تراش پکینگ در ابعاد مختلف در اردبیل

🔸🔹 تراشکاری پکینگ وقطعات تفلونی
🔸🔹 تراش انواع پکینگ جکهای هیدرولیک وپنوماتیک
🔸🔹 سری تراشی در ابعاد مختلف و تیراژ بالا با بهترین کیفیت
🔸🔹 تولید کننده ی انواع پکینگ های تراکتوری و قطعات لاستیکی و پلیمری
🔸🔹 انواع پکینگ آلمانی و چینی

🔸🔹 پکینگ از آب بند های بسیار متداول است که کاربرد بسیاری دارد. اصلی ترین وظیفه پکینگ ها جلوگیری از نشت مایعات در قسمت های به کار گرفته شده است. جنس و ساختار پکینگ ها معمولا از لاستیک طبیعی یا مصنوعی می باشد که متناسب با کاربرد آنها جنس و ظاهر آنها متفاوت است.

✳️ پکینگ پنوماتیک چیست؟

🔹 پکینگ لاستیکی پنوماتیک آب بندهای پیستونی می‌باشند، که در سیلندر جک های بادی استفاده میشوند و با نام های پکینگ دوطرفه، پکینگ فلز دار، پکینگ پنوماتیک و پکینگ جک شناسایی می‌شوند.

🔰 انواع پکینگ های هیدرولیک

🔸🔹 علاوه بر موارد ذکر شده، پکینگ های هیدرولیک، با توجه به نوع عملکرد و کاربرد، به انواع مختلفی از جمله پکینگ پیستون، پکینگ گلویی، پکینگ گردگیر و پکینگ V-Pack نیز تقسیم می شوند که در ادامه مطلب به توضیح هر یک از انواع می پردازیم.

✔️ پکینگ پیستون

🔸🔹 این نوع از پکینگ ها، در ابتدای سیلندر نصب می شوند تا از نشت مایعات و گاز از داخل پیستون جلوگیری کنند و بیشتر در جک های هیدرولیکی و پنوماتیکی نیز کاربرد دارند. که به آن نیز پکینگ پنوماتیک گفته می شود.

✔️ پکینگ گردگیر

🔸🔹 این نوع از پکینگ ها اغلب از جنس پلاستیک و یا لاستیک می باشند که در پیستون هم از ورود گرد و غبار به داخل سیلندر جلوگیری کرده و هم به عنوان آب بند نسبی مورد استفاده قرار می گیرد.

✔️ پکینگ گلویی

🔸🔹پکینگ های گلویی، با قرار گرفتن در ابتدای گاید و جهت مخالف استوانه ی جک، به عنوان آب بند از نشت مواد و مایعات در جک های پنوماتیک جلوگیری کرده و به این ترتیب عملکرد سیلندر را بهتر می کند.

✔️ پکینگ V-Pack

🔸🔹این نوع از پکینگ ها که با نام پکینگ دستی نیز شناخته می شود، شامل یک حلقه بالایی و یک حلقه پایینی می باشد که معمولا در سیلندر های تک و یا دو ردیفه هیدرولیکی که دارای فشار قوی و ضعیف هستند مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، با توجه به نوع فشاری که به پکینگ وارد می شود، تعدادی حلقه دیگر به عنوان حلقه های میانی بین حلقه های بالا و پایین قرار می گیرند که دارای سطح مسطح کمتری نیز می باشد.

✳️ کاربرد پکینگ های هیدرولی

🔸🔹پکینگ های هیدرولیک با توجه به شکل، جنس و نوع عملکردی که دارند در تجهیزات و قطعات مختلفی مانند جک ها، پرس های قالب گیری تزریقی، پرس آهنگری، سیلندر های هیدرولیک، سیلندر های پنوماتیک، آسانسور، چکش بخار، فیلتر ها، همزن ها، پمپ های سیلاب آب و پرس های قالب گیری لاستیکی نیز کاربرد فراوان دارند.

مدیریت :هادی طلوعی
09371397917 واتساپ
09146188501

 

 

 

طراحی و تولید انواع پکینگ هادی در اردبیل  ,  هیدرولیک هادی در اردبیل ,  پنوماتیک پکینگ تراشی هادی در اردبیل , تراش پکینگ در ابعاد مختلف ,