Address & Contact

Our Address

چالوس،بلوارامام رضا،روبروی مخابرات،نبش خیابان نادری،دکوراسیون ایده آل

Telephone

پیمانکاری و کلینیک ساختمانی ایده آل خواجوند

🔸پیمانکاری ساختمان و تعمیر و نگهداری ماشین آلات
🔸 صفر تا صد کارهای ساختمانی
🔸 سفت کاری، بتنه کاری، آرماتوربندی
🔸 پیمانکاری دیوارچینی، قالب بندی
🔸 آرماتوربندی، اسکلت، کاشی کاری، سنگ کاری، موزاییک کاری، نقاشی ساختمان، شیب بندی بام، کف سازی، تعمیرات، برق کشی، لوله کشی و …

🔸 اجرای فونداسیون و پی سازی مطابق با استاندارد‌‌‌های مورد تایید سازمان نظام مهندسی کشور
🔸 اجرای اسکلت فلزی و بتنی(سفتکاری) در کمترین زمان ممکن به صورت نقد و اقساط
🔸 اجرای دیوار چینی،تاسیسات، نصب در و پنجره و……
🔸 اجرای نازک کاری خارجی(نمای ساختمان)نازک کاری داخلی طبق طرح‌‌‌های مورد تایید کارفرما و شهرداری
🔸 تحویل به موقع و اجرای صحیح تمامی‌مراحل ساخت پروژه زیر نظر مهندسین و تکنسین‌‌‌های حرفه ای(طراحی-نظارت-اجرا)
🔸استفاده از مواد و مصالح مرغوب و باکیفیت با قیمت مناسب به سبب تولید و نمایندگی فروش چندین محصول ساختمانی
🔸 به همراه کادری مجرب از مهندسین،معماران، استادان و کارگران حوزه ساختمان
🔸اجرای پیمانکاری ساختمان‌‌‌های مسکونی،تجاری-اداری،صنعتی و…
🔸 انجام سفت کاری و نازک کاری با قیمت توافقی

🔰 با کادری مجرب و دارای کارت مهارت فنی و حرفه ای زیر نظر اتحادیه عایق های

🔰دارای تمام ماشین آلات بصورت مکانیزه و اجرا با اکیپ دستی

🔰 فروش آسفالت و اجاره ماشین آلات غلطک سی جی وغیره

🔰 اجرا:لکه گیری ترمیم آسفالت سرعت گیر و خطهای حفاری

🔰 گودبرداری و تخریب ساختمان فرسوده

🔰 پیمانکاری و خاکبرداری ساختمان

⚡️ با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در خدمت شما عزیزان میباشد⚡️

🔻 تخریب و بازسازی منزل🔻

✔️تخریب و بازسازی منزل اگر چه در ابتدا کاری سخت، طولانی و هزینه بر به حساب می‌آید ولی با دیدن نتیجه کار از انجام آن راضی خواهید بود. برای این کار ابتدا باید بخش‌‌‌های آسیب دیده خانه را شناسایی کرده و سپس اقدام به بازسازی آن نمود.✔️

✔️با استفاده از تخریب و بازسازی ساختمان می‌توان باعث زیبایی ساختمان و برقراری آرامش در خانه شد. تخریب خانه باید به دست افراد متخصص انجام شود✔️

✔️تخریب خانه نیاز به تجهیزات و لوازم مخصوص داشته تا در سریع ترین زمان و به شکل اصولی تخریب و بازسازی شود✔️

مدیریت:آقای مصطفی خواجوند

 

ابزارهای پلی استراین و پلی یورتان

پلی اورتان متریالی است که کار طراحان را در زمینه دکوراسیون داخلی تسهیل کرده است. این ابزار بسیار ساده و کاربردی بوده و امروزه طراحان برای اجرای گچبری‌های دکوراسیون داخلی از ابزار پیش ساخته پلی یورتان استفاده می‌کنند.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
بین کابینتی (ماربل شیت)

یکپارچگی و لوکس بودن این متریال، باعث شده در محیط های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد بسیار زیادی داشته باشد مثل پوشش دیواری راهروها، لابی، فیلتر آسانسور، دیوار tv، تالار و هتل ها و همچنین فضای بین کابینت آشپزخانه و پوشش سقف. علاوه بر این به علت خاصیت آنتی باکتریال ماربل شیت، می توان از آن در مراکز بهداشتی و درمانی نیز استفاده کرد.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
سقف دکوراتیو آسمان مجازی و کشسان

سقف کشسان و آسمان مجازی، دو مدل پرطرفدار هستند که با اعمال نورپردازی و وجود طرح های متنوع، زیبایی سقف و محیط را دو چندان می کنند.

