اجرای سقف های شیبدار،کینگستون و طراحی و ساخت آلاچیق ویلایی،پارکینگ پوشش بام عابدین پور در نوشهر مازندران

?ارائه دهنده ی انواع ورق های سقف و اولین تولیدکننده ورق آلومینیومی در ایران 
?نماینده فروش در مازندران 
?طراحی و اجرای سقف شیبدار،آلاچیق و سایبان 
شماره های تماس:
09111901690

?پوشش سقف چیست؟

⚡️پوشش سقف همانگونه که هر انسانی با پوشش مناسب زیباتر به نظر خواهد رسید، یک خانه اگر پوشش درستی داشته باشد جلوه ای زیبا پیدا می کند. در انتخاب پوشش مناسب برای هر ساختمان باید به خوبی دقت کرد، زیرا تایل ها و متریال به کار برده شده را نمی توان به سادگی تغییر داد. بنابراین هزینه ای که می کنید باید به گونه ای باشد که نیازی به تغییر پوشش سقف نداشته باشد. همچنین باید دقت داشت تا پوشش انتخابی با آب و هوای شما سازگاری داشته باشد و موجب نما دادن به سقف ساختمان شود.

⚡️در دنیای امروزی در صنعت معماری علاوه بر اینکه روی استحکام و مقاومت توجه بسیار زیادی می شود، زیبایی و تنوع رنگ و طرح مصالح دارای اهمیت بسیار زیادی شده است. بنابراین گروه های مختلفی وجود دارند که در زمینه پوشش سقف فعالیت می کنند. این گونه از ارائه دهندگان با خدمات طراحی به اجرای پوشش برای انواع سقف های ویلا، سقف شیبدار، سوله، انبارها، سالن های ورزشی، پارکینگ، سقف انبارها، و … می پردازند.

⚡️بهتر است پوشش سقف دارای مزایایی از قبیل: عدم تغییر رنگ در دراز مدت، سازگار با انواع مختلف آب و هوا، سبک، نصب آسان و مطابق میل معمار، دارای استحکام در برابر زلزله و زمین لرزه، زیبایی منحصر به فرد، دارای ضمانت، مقاوم در برابر آتش سوزی، مقاومت بالا و … باشد. در صورتی که انتخاب شما برای پوشش دهی سقف مناسب باشد می توانید در مدت زمان کوتاهی محل کار، منزل یا هر مکان دیگری را به بهترین شکل موجود پوشش داده و تغییر شکل دهید.

⚡️از مواد مختلفی برای پوشش دهنده سقف استفاده می شود از جمله می توان به پوشش دهنده سقف با ایرانیت، پوشش دهنده سقف با طرح سفال، پوشش سقف با نوعی پلی کربنات پوشش آندوویلا، پوشش سقف فلزی، پوشش سقف با شینگل، دکرا و فورتیزا و … اشاره کرد.

?پوشش سقف ایرانیت 

⚡️ایرانیت یک صفحه موج دار است که جهت پوشش سقف و دیوار کشی به کار برده می شود. ایرانیت از موادی چون فایبرگلاس و پشم شیشه درست می شود و جهت عایق صدا نیز به کار برده می شود. ایرانیت در ابعاد و وزن های گوناگونی تولید می شود. ایرانیت دارای انواع گوناگونی مثل سیمانی، موج دار، ساده، گالوانیزه، فایبرگلاس و …می باشد. در ایران پوشش دهنده سقف از جنس ایرانیت به صورت موج دار و صاف تولید می شود. پوشش دهنده سقف ایرانیت معمولا به صورت ترکیبی از الیاف و سیمان و فایبرگلاس است.

⚡️از جمله مکان هایی که می توان از ایرانیت برای پوشش سقف استفاده کرد، سقف کارخانه ها، انبار ها و سقف برای پارکینگ ها می باشد.از مزایای ایرانیت این است که دارای قیمت ارزان، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، وزن سبک و جلوگیری از رطوبت هوا می باشد. ایرانیت به عنوان پوشش دهنده سقف کاذب برای پوشش داخلی یا خارجی ساختمان های مسکونی و صنعتی به کار برده می شود.

?پوشش سقف شینگل 

⚡️مواد اولیه ای که برای پوشش سقف شینگل به کار برده می شود قیر پلیمری می باشد. در سطح بالایی این نوع از پوشش از گرانول معدنی استفاده می شود. سایز متوسط برای عرض این پوشش معمولا ۳۵ سانتی متر بوده و دارای طول یک متر می باشد. این پوشش به وسیله یک شبکه شیشه ای مات بهم استحکام داده می شود. پوشش دهنده سقف شینگل دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد.

⚡️از نقاط قوتی که پوشش شینگل دارد می توان به مواردی از قبیل دقت بالا در طراحی، منعکس کردن نور خورشید، تغییرات در برابر آب و هوا، دوام بالا و انعطاف پذیری زیاد در برابر ضربه، فرم گرفتن در سطوح مختلف مانند سطح شیبدار، شکسته و قوسی و ایزولاسیون بودن اشاره کرد. همچنین این نوع از پوشش دارای مزایای بسیاری است که برخی از مهمترین مزیت های آن را در اینجا بررسی می کنیم:

?سبک بودن پوشش شینگل 
?نصب آسان و سریع 
?سازگار بودن با آب و هواهای مختلف و تغییرات شدید دما
?بدون آزبست و مواد آلاینده 
?دارای رنگ ماندگار و ثابت به دلیل وجود دانه های رنگی مانند سیلیس و مواد معدنی رنگی به کار رفته در این پوشش 

?پوشش سقف آندولین 

⚡️آندولین یک ورق است که دارای مقاومت بالا می باشد. این ورق جهت پوشش دهی سقف های شیب دار به کار برده می شود. آندولین از ترکیب مواد خالص الیاف طبیعی ساخته می شود. هنگام تولید آندولین از داخل رنگ گذر داده می شود بنابراین ثابت رنگ آن بسیار بالا است و در شرایط سخت نیز دارای رنگ ثابت خواهد بود. طول عمر این سقف بالا بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود.

⚡️از مزایای این پوشش دهنده سقف می توان به عایق صوتی بودن، طول عمر بالا، قدرت تحمل بالا برای بار، عدم تغییر رنگ، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و وزن سبک آن اشاره کرد. یکی از ویژگی هایی که ورق های آندولین دارند، ضد تقلب بودن آندولین می باشد. این ورق ها هنگام تولید با مهر مخصوص و علامت تجاری آندولین حک شده ساخته می شوند. بنابراین به سادگی می توان نمونه های اصل این ورقه ها و نمونه های تقلبی را از هم تشخیص داد.

 

به مدیریت:آقای عابدین پور

 

 

اجرای سقف شیبدار فلزی در مازندران , آندولین مازندران , آندولین آندوویلا در مازندران , فروش ایرانیت در نوشهر , فروش ایرانیت در مازندران , فروش کینگستون در نوشهر , اجرای سقف شیبدار در نوشهر , فروشگاه آندولین آندوویلا نوشهر , پوشش سقف در نوشهر , پوشش سقف در مازندران نوشهر , پوشش سقف با شینگل , پوشش سقف با کینگستون در مازندران , پوشش سقف ساختمان در نوشهر مازندران , پوشش سقف با ورق ذوزنقه در نوشهرمازندران , ارزانترین قیمت پوشش سقف در نوشهر مازندران ,