Address & Contact

Our Address

تهران

پوشش سقف شیبدار ویلایی و سوله  و ساخت خرپا ناصری

پوشش سقف شیبدار ویلایی و سوله ناصری

✳️پوشش سقف سوله 

🔶سقف سوله از مهمترین بخش های ساخت سوله می باشد. که همیشه مهندسان و طراحان سوله به آن توجه ویژه ای داشته اند .

برای اجرای این بخش انواع پوشش های مختلفی تولید و به فروش می رسد. که افراد با توجه به نوع سوله و خدمات ارائه شده در آن مناسب ترین گزینه را برای پوشش سقف سازه خود انتخاب می کنند.

✳️انواع پوشش سقف سوله 

🔰برای سقف سوله ها با توجه به نوع کاربری آن ها می توان از سه نوع پانل استفاده کرد:

🔺استفاده از ساندویچ پانل برای پوشش سقف سوله 
🔺استفاده از پانل ساخته شده با ورق گالوانیزه 
🔺استفاده از پلی کربنات برای پوشش سقف سوله 

✳️ مزایای پوشش ساندویچ پانل

🌀پوشش های سقفی که با این سازه ها ساخته می شوند از استحکام بیشتری در برابر زلزله و حوادث خارجی برخوردار هستند.و به دلیل دو لایه ی فولادی محکم و مواد با کیفیت عایقی که دارند، عایق بهتری برای صدا، رطوبت و حرارت هستند.

🌀در ضمن این نوع پوشش ها به دلیل پیش ساخته بودن آن ها سریع تر از انواع دیگر پوشش های سقف نصب و راه اندازی می شوند. و این سرعت موجب زمان اجرای کمتر و در نتیجه باعث کاهش هزینه ساخت می شود.

✳️ کاربرد های ساندویچ پانل

🔶از ساندویچ پانل در پوشش سقف س های ورزشی،سوله های صنعتی،آشیانه ی هواپیما، سردخانه ها و ده ها نوع سوله ی دیگر استفاده می شود.

✳️ ورق های گالوانیزه

🌀معمولا فولاد و آهن از عناصری هستند که دچار خوردگی و زنگ زدن می شوند.امروزه راه های مختلفی برای رفع این مشکل برای محافظت از سازه های فولادی وجود دارد.فولاد گالوانیزه یکی از همین روش ها است.و اغلب بهترین روش برای اکثر سازه های فولادی محسوب می شود.

🌀اگر ورق فولادی را با فلز روی پوشش دهند،ورق گالوانیزه ایجاد می شود.اگر پوشش روی از بین برود یا حتی شکسته شود این ورق به هیچ وجه زنگ نخواهد زد.ورق گالوانیزه به دو صورت کلی رول فرم و فابریک در کارخانه تولید می شود.

✳️ مزایای ورق گالوانیزه

⚡️قیمت کم و مناسب و هزینه کم نگهداری و تعمیرات
⚡️طول عمر زیاد و دوام پوشش
⚡️محافظت در برابر صدمات محیطی به صورت اتوماتیک
⚡️مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی

پوشش سقف شیبدار ویلایی و سوله ناصری

⚡️کاربرد های ورق گالوانیزه

⚡️ورق های گالوانیزه مصارف بسیاری در صنایع مختلف دارند.و زمانی از آن استفاده می شود که نیاز به کنترل خوردگی در آهن و فولاد باشد.معمولا در ⚡️ساختمان ها،لوازم خانگی،صنایع فلزی و خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرند.

✳️ کاربرد ورق های پلی کربنات و موارد مصرف آن

🔺نورگیرهای سقفی سوله های دامداری 
🔺سوله های فروشگاهی  
🔺انبار
🔺پارکینگ های عمومی 
🔺سالن های ورزشی 
🔺گلخانه ها 

✳️ مزیت های استفاده از ورق پلی کربنات

🔶استفاده از ورق های پلی کربنات شفاف باعث استفاده بهینه از نور خورشید و بهینه سازی هزینه های مصرف انرژی می شود.همچنین از ویژگی های دیگر این ورق ها می توان به ضد ضربه بودن مقاومت پذیری زیاد و شفافیت بالای آن اشاره کرد.

🔵سقف شیروانی چیست؟

🏠سقف شیروانی نوعی سقف کاذب هستند که با استفاده از آنها می توان زیبایی نمای ساختمان را دو چندان کرد. این نوع سقف ها دارای یک حالت سه گوش هستند، به گونه ای که از روبرو به شکل مثلث دیده می شوند. شیب مورد استفاده در این نوع ساختمان ها ممکن است کم و یا حتی تند باشد. بیشترین شیب مربوط به زاویه ۷۰ درجه و کمترین آن 15 درجه است.

🔵مزایای سقف شیروانی 

🏠بهتر است بدانید استفاده از سقف شیروانی مزایای بسیاری را به دنبال دارد. این نوع سقف ها به دلیل ساختار خاصی که دارند قادرند فشاری را که بیش از حد بر روی سقف وارد می گردد به خوبی کنترل کنند. همچنین سقف های شیروانی مقاومت بسیار بالایی در برابر باران و برف داشته و از ورود آنها به داخل ساختمان به بهترین شکل جلوگیری می کند.

