Address & Contact

Our Address

تهران

نمایندگی چسب آکواریم کاسپین در تهران

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین آقایی

شماره های تماس:

09911268062

02122983107

💎چسب دو قلوی هل

چسب دوقلو هل ، بهترین چسب با برند هل است که سرعت خشک شدن بالایی دارد و مقاوم ترین و مستحکم ترین چسب دوقلو محسوب می شود. چسب دوقلو فولاد ، قابلیت تراش و رزوه خوری و رنگ پذیری را دارد و دو سطح را با اتصال قوی به یکدیگر می چسباند که از ویژگی منحصر این چسب محسوب می شود.

چسب دو قلوی هل

💎چسب کشتی لازیو

ایجاد اتصال بین قطعات چوبی با انواع سطوح متخلخل و نا متخلخل با جنسهای متفاوت از قبیل چوب، فلز، بتون، فوم پلی استرین و انواع پلاستیک. تهیه و تولید مبلمان و قایق. چسباندن و تعمیرات تمام سطوحی که در تماس مستقیم با آب هستند.

چسب کشتی لازیو

💎چسب سیلیکون اشنایدر

یکی از راه‌های گرفتن درزها و پرکردن فضاهای خالی بین سطوح استفاده از درزگیرها است. این محصولات انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها خواص مشابهی مانند چسب‌ها دارند. محصول فوق نیز این‌گونه بوده و نوعی چسب درزگیر محسوب می‌شود. این چسب را شرکت اشنایدر تولید می‌کند. این محصول دارای ساختاری سیلیکونی بوده و قادر است فضاهای خالی پنجره، شیشه، آینه، آلومینیوم، کاشی، سرویس های بهداشتی و سرویس های آشپزخانه، ساخت پانلهای فشرده، نمای شیشه ای بیرون ساختمان، سطوح صیقلی و غیره را چسبانده و درزگیری کند.

💎چسب آکواریوم اشنایدر

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت خوب آن، چسبندگی و دوام، رنگ پذیری و ضد قارچ بودن آن اشاره کرد. این چسب درزگیر دربرابر دما و نور پایداری مناسبی دارد و ضد آب است. این محصول دربرابر امواج قدرتمند اشعه‌ی فرابنفش مقاوم بوده و تغییرات دمایی در بازه‌ی منفی 20 تا مثبت 120 درجه‌ی سانتی‌گراد اثری روی کیفیت آن نمی‌گذارد. شرکت اشنایدر این چسب درزگیر را به‌شکل سیلندری طراحی کرده است. این نوع طراحی موجب شده تا کاربر با تهیه‌ی یک دستگاه چسب سیلندری بتواند به‌راحتی از این محصول استفاده نماید. این چسب حجمی 300 میلی‌لیتری داشته و ساختاری شفاف دارد تا بتوان از آن برای سطوح شفاف استفاده کرد.

💎چسب مونتاژ کیت ميتراپل

میتراپل یکی از چسب های مونتاژ پلی اورتانی است که در رنگ شفاف تولید می شود و برای انواع اتصالات چوب به چوب و آلومینیوم به آلومینیوم و همچنین سایر اتصالات قطعات با جنس هایی نظیر بتن، سنگ و سرامیک را مناسب می باشد. این چسب سرعت خشک شدن بالایی دارد و پس از خشک شدن، این چسب مونتاژ آلومینیوم استحکام بالایی دارد.

💎چسب قایقی اکفیکس

ایجاد اتصال بین قطعات چوبی با انواع سطوح متخلخل و نامتخلخل با جنسهای متفاوت از قبیل چوب، فلز، بتون، فوم پلی استرین و انواع پلاستیک. تهیه و تولید مبلمان و قایق. چسباندن و تعمیرات تمام سطوحی که در تماس مستقیم با آب هستند.

💎سیلیکون مخصوص شیشه اتومبیل پیلکینتون

چسب شیشه اتومبیل یا چسب دور شیشه ماشین پیلکینگتون یک چسب پلی اورتان مشکی بسیار با کیفیت مخصوص چسباندن شیشه خورو ، شیشه خودروهای سنگین و نیمه سنگین می باشد.
شیشه جلوی اتومبیل های امروزی از نوع شیشه‌ های لمینیت شده می باشد. در این شیشه‌ها از یک فیلم پلاستیکی به نام P.V.B استفاده می شود که به وسیله دو لایه شیشه در طرفین ساخته می شوند. هر چه این شیشه ها بزرگ‌تر و سنگین تر می شوند نیاز به یک چسب قوی ، پایدار و محکم برای نگه داشتن شیشه ماشین به چارچوب خود دارند زیرا واشر لاستیکی جوابگوی تحمل وزن این شیشه ها را ندارند.

