ایجاد و نگهداری فضای سبز رضوان سازه ایمن کاسپین

ایجاد و نگهداری فضای سبز 

پیمانکاری سوله های صنعتی و فلزی 

پیمانکاری راه ، پل ، تونل

مشاوره های تخصصی در زمینه ی ساخت ویلا

سوله ها از انواع مختلفی از نظر معماری و ساخت تقسیم می شوند، سوله های HSS یا قوسی شکل، سوله های UBM، سوله های سبک و سوله های خرپایی از مهمترین سوله هایی است که ساخته می شوند. هر کدام از این سوله ها دارای روش ساخت، مزیتها و جایگاه های مخصوصی هستند که با توجه به نوع سوله و نیاز کارفرما و منطقه ی ساخت سوله نوعش انتخاب می شود.

پیمانکاری سوله های صنعتی و فلزی رضوان سازه ایمن کاسپین در رضوان شهر

انواع سوله های صنعتی

سوله های تک دهانه
سوله های دو یا چند دهانه با ستون مشترک
سوله دو دهانه
سوله های قوسی
سوله چند ضلعی

پیمانکاری سوله های صنعتی و فلزی رضوان سازه ایمن کاسپین در رضوان شهر

انواع سوله از نظر نوع کاربرد

سوله مرغداری
سوله گاوداری
سوله رستوران و تالار
سوله ورزشی
سوله سالن همایش
سوله برای آشیانه هواپیما
سوله برای انبار و نگهداری
سوله برای سردخانه
سوله کارگاهی
سوله کارخانه

پیمانکاری سوله های صنعتی و فلزی رضوان سازه ایمن کاسپین در رضوان شهر

انواع سوله از نظر اندازه:

سوله با مساحت 200 متر
سوله با مساحت 300 متر
سوله با مساحت 500 متر
سوله با مساحت 1000 متر
سوله با مساحت 2000 متر
سوله با مساحت 5000 متر

پیمانکاری سوله های صنعتی و فلزی رضوان سازه ایمن کاسپین در رضوان شهر

سوله های صنعتی
سوله های صنعتی : سوله صنعتی دارای سقفی شیب دار می باشد که از اجزای گوناگونی تشکیل شده است. قسمت های مختلف یک سوله شامل ستون، رفتر، پرلین، استرات، وال پست، بادبند، سگراد، سینه بند، پیچ و مهره و سایبان می باشد. سوله های صنعتی به دلیل این که معمولا دارای کاربردی صنعتی می باشند و برای پروژه ها و ساخت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد با دیگر سوله ها متفاوت می باشند. سوله های صنعتی از نظر تمقایسه با سوله های بتنی به صورتی است که دارای شیب بوده همچنین دارای دهانه های گسترده می باشد.

طراحی و ساخت سوله صنعتی
امر طراحی سوله های صنعتی بسیار مهم و پر اهمیت می باشد برای ساخت سوله های صنعتی می بایست تمامی عوامل موثر را در نظر داشت و انها را رعایت کرد. چرا که کوچک ترین بی اهمیتی به نکات ریز و دقیق ممکن است خسارات زیادی را بر جای بگذارد. طراحی سوله های صنعتی ممکن است توسط افراد شرکت نرم افزاری با کمک نرم افزار صورت بگیرد. البته در بعضی از مواقع نیز ممکن است توسط افراد متخصص و مهندسین حرفه ای انجام گیرد.

پیمانکاری سوله های صنعتی و فلزی رضوان سازه ایمن کاسپین در رضوان شهر

سوله های صنعتی از نظر ظاهری به صورتی هستند که قاب فلزی انها ممکن است به صورت کاملا ساده بوده و یا مرکب باشد. همچنین از اجزای سوله های صنعتی می توان به سایبان های اطراف سقف اشاره کرد که به صورت یک طرفه و یا دو طرفه برای ایجاد سایه در نمای بیرونی سوله مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد سوله های صنعتی
سالن هایی که سوله در انجا ساخته می شود ممکن است نیازمند دهانه هایی گسترده و یا کوچک باشد که این امر بستگی به کاربرد سوله ی مورد نظر دارد. دهانه های سوله در حدود ۶۰ متر تولید می شود. اما دهانه ی مورد نیاز برای سالن های سوله های صنعتی معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ متر می باشد. اما برای ساخت سوله هایی برای کاربرد هایی مانند صنایع و یا کارخانه ها ممکن است تا ۲۰ متر باشد و ارتفاع معمولی این سوله ها تا حدود ۶ متر باشد. برای سوله های صنعتی معمولا از یک قاب ساده استفاده می شود.

پیمانکاری سوله های صنعتی و فلزی رضوان سازه ایمن کاسپین در رضوان شهر

تفاوت سوله های خرپایی و تیرورقی
تفاوت سوله های خرپایی و تیرورقی : طراحی سازه توسط مهندس و طراح سازه صورت می گیرد , طراحی و به طور کلی ساخت سوله امروزه امری متداول است اما با این حال باید به تمامی جوانب کار اعم از مهم یا غیر مهم توجه کامل داشت تا ساخت به بهترین نحو صورت پذیرد .

طراحان تمامی توانایی خودرا در ساخت سوله هایی با حداقل قیمت و وزن و حداکثر کیفیت به کار گرفته اند و با استفاده از ابزارآلاتی مجهز سعی می کنند تا از دانش روز این صنعت عقب نمانند . با ساخت اصولی این سازه ها می توان به این پی برد که سوله سازی کار سختی نیست و می توان با کادر علمی و تجهیزات به روز سوله هایی با قابلیت های ویژه ای ساخت .

به مدیریت: مهندس کیومرث شفقتی نژاد

شماره تماس

09113894532

09119857630

 

پیمانکاری در رضوانشهر , سوله سازی , ایجاد فضای سبز , ایمن کاسپین , رضوان سازه , سوله های صنعتی , سوله های فلزی , قیمت سوله , ساخت سوله , پیمانکاری سوله های صنعتی و فلزی رضوان سازه ایمن کاسپین , رضوان سازه ایمن کاسپین  ,