Address & Contact

Our Address

مازندران،تنکابن،شهسوار،میدان امام

Telephone

ریگلاژ پنجره ی لیفت آلومینیوم upvc ویستا هادی پور در شهسوار مازندران

✳️پنجره‌‌‌های upvc 

🔺در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

🔺یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

🔺پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️انواع پنجره های UPVC 

🔰پنجره upvc دوحالته: این نوع پنجره هم مانند یک پنجره لولایی ساده، به طور کامل باز می شود و هم از بالا برای تهویه هوا، باز می شود.

🔰پنجره upvc بازشوی لولایی: این درب و پنجره upvc، از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و باعث تهویه مناسب هوا می شود.

🔰پنجره upvc سایبانی: یو پی وی سی سایبانی از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود. بازشوی این پنجره به گونه ای به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره، از اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی جلوگیری می کند.

🔰پنجره upvc کمانی: پنجره کمانی از زیباترین نوع این پنجره ها است که از افق دارای قوس می باشد و با انحنای کامل ایجاد می شود. حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره، شیشه خم می باشد. این نوع پنجره فضای خانه را بزرگ تر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند.

🔰پنجره upvc فولکس واگنی: این نوع upvc بصورت کشویی باز می شود، با این تفاوت که ریل بازشو در پنجره کشویی در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و پس از بسته شدن پنجره، عایق بندی کامل بوجود نمی آید.

🔰پنجره upvc کشویی: پنجره کشویی در هنگام باز شدن، فضایی را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد.

✳️مزایای استفاده از درب و پنجره UPVC 

🔹🔸قابلیت ضد حریق: UPVC ماده ای است که در برابر اشتعال مقاومت بالایی دارد و نسبت به سایر موارد از نظر نشت اسید، مشتعل شدن و تولید دود بسیار کم خطر می باشد.

🔹🔸عایق مناسب: یو پی وی سی نوعی عایق صوتی و حرارتی است. استفاده از درب و پنجره های UPVC به میزان قابل توجهی از نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کنند و به دلیل عدم انتقال حرارت نقش موثری در کاهش هزینه سیستم های سرمایشی و گرمایشی دارد.

🔹🔸وزن سبک: درب و پنجره هایی که با پروفیل UPVC ساخته می شوند برخلاف وزن سبک خود، از مقاومت بالایی برخوردار هستند و قدرت مکانیکی خوب از ویژگی های منحصر بفرد آن ها محسوب می شود.

🔹🔸سهولت نصب: سبک بودن وزن UPVC، نصب درب و پنجره را آسان کرده و دیگر هیچ نگرانی در مورد سنگین بودن وزن درب و پنجره و مشکلات مربوط به حمل آن ها وجود ندارد.

🔹🔸عدم تغییر حالت: وجود پروفیل های یو پی وی سی در درب و پنجره دو جداره مانع از تغییر رنگ و حالت آن ها در شرایط مختلف می شود.

🔹🔸شستشوی آسان: درب و پنجره های یو پی وی سی به نحوی ساخته می شوند که می توان به تمام قسمت های آنها دسترسی داشت و آن ها را تمیز نمود. به همین دلیل تمیز نمودن آن ها کار راحتی است و با محلول آب و صابون سریعاً تمیز می شوند.

🔹🔸دوستدار طبیعت: UPVC ماده ای قابل بازیافت است که به چرخه طبیعت باز می گردد. درب و پنجره های یو پی وی سی غیر قابل استفاده را می توان مجدداً به چرخه تولید باز گرداند و برای ساخت محصولات دیگر از آن ها استفاده نمود.

🔹🔸مقاومت در برابر مواد اسیدی و بازی: درب و پنجره هایی که از UPVC ساخته می شوند، مقاومت بالایی در برابر شرایط متغیر جوی، باران های اسیدی، رطوبت، حرارت و سرما از خود نشان می دهند. اگر آن ها در محیط اسیدی و بازی قرار گیرند، دچار خوردگی نخواهند شد.

🔹🔸درزبندی مناسب: درب و پنجره دو جداره عایق مناسبی در مقابل صوت، نور خورشید و حرارت می باشند. پروفیل هایی که در این نوع پنجره ها به کار می روند مقاومت بالایی دارند و گاز نئونی که به لایه های میانی درب ها تزریق می شود، آن ها را به عایق مناسبی تبدیل نموده است.درب و پنجره دو جداره راهی برای ورود هوا به داخل ساختمان ندارند و از درزبندی مناسبی برخوردار هستند.

🔹🔸خاصیت آنتی باکتریال: رشد باکتری و قارچ در درب و پنجره یو پی وی سی بسیار محدود است، از این رو از آن ها می توان در مکان های بهداشتی مانند بیمارستان ها و آزمایشکاه ها استفاده نمود.

🔹🔸تنوع شکل و رنگ: این نوع درب و پنجره را می توان در ساختمان های متفاوت با معماری گوناگون نصب کرد. انعطاف پذیری پروفیل های UPVC بالا است و طبق سلیقه مشتری به صورت سفید یا رنگی ساخته می شوند. پروفیل ها دارای رنگ و جلا هستند و نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارند.

🔹🔸دوام و طول عمر بالا: یو پی وی سی مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و تغییر رنگ نمی دهد. علاوه بر آن در شرایط مختلف جوی دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود، به همین دلیل طول عمر درب و پنجره دو جداره UPVC نسبت به سایر درب و پنجره ها بالاتر می باشد و با خیالی آسوده می توان آن ها را در ساختمان های نوساز نصب نمود و یا برای تعویض درب و پنجره های قدیمی از آن ها استفاده کرد.

✳️توری پلیسه 

💫بهترین و مناسبت‌ترین توری برای تمامی‌پنجره‌ها، درب‌ها، بهارخواب‌ها و محیط‌های بزرگ توری پلیسه می‌باشد که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ رادار است.این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می‌شود.امکان خرابی توری پلیسه کم است و به‌آسانی خراب و پاره نخواهد شد.

به مدیریت:امیرحسین هادی پور

دفترمرکزی:مازندران،تنکابن،شهسوار،میدان امام
آدرس کارگاه:نشتارود،کودرا،خیابان گلستان،کوچه مروارید

 

تولید درب و پنجره توری پلیسه upvc ویستا هادی پور در تنکابن مازندران , تولید درب و پنجره در تنکابن , تولید درب و پنجره در شهسوار , تولید توری پلیسه در تنکابن , توری پلیسه در شهسوار , تولیدی در و پنجره در شهسوار , تولیدی در و پنجره در تنکابن , قیمت درب و پنجره در تنکابن , قیمت توری پلیسه در تنکابن , تولید پنجره upvc در مازندران , پنجره ویستابست در مازندران , پنجره upvc هادی پور در مازندران ,