چراغ های لاینی و خطی فتحی در لاله زار

✳️چراغ خطی یا لاینی چیست؟

🔺این چراغ‌ها (linear lighting) جزو مدرن‌ترین سیستم‌های روشنایی هستند که از لحاظ کارایی نسبت به سیستم‌های روشنایی قدیمی بازده نوری بسیار بالاتر، طول عمر بیشتر، شار نوری بهتر و مصرف انرژی کمتری دارند و همچنین نور را به صورت یکدست و یکنواخت از خود ساطع می‌کنند.

🔺چراغ‌های خطی از نظر نورپردازی نیز ویژگی‌های بهتری نسبت به انواع دیگر چراغ‌ها دارند که با استفاده از آنها می‌توان طراحی‌های متنوع و شیکی با توجه به طراحی داخلی و همچنین در نظر گرفتن ویژگی‌های خاص معماری و دکوراسیون محل مورد نظر، بهترین طراحی برای اجرای نورپردازی را انجام داد. استفاده از چراغ‌های خطی برای نورپردازی می‌تواند علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز فضا، باعث زیبا و لوکس به نظر رسیدن بیشتر فضا نیز می‌گردد.

✳️چراغ خطی توکار چیست؟

💠نصب این مدل چراغ در سقف‌های کاذب انجام می‌شود. به همین دلیل در ساخت این سقف‌ها باکس یا شیارهایی مناسب با ابعاد این چراغ‌ها ایجاد کرده و پس از آن چراغ در داخل آن تعبیه می‌شود. البته از این چراغ‌ها می‌توان در بعضی دیوارهایی که شرایط خاصی دارند نیز استفاده شود.

💠بعد از نصب، فریم چراغ به خوبی در این شیارها پنهان شده و قابل دید نمی‌باشد. اگر مراحل نصب این چراغ را به صورت صحیح انجام شده باشد سطح نور و محل نصب یکی خواهد شد و بیرون زدگی در سقف یا دیواری که چراغ در آن نصب شده است وجود نخواهد داشت.

✳️چراغ خطی روکار چیست؟

✨استفاده از این مدل چراغ خطی برای نور پردازی تنها در شرایطی انجام می‌شود که ارتفاع سقف سقف زیاد نباشد تا بتوان از سیستم‌های آویز در آن استفاده کرد یا سقف کاذب و امکان برش و ایجاد شیار در سقف جهت نصب چراغ خطی توکار وجود نداشته باشد.

✨اگر دوست دارید سیستم روشنایی محل مورد نظر خود را تغییر بدهید اما امکان تغییر یا دست بردن در سقف و دیوارها را ندارید می‌توانید با استفاده از چراغ خطی روکار سیستم روشنایی مورد علاقه‌ی خود را در مکان مورد نظر پیاده کنید.

✳️مزایای نورپردازی با چراغ خطی یا لاینی چیست؟

🔸🔹روش نصب متفاوت 

🔸🔹عملکرد مناسب 

🔸🔹افزایش زیبایی 

🔸🔹دمای رنگ 

به مدیریت:مهرداد فتحی

 

 

 

 

 

 

تولید و فروش اجرای چراغ های لاینی و خطی فتحی در لاله زار تهران , تولید چراغ های لاینی در لاله زار , فروش چراغ های لاینی در لاله زار , اجرای چراغ های لاینی در لاله زار , تولید چراغ های خطی در لاله زار , فروش چراغ های خطی در لاله زار , اجرای چراغ های خطی در لاله زار , تولیدی چراغ های لاینی و خطی در تهران , قیمت چراغ های لاینی در لاله زار , تولیدی چراغ های لاینی فتحی ,