 

 

 

 

 

هزینه پله دوبلکس , پله خم و دوبلکس پله پیچ , راه پله پیچ , راه پله دوبلکس ,