Address & Contact

شرکت تیک پمپ

✔️تولید کننده پمپ های غلیظ پاش
✔️در دهانه های 24و 28
✔️در انواع رنگها با مهره های ساده،آجدار،کروم طلایی
✔️همگام با استاندارد ها و فناوری روز جهان
✔️همرا باضمانت طلایی کیفیت و مرغوبیت کالا

✳️پمپ غلیظ پاش

پمپ غلیظ پاش به‌طور عمده برای صابون مایع استفاده می‌شود البته ممکن از واژه پمپ اسپری غلیظ پاش هم در بازار استفاده شود، در واقع این پمپ‌ها، ظرفی هستند که به شما کمک می‌کنند با سهولت و با رعایت بهداشت از صابون مایع استفاده کنید.

این پمپ‌ها صابون را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره و توزیع می‌کنند. در اسپری‌های غلیظ پاش معمولاً از یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون و یا سایر محصولات استفاده می‌شود البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب گردیده.

یکی دیگر از کاربردهای پمپ غلیظ پاش در استفاده آسان از کرم ها، لوسیون ها و وسایل آرایشی و بهداشتی است که به تازگی بسیار رایج شده است و شرکت های معتبر داخلی و خارجی از بهترین برند پمپ غلیظ پاش برای محصولات خود استفاده می کنند

 

✳️پمپ غلیظ پاش چگونه کار می کند؟

در پمپ غلیظ پاش، محصول از طریق یک لوله فرو بردن توزیع می شود. در حالی که سطح محصول در ظرف به آرامی کاهش می یابد ، هوا با ورود به داخل فضا جایگزین می شود.

این می تواند محصول شما را با سرعت بیشتری نسبت به زمانی که با یک بسته بدون هوا مقایسه می شود ، تخریب کند. همچنین خواهید فهمید که پمپ های لوسیون دارای فرم نخ عمومی تری هستند و می توانند در طیف گسترده تری از ظروف مورد استفاده قرار گیرند ، در حالی که ظروف بدون هوا تمایل دارند که پایه یا بطری مخصوص به خود را داشته باشند.

 

تولید کننده پمپ غلیظ پاش , فروش پمپ غلیظ پاش , اسپری غلیظ پاش , قیمت پمپ غلیظ پاش , مرکز فروش غلیظ پاش در تهران , تولید کننده پمپ اسپری , غلیظ پاش دیجی کالا  اسپری فوم پاش ,تولید کننده پمپ غلیظ پاش تیک پمپ ,