چادر دوزی مرادی

چادر دوزی مرادی پلدختر

✔️دوخت انواع چادر های ماشین سنگین و سبک سواری و وانت

✔️انواع سایه بان های خانگی

✔️انواع چادرمسافرتی درطرح ها و رنگهای مختلف

⛺️ اندزه گیری دوخت و نصب انواع چادر و برزنت برای ماشین‌‌‌های سنگین و سبک از جمله برزنت و مشمع پی وی سی و لمینت که هر کدام کاربرد خود را دارد. از دیگر مجموعه کار‌‌‌های چادر دوزی مرادی می‌توان به چادر هایی برای روکش کالا یا هر موارد دیگر که بخواهند از نور آفتاب بارش باران در امان بمانند به ابعاد و سفارش مشتری می‌باشد که از جنس لمینت می‌توان استفاده کرد.

✳️چادر

⛺️ چادر برزنتی، یکی از انواع پارچه برزنت است که به کیفیت، مقاومت، انعطاف پذیری و ضد آب بودن شهرت دارد.

⛺️ پارچه برزنت، در اصل یک پارچه بسیار مقاومی است که با استفاده از تکنولوژی روز در انواع و اقسام مختلفی برای کاربردهای متنوع در حوزه های مختلف طراحی و تولید می گردد.

⛺️ این‌ پارچه می تواند در برابر اشعه ماورإ بنفش نور خورشید، مواد شیمیایی و حتی کپک زدگی نیز مقاومت کند که در این صورت می توان از آن در هر حوزه ای برای تولید محصولاتی نظیر انواع سایبان، ساک، کیفیت، لباس بارانی، چتر، آلاچیق، دریچه کولر، کانتینر، سایبان، سقف های متحرک، دریچه مشعل، دستکش و … استفاده نمود.

⛺️ این پارچه به کیفیت بالا شهرت دارد؛ اما همه چیز تنها کیفیت مواد اولیه و تولید پارچه نیست؛ زیرا پس از مرحله تولید نیز عواملی نظیر دوخت، در صورت درست انجام نشدن می تواند باعث کاهش کیفیت گردد.

⛺️ اگر دوخت انواع برزنت ها به خوبی انجام نشود، حتی کیفیت مواد تولید نیز از بین می رود، ولی در غیر این صورت به کیفیت کار افزوده می شود.

مدیریت :مرادی

 

چادر دوزی مرادی در پلدختر , چادر دوزی , نوار چادر دوزی , لوازم چادر دوزی , چادر دوزی ماشین , چادر دوزی کامیون , بورس چادر دوزی , حلقه چادر برزنت , قیمت چرخ چادر دوزی , چادر دوزی ,