Address & Contact

Our Address

ارومیه مهاباد بازار عمده فروشان پوشاک

Telephone

عرضه مستقیم معتبرترین برند های اروپایی و بنگلادشی پوشاک دنیا ابراهیمی در مهاباد

پوشاک دنیا ابراهیمی

👕انواع پوشاک به دامنه وسیع و متنوعی از لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه اطلاق می شود. البته لباس ها به دسته بندی های جزئی تری نیز تقسیم بندی می شوند به طور مثال لباس ها با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتشان و همچنین جنس، بافت و دوخت در گروه های مختلف پوشاک دسته بندی می شوند. به عنوان مثال لباس اسپرت زنانه، لباس زمستانی مردانه و لباس خانگی بچگانه از جمله گروه هایی هستند که در دسته بندی انواع پوشاک حضور دارند.

✳️انواع لباس مردانه

🔺لباس مردانه به انواع لباس مجلسی و رسمی، انواع لباس ورزشی، انواع لباس راحتی، انواع لباس زمستانی و… دسته بندی می شود. در ادامه مقاله به تعدادی از دسته بندی های انواع پوشاک مردانه اشاره خواهیم کرد.

💫لباس های زمستانی

🔺لباس های زمستانی به مجموعه ای از کت چرمی، کت ملوانی، ژاکت کشباف، بلور بافتنی اورسایز، اورکت پشمی، بارانی و انواع اکسسوری ها همچون دستکش چرم، کلاه بافتنی و شال گردن اطلاق می شود.

🔺البته مجموعه پوشاک زمستانی هر ساله با تغییراتی روبه رو است به عنوان مثال برخی از لباس های زمستانی نسبت به سایر لباس ها محبوب تر و پرطرفدارتر هستند و به عبارت دیگر، به عنوان ترند سال معرفی می شوند.

🌟اورکت پشمی

🔺یکی از لباس های محبوب زمستانی مردانه، اورکت پشمی است که برای روز‌های بسیار سرد یا برفی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. در هنگام خرید لباس های زمستانی در همان نگاه اول متوجه خواهید شد که اورکت ها به عنوان پوشاک زمستانی در مقایسه با سایر کت ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما خوش استایل بودن این نوع لباس زمستانی و نوع دوخت و تنخور فوق العاده عالی آن باعث شده تا ارزش یک خرید نسبتا گران قیمت را داشته باشد. همچنین آقایان از اورکت های پشمی به عنوان یک لباس شیک در استایل های رسمی استفاده می کنند.

🌟ژاکت

🔺ژاکت در گروه لباس های بافتنی قرار دارد. این نوع لباس دارای آستین های بلند است همچنین بالا تنه را می پوشاند و پوشش مناسبی برای فصول سرد سال به شمار می رود. آقایان با توجه به سلیقه و استایل خود می توانند از ژاکت دکمه دار یا ژاکت جلوباز استفاده کنند.

🔺آقایان می توانند از ژاکت به عنوان لایه رویی لباس استفاده کنند. مدل های دکمه دار ژاکت برای استایل های کژوال گزینه مناسبی محسوب می شوند. در نظر داشته باشید که تفاوت ژاکت و پلیور این است که ژاکت جلو باز و پلیور جلو بسته است.

🌟کلاه؛ اکسسوری محبوب همه فصول

🔺مدل های متنوع کلاه و جنس و بافت آنها متناسب با فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال کلاه های بافتنی، کلاه هایی که با لباس های ورزشی ست می شوند و کلاه هایی که از صورت در مقابل آفتاب تابستان محافظت می کنند، هر کدام با توجه به موقعیت و کاربردشان متفاوت و زیبا محسوب می شوند.

✳️لباس بهاری و تابستانی

🌟تیشرت

🔰تیشرت (t-shirt) یک کلمه انگلیسی است که وارد زبان فارسی شده است. تیشرت در گروه پیراهن های ساده قرار می گیرد. همچنین این نوع لباس به یکی از آیتم های ثابت کمد آقایان و بانوان تبدیل شده است. تیشرت نوعی پیراهن است که از سر پوشیده می شود و آستین کوتاه است.

🔰استفاده از تیشرت به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد. شکل و فرم ظاهری تیشرت با شکل کنونی آن تفاوت بسیاری دارد به طوری که تیشرت در گذشته لباس زیر یکسره ای بوده است که بالا تنه و پایین تنه را می پوشاند.

🔰همچنین تیشرت ها جزو لباس هایی به شمار می روند که می توانند خود را با هر وضعیتی سازگار کنند. امروزه تیشرت ها در طرح و رنگ های مختلف به یکی از آیتم های ثابت کمد لباس ها تبدیل شده اند. تیشرت ها با طرح های فانتزی یکی از لباس های محبوب دختران نوجوان محسوب می شوند. تیشرت ها با انواع لباس به راحتی ست می شوند و همین موضوع در محبوبیت آنها بی تأثیر نیست.