🏠در منطق سردسیر و مرطوب که بارش باران و برف بسیار زیاد می‌باشد، استفاده از این گونه سقف‌های شیبدار کمک می‌کند تا آب باران و برف به راحتی‌ بتواند از لوله هایی که به آنها ناودان گفت میشود، سرازیر شده و به به پایین بریزند. در چنین حالتی نیازی به برف روبی نمی‌باشد و همچنین استحکام مصالح ساختمانی بیشتر خواهد بود.

🏠از دیگر مواردی که میتوان به عنوان مزیت برای این سقف‌ها اشاره کرد آن است که هزینه ساخت و اجرایی این دسته از سقف‌ها بسیار کمتر می‌باشد و مصالح به کار گرفته شده در آن مقرون به صرفه تر خواهد بود. اما در کنار این مسائل می‌توان اشاره داشت که تعمیر این سقف‌ها کمی‌ دشوارتر باشد چرا که شیب موجود باعث میشود ناتوان به رحنمای به روی آن ایستاد.

🏠استفاده از سقف شیروانی به نوعی موجب می شود مصالح به کار رفته در ساختمان در معرض رطوبت قرار نگیرند و مقاومت آنها نیز افزایش یابد. در ضمن سقف های شیبدار را می توان در تمام مکان ها همچون مناطق مسکونی، تجاری، آپارتمان و ویلا نصب کرد. همچنین توانایی ذخیره انرژی، زهکشی مناسب آب، مقاومت و پایداری در برابر سایش از دیگر مزایای سقف شیروانی به شمار می آیند.

پوشش سقف شیبدار ویلایی و سوله ناصری

🔵 سقف آردواز

🌟آردواز مخلوطی از سیمان، آزبست، الیاف معدنی (پنبه نسوز)، الیاف مصنوعی و مواد شیمیایی با آب می باشد و همچنین نوعی از مصالح ساختمانی است که جهت زیبایی برای پوشش سقف یا محافظت از نمای ساختمان استفاده می شود.

🔵 مزایای ورق آردواز

🔰به دلیل اینکه اردواز تحت فشار بالا تولید می گردد، مقاومت و دوام آن بسیار بیشتر از ورق صاف معمولی بوده و خواصی مشابه سنگ طبیعی دارد. آردواز سبک، غیرقابل نفوذ پوششی بسیار مناسب می باشد که به ساختمان نمای فوق‌العاده زیبا و کلاسیک می‌دهد.

🔰این محصول به صورت آماده بوده و مدت زمان نصب آن بسیار کوتاه می باشد. صفحه های اردواز به صورت از پیش رنگ شده نمی باشد و قابلیت رنگ آمیزی دارد و ظاهر آن تدائی کننده رنگ بتن می باشد.

🔵 کاربرد های آردواز در صنعت ساختمان

🔺ورقه های اردواز موجب محافظت هر چه بیشتر از بام ساختمان شما در برابر بارش های سنگین برف، باران و تگرگ و آلودگی های شیمیایی، تغییرات شدید دمایی و خوردگی ها می گردد. ضمن اینکه این ورقه ها زیبایی نمای ساختمان شما را چند برابر می کنند و در واقع این ورقه ها برای پوشش بام سازه ی شما یک انتخاب چند منظوره با مزایای بسیار زیاد می باشند.

🔺کاربرد اردواز فقط به پوشش سقف شیب دار خانه ها ختم نمی شود، این ورقه ها در زیبا و بادوام سازی آلاچیق ها، اتاقک‌های کلبه‌ای، سردر ورودی مجتمع ها و پارکینگ ها، فضاهای استراحتگاهی در جنگل ها و… بسیار کاربرد دارند.

🔵 لمبه ها از چه چوبی ساخته می شود؟

💫با وجود اینکه برای ساخت لمبه چوبی می توان از چوب های مختلف استفاده نمود به طور حتم لازم است در هنگام تهیه این متریال به چوب انتخابی دقت ویژه ای داشته باشید. می‌ توان گفت یکی از مناسب ترین گونه های چوب برای ساخت لمبه چوبی، چوب کاج بوده که علیرغم ارزان بودن در برابر رطوبت و حشرات بسیار مقاوم بوده و می توان گفت انتخاب مناسب جهت ساخت لمبه می باشد.

💫البته لازم به ذکر است که لمبه ها را می توان با هر نوع چوبی ساخت و محدودیتی در این کار وجود ندارد. چوب های موسوم به روسی از جمله چوبهای یولکا، ساسنا و… نیز از دیگر چوب های مناسب برای ساخت لمبه می باشد.

💫لمبه یکی از محبوب‌ترین دیوار پوش‌های مورد استفاده در ساختمان‌های ایرانی است. لمبه چوبی معمولاً از برش‌های چوب کاج ساخته می‌شوند. چوب کاج به واسطه ارزان بودن و مقاومت در برابر رطوبت و حشرات یکی از مناسب‌ترین گونه‌های چوب برای ساخت لمبه است.

به مدیریت:محمود ناصری

شماره تماس:
09123488361
09362488361
02155083021

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

پوشش سقف شیبدار ویلایی و سوله ناصری

 

 

 

ساخت اجرای پوشش سقف شیروانی شیبدار سوله اردواز لمبه چوبی ناصری در تهران , اجرای پوشش سقف شیروانی ناصری در تهران , اجرای پوشش سقف شیبدار ناصری در تهران , اجرای پوشش سقف لمبه ناصری در تهران , اجرای پوشش سقف اردواز ناصری در تهران ,