Address & Contact

Our Address

بندرانزلی خیابان میرزاکوچک خان پنجره دوجداره شاهرخی

Telephone

پنجره دو جداره و upvc شاهرخی

پنجره دو جداره و upvc شاهرخی

? نمایندگی پنجره دوجداره در بندر انزلی?

? شیشه دوجداره با گاز آرگون ضمانتی

? یراق آلات درجه یک ترکیه و آلمان

? به روز ترین پروفیل های پنجره با تنوع رنگ

? تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب یک روزه

? دارای تیم حرفه‌ای ساخت پنجره دوجداره?

? دارای مدرک حرفه ای ساخت از کشور ترکیه

? تولید پنجره دوجداره با دستگاه های تمام اتوماتیک

? اقساطی بدون ضامن بدون پیش پرداخت

?مزایای استفاده از درب و پنجره دو و چند جداره:

?صرفه جویی در مصرف انرژی

درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

?مانع ورود آلودگی

درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

?مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

?عایق سر و صدا

درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

? یکی دیگر از نکات مهم در شیشه دوجداره این می‌باشد که شیشه ای که برای این نوع از شیشه درنظر گرفته می‌شود می‌تواند هر نوع شیشه ای باشد پس شیشه دو جداره یک شیشه خاص نمی‌باشد این شیشه می‌تواند شیشه رفلکس، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و…. باشد.

? در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می‌شود گاز آرگون یک گاز خنثی می‌باشد و باعث می‌شود خاصیت شنجره بالا برود یکی از مهمترین مزیت‌‌‌های پنجره دوجداره این می‌باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می‌باشد.

? گاز آرگون باعث می‌شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته تنها این مورد نمی‌تواند موجب این امر شود چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می‌تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

? شرکت ما شرکتی است مبتنی بردانش و تخصص گسترده درساخت و تولید درب و پنجره دوجداره سفارشی با کیفیتی بالا که با بهره گیری از مجموعه کامل ماشین آلات روز دنیا و رعایت بالاترین درجه استاندارد کیفیت،بهترین محصول را درنوع خود تولید مینماید.

 

مدیریت : شاهرخی

 

 

 

 

قبل از تعویض پنجره☝?
بعد از تعویض پنجره☝?
??????????????
قبل از تعویض پنجره☝?
بعد از تعویض پنجره☝?
??????????????
درب دوجداره سرویس ترکیه☝?
??????????????
درب سرویس شیشه ابری ترکیه☝?
??????????????
پروژه های اجرا شده☝?
??????????????
درب عرض ۵ متر دکوراتیو ۸ خانه ترک☝?
??????????????
یراق آلات مصرفی ترکیه با ضمانت تعویض
??????????????
پیچ های مصرفی تایوانی

 

 

 

 

قیمت درب و پنجره دوجداره و سه جداره  , پنجره دوجداره , پنجره دو جداره کشویی , انواع پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی‌, پنجره دو جداره UPVC , بهترین پنجره دوجداره ,