🌟پولوشرت

🔰پولوشرت یکی از انواع لباس های تابستانی است. لازم به ذکر است که پولوشرت نامی است که به تی شرت یقه دار داده شده است. همچنین یقه های برگردان دکمه دار، پولوشرت ها را شیک و خاص نموده اند. با گذشت زمان هنوز ورزشکاران تنیس و گلف تمایل به پوشیدن این نوع تیشرت دارند.

🔰در شکل ظاهری پولوشرت ها گاهی جیب تعبیه شده است همچنین از دو یا سه دکمه در یقه آن نیز استفاده می شود. رنه لاکوست به عنوان بنیانگذار برند مشهور لاکوست در اوایل قرن بیستم میلادی پولوشرت ها را وارد بازار پوشاک و مد نمود. در حال حاظر انواع پولوشرت های مردانه و زنانه می تواند انتخاب مناسبی برای استایل های زیبای فصل تابستان باشد. پلوشرت ها اغلب با شلوار جین یا کتان جذب ست می شوند.

🌟پیراهن

🔰پیراهن آکسفورد دکمه دار، پیراهن مدل رسمی، پیراهن مدل کوبایی یقه دار، پیراهن جین، پیراهن مجلسی و پیراهن آستین کوتاه، از جمله مدل های متنوع و محبوب پیراهن مردانه موجود در بازار پوشاک به شمار می روند. پیراهن به عنوان یکی از انواع لباس های مردانه توانسته است جوابگوی هر نوع سلیقه و استایلی باشد.

✳️انواع لباس زنانه

🌟تونیک

🔰تونیک یکی از لباس های محبوب بانوان به شمار می رود. این نوع لباس از استایل نسبتا ساده ای برخوردار است. همچنین بلندی تونیک به نزدیک زانوها می رسد. البته امروزه طراحان لباس مدل های متنوعی از تونیک را عرضه نموده اند. مدل هایی که برای استایل های مختلف بانوان و دختران جوان طراحی شده اند.

🌟بافت یک لباس زمستانی شیک و زیبا

🔰برای اکثر افراد فصل زمستان با لباس های بافتنی خوش نقش و نگار، زیباتر جلوه می کند. دامنه لباس های بافتنی شامل انواع ژاکت و پلیور، بلوز، تونیک بافتنی و مدل های متنوع لباس های بافت زنانه و مردانه می باشد. هر فرد با توجه به سبک پوشش و استایل های خود از انواع لباس های بافتنی استفاده می کند.پوشاک دنیا ابراهیمی

🌟هودی

🔰امروزه مدل های ساده و طرحدار هودی باعث شده که هودی فراتر از یک لباس ورزشی و اسپرت باشد. آقایان و بانوان در استایل های کژوال از این نوع لباس استفاده می کنند. هودی ها اغلب با انواع شلوار جین یا شلوار کتانی ست می شوند. همچنین ست کردن هودی با انواع کاپشن چرمی، یکی از استایل های مورد علاقه جوانان محسوب می شود. البته هودی را می توان با کاپشن های پشمی و کاپشن های پف دار نیز ست نمود.

مدیریت :محمد ابراهیمی

 

 پوشاک دنیا با ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت های متنوع ، سعی در تامین خواسته ها و ارزش آفرینی برای تمامی اقشار جامعه و گروه های گوناگون سنی، شغلی، درآمدی و پوشش سلایق همه مصرف کنندگان دارد.

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

پوشاک مردانه مهاباد  , پوشاک دنیا ابراهیمی , پوشاک اینترنتی , تاریخچه پوشاک , تحقیق در مورد پوشاک , پوشاک زنانه , پوشاک , تولیدی پوشاک , پوشاک ادارت , فرم اداری , پوشاک مدارس , تیشرت , سویشرت , پیراهن , پاپیون , شلوار , شلوارک , شورت , تی شرت کمربند , کت , تاپ , ساپورت , مانتو , جوراب, تونیک , شال , سارافون , تولیدی لباس مجلسی , روسری , لباس زنانه , بلوز , دامن , تونیک , شومیز , لباس زیر زنانه , تولیدی پوشاک زنانه مخصوص ارزانسرا ها , تولیدی لباس زنانه , عمده فروشی لباس , عرضه مستقیم معتبرترین برند های اروپایی و بنگلادشی انواع تیشرت , سویشرت , پیراهن , پاپیون , شلوار , شلوارک , شورت , تی شرت کمربند ,