هر دو نوع آسمان مجازی و سقف کشسان، بر روی انواع سقف ‌ها قابل ‌اجرا و نصب هستند، اما جنس و ویژگی های کاملاً متفاوتی دارند.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
طراحی و اجرای کابینت

یک کابینت خوب و با دوامی بالا در قلب خانه شما نقش مهمی را در زیبایی و کارآیی آشپزخانه شما و خانه شما ایفا می‌ نماید. در نتیجه شناخت دقیق تمام اجزای تشکیل دهنده ی یک کابینت در آشپزخانه نقشی بسیار مهم در انتخاب یک کابینت مناسب برای شما خواهد داشت

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

کاغذ دیواری

امروزه کاغذ دیواری های چرمی، برخلاف نقاشی های دیواری و فرشینه های دست باف قدیم، کاغذ دیواری های چرمی فراورده ای ارزان و قابل دسترس برای همگان می باشد. وسیله ای کم هزینه و کم دردسر برای تغییر فضای داخلی اتاق ها و ایجاد جلوه ای نوین در آنها.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
کفپوش و پارکت

برای اینکه از خریدتان رضایت داشته باشید بهتر است همه جوانب را با دقت بررسی کنید. در نظر گرفتن شکل ظاهری و یا قیمت به تنهایی نمی تواند، معیار خوبی برای انتخاب پوشش مناسب کف ساختمان باشد.

هر نوع متریالی که برای کف ساختمان، در نظر می گیرید روی نمای داخلی ساختمان نیز تاثیرگذار است. در واقع پوشش کف ساختمان خیلی در دید است و نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی دارد.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

تی وی روم ام دی اف ،چوب،ترموود ،ترمووال،،وکناف‌…

تی وی روم (TV Room)، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه است. بدون در نظر گرفتن متراژ آپارتمان، خانه یا ویلا، قسمتی از ساختمان باید برای تماشای تلویزیون و نصب تجهیزات صوتی و تصویری در نظر گرفته شود. با توجه به فضایی که در هر آپارتمان یا ویلا وجود دارد، طراحی تی وی روم، متفاوت است.

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
پرده‌ زبرا دو مکانیزم و چاپی

پرده های زبرا (پرده دوبل یا دبل رول)، شبیه پرده های کرکره ای هستند و تنها تفاوتی که با آن ها دارند، جنس پارچه ای آن هاست. به همین دلیل، پرده زبرا، ضعف های پرده کرکره ای را ندارد و در عین حال از انعطاف پذیری و دوام بیش تری نیز برخوردار است.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
نور پردازی

نورپردازی با توجه به محیط صورت می گیرد. تعیین میزان نوری که هر اتاق و فضا نیاز دارد، بسته به فعالیت‌هایی است که قرار است در آن محل صورت بگیرد.
شما می توانید با توجه به اینکه کاربری آن مکان خصوصی است یا عمومی؛ سطح نور مورد نیاز را به صورت لیست تنظیم کنید.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

سنگ های کامپوزیتی یا اکسپوز

بتن نما یا اکسپوز با از بین بردن نقص‌های سطحی (خلل و فرج) بتن با داشتن سطحی صاف و نیمه‌صیقلی، برای استفاده در سطوح داخلی و خارجی است؛ که به ویژگی‌های بصری سطوح کمک می‌کند. به نحوی که بعد از نصب از مواد و مصالح دیگری بر روی کار استفاده نمی‌شود و به عنوان پنل نهایی روی کار نصب می‌گردد.

همانطور که می‌دانیم برای نمای سازه‌ها نیاز به مواد و مصالحی می‌باشد که در معرض شرایط آب و هوایی از مقاومت خوبی برخوردا باشند لذا بتن نما بهترین عملکرد را در برابر شرایط نامساعد جوی دارد و به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
پروژه بازسازی اقای نعمتی در نوشهر
⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

قوانین پیمانکاری , پیمانکاری چیست , حسابداری پیمانکاری , درامد پیمانکاری ساختمان , قرارداد پیمانکاری چیست؟ , شرکت پیمانکاری عمرانی , تعهدات کارفرما در قرارداد پیمانکاری , درصد پیمانکاری ,