پیرایش کودک و نوجوان دانیال(پسر ایرونی)

💫 پیرایش دانیال انتخاب لاکچری ها 💫

💫اولین و تنها برند در عرصه پیرایش تخصصی کودک و نوجوان در استان اصفهان💫

۰۹۱۹۸۷۳۴۳۵۹📞

 

پسر امروز
بچه گریه ای دیروز

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

Asymmetry style

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

Crop style

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

💫 جایزه برای بچه ها 💫

🔺با سابقه ای ۱۰ ساله 

🔺 با کادری مجرب و متعهد در خدمت همشریان اصفهانی هستیم 

🔺 با نوبت قبلی 

✂️ویژگی های آرایشگاه های موفق 

💫تمام مشتریان خاص هستند 

💎راضی نگهداشتن تمام مشتریان کار آسانی نیست، سعی کنید بین مشتریان خود تفاوتی قائل نشوید و یکسان به آنها خدمات ارائه کنید. یکی دیگر از ویژگی مهم یک آرایشگاه خوب آن است که بتوانید خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه بدهید به طور کلی هرچه بیشتر خدماتی ارائه بدهید.

💎قطعا طیف وسیعی از مشتریان را نیز می توانید جذب کنید. به عنوان مثال آرایشگاهی که هم خدمات مانیکور و پدیکور انجام می‌دهد و هم به کوتاهی مو، آرایش مو و ناخن، ارائه خدمات اصلاح و پوست و… می‌پردازد احتمالا یک مجموعه حرفه ‌ای است.

💎پس وجود خدمات متنوع در یک سالن زیبایی تا حدودی نشان از حرفه ‌ای ‌بودن آن مرکز و مدیریت خوبش دارد. یک آرایشگاه خوب و حرفه ‌ای معمولا خدمات گوناگونی دارد؛ مثلا در نظر گرفتن ماساژ و اسپا در بخشی از سالن می‌تواند نشانگر حرفه ‌ای ‌بودن مدیریت و پرسنل آن باشد.

💫به روز باشید 

💎یکی دیگر از مهمترین ویژگی یگ آرایشگاه خوب به روز بودن آرایشگران می باشد. سعی کنید کسانی را استخدام کنید که از تغییر روند کاری ترسی نداشته باشند و همیشه به روز باشند. همان طور که می دانید حرفه آرایشگری هر روز در حال تغییر و تحول است و برای ارائه کردن بهترین خدمات، شما به عنوان یک آرایشگر باید با آخرین مدل مو روز آشنا و آگاه باشید.

💎همان طور که گفته شد فناوری روز به ‌روز پیشرفت می‌کند و امکاناتی که می‌توان در یک آرایشگاه خوب به کار برد هم به ‌تبع آن ارتقا پیدا می‌کند. در نتیجه، بهتر است به سالن‌ هایی مراجعه کنید که به‌ روز هستند و نیرو های آنها به روش ‌های استفاده از مدل ‌های جدید آرایش و پیرایش تسلط دارند.

💫رعایت بهداشت 

💎مهم ترین و اصلی ترین ویژگی یک آرایشگاه خوب رعایت بهداشت و تمیز بودن آرایشگران می باشد. اولین چیزی که مشتریان هنگام ورود به آرایشگاه شما متوجه می شوند تمیز بودن و نبودن آرایشگاه می باشد. سعی کنید بعد از کوتاه کردن موهای هر مشتری محوطه آرایشگاه و میزکار خود را تمیز کنید.

💎سالن ‌های درجه ‌یک و حرفه ‌ای قبل از هر چیزی به بهداشت رسیدگی می‌کنند و نه‌ تنها ظاهر و محیط آرایشگاه را تمیز نگه می‌دارند بلکه تمام وسایل و تجهیزاتی که برای کوتاهی مو یا خدمات دیگر به کار می‌برند هم کاملا تمیز و بهداشتی است. پس یادتان باشد که در مراجعه به آرایشگاه، به وسایل سالن و محیط اطراف دقت کنید. به طور کلی برای حفظ و جذب مشتریان بیشتر، به رعایت بهداشت فردی و محیط آرایشگاه بیشتر دقت کنید.

💫بر قراری ارتباط بین مشتریان 

💎یکی دیگر از ویژگی مهم یک آرایشگاه خوب این است که آرایشگران بتوانند به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به راحتی درخواست آنان را متوجه شوند. یکی از اصلی ترین مهارت یک آرایشگر علاوه بر تسلط داشتن بر کوتاهی مو و غیره، فن بیان و مهارت گفتاری وی می باشد.

💎سعی کنید آرایشگرانی را استخدام کنید که خوش برخورد با روابط اجتماعی بالایی هستند. همان طور که می دانید حرفه آرایشگر به گونه ای است که شما به عنوان یک آرایشگر روزانه با افراد مخلتفی از قشر گوناگون جامعه مواجع هستید و باید از روابط اجتماعی بالایی برخوردار باشید.

💫استفاده از تجهیزات باکیفیت

💎آرایشگر حرفه ای از ابزار های کیفیت پایین استفاده نمی کنند. آن ها همیشه به دنبال باکیفیت ترین ها هستند. در نتیجه هزینه بیشتری را برای تجهیزات با کیفیت پرداخت می کنند زیرا می دانند که هر وسیله چه نقش مهمی در زیبایی نهایی مو های فرد دارد.

💎 به طور کلی آرایشگاهی موفق است می تواند مشتریان زیادی را جذب کند که تعداد خدمات و تجهیزات خود را افزایش بدهد تا بتواند به افراد مختلف با سلیقه های گوناگون خدمات ارائه کند.

💫مکان آرایشگاه و اهمیت آن 

💎یکی از مهم ترین نکته جذب مشتری آرایشگاه این است که مکان درستی را برای تاسیس آرایشگاه خود در نظر بگیرید. آرایشگاه خوب معمولا در مکان های شلوغ تاسیس می شوند و اغلب پر رفت و آمد هستند. سعی داشته باشید محلی را برای افتتاح آرایشگاه خود پیدا کنید که دسترسی آسان داشته باشد. پر ترافیک بودن و یا نبود پارکینگ در نزدیکی آرایشگاه هم باعث عدم انتخاب آرایشگاه توسط مشتریان شما می شود.

مدیریت:دانیال اسدی پور

شماره تماس:
09198734359

 

 

 

 

 

 

 

آرایشگاه مخصوص کودک , آرایشگاه کودک , آرایشگاه کودک , آرایشگاه تخصصی کودک در کرج , آرایشگاه , پیرایش کودک و نوجوان دانیال در اصفهان ,  پیرایش کودک دانیال در اصفهان , پیرایش نوجوان دانیال در اصفهان , هزینه آرایشگاه مردانه در اصفهان , قیمت کوتاهی مو در اصفهان , پیرایش کودک و نوجوان , پیرایش کودک و نوجوان در اصفهان , آرایشگاه مردانه در اصفهان , آرایشگر خوب در اصفهان , بهترین آرایشگاه کودک و نوجوان در اصفهان , آرایشگر کودک با تجربه ,