💎سیلیکون اکفیکس

چسب آکواریوم آکفیکس ، خواص و کاربرد های منحصر به فردی دارد. استفاده اصلی چسب آکواریوم آکفیکس شفاف برای چسباندن قطعات و لوازم شیشه ای است. همچنین از چسب سیلیکونی برای چسباندن کاشی، سرامیک، PVC، آلومینیوم، مس و استیل نیز استفاده می شود و همچنین کاربرد زیادی برای آب بندی و درزگیری دارد.

سیلیکون اکفیکس

💎سیلیکون اکواریوم همه کاره کاسپین

از جمله چسب هایی که در دمای بالا و دمای پایین کاربرد دارند چسب سیلیکون می باشد این چسب ها به دلیل مواد موجود و ساختار شیمیایی و مواد پلیمری به کاررفته در آنها از مقاومت بالایی برخوردار هستند این محصول به چسب آکواریومی نیز شناخته و برای درزگیری استفاده شده و در برابر رطوبت , نفوذ آب و دمای بالا و پایین مقاوم هستند از این رو در از آنها در درزگیری شیشه های ساختمان , کنار های کاشی ساختمان , اجرای سینک و روشویی , شکاف های سرویس بهداشتی , سطوح سنگی , شیشه ای , پلاستیکی , فلزی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد .

سیلیکون همه کاره کاسپین

💎سیلیکون درزگیر کاسپین

چسب سیلیکون ماستیک R-25 LIGHTFIX SOUDAL تقویت شده با امولسیون سیلیکونی محصول کشور بلژیک با قدرت برتر چسبندگی و با کیفیت بسیار بالا برای پنجره دوجداره. این محصول با خواص پیشرفته و مناسب برای درزگیری پنجره,ترکها و اتصالات ثابت داخلی و خارجی ساختمان می باشد،همچنین دارای خواص عالی جهت استحکام در برابر تغییرات جوی می باشد که چسبندگی و آببندی دائمی را تضمین می کند.

سیلیکون درزگیرکاسپین

💎چسب شیشه کاسپین

از چسب سیلیکون، برای چسباندن شیشه و آینه به سطحی دیگر و یا چسباندن قطعه ای به شیشه و آینه مانند: چسباندن آینه به درب کمد استفاده می کنند.

این محصول یکی از بهترین درزگیر ها و آب بندی شیشه های دوجداره می باشد و جزء یکی از محصولات شرکت کاسپین می باشد.

چسب شیشه کاسپین

💎سیلیکون آکواریوم تایتان

سیلیکون اسیدی آکواریوم تایتان به عنوان یک درزگیر سیلکونی هوازی مطرح بوده و قدرت چسبندگی فوق العاده زیادی را در اتصالات دارد. از کاربرد چسب آکواریوم Tytan می توان به خاصیت درزگیری مناسب آن اشاره کرده که مانع عبور رطوبت و آب شده و با خاصیت ارتجاعی مناسبی که دارد، درزبندی کاملی را ایجاد می نماید.

سیلیکون اکواریوم تایتان

💎خمیر درزگیر ماستیک تایتان

خمیر درزگیر تایتان یک محصول بسیار مناسب برای جلوگیری از نفوذ آب در بین درزها می باشد و این خمیر دارای مقاومت بالا در برابر اشعه ماورالبنفش می باشد و در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و این ماده در اصل یک قیر پلاستیکی است و تک جزئی است و ضد آب است.

خمیردرزگیرماستیک تایتان

💎چسب سیلیکون آکواریوم میتراپل

چسب آکواریوم یا چسب سیلیکون از زنجیره جانبی منظم سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده است. این نوع چسب کاربردهای فراوانی دارد. اما رایج ترین آن، بستن درزها و آب بندی شیشه ها در پنجره ها و آکواریوم ها می باشد. به همین دلیل در ایران به چسب آکواریوم یا درزگیر معروف است. از ویژگی های مهم این چسب می توان به مقاومت حرارتی آن اشاره کرد. چسب سیلیکون در محدوده دمایی ۷۵- تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد در استفاده مداوم، مقاوم می باشد. همچنین قابلیت تحمل دمای ۳۰۰ درجه سانتی گراد برای مدت زمانی کوتاه را نیز دارد.

سیلیکون اکواریوم میتراپل

💎چسب123 آرازیم

چسب یک دو سه از آن دسته چسب‌هایی بوده که سرعت خشک‌شدن و قدرت چسبندگی بالای آن موجب شده بتوانید برای چسباندن سطوح مختلف استفاده کنید، یکی از بهترین چسب‎‌های یک دو سه، چسب ۱۲۳ آرازیم است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

چسب ۱۲۳ آرازیم MDF KIT از جمله چسب‌هایی است که با نام‌های چسب ام دی اف، چسب همه‌کاره، چسب فوری و… نیز آن را می‌شناسند و اغلب افرادی که کارگاه‌هایی مانند مبل‌سازی، کابینت‌سازی، کناف کاری و… دارند از این چسب استفاده می‌کنند؛ زیرا چسب یک دو سه آرازیم قدرت اتصال بالایی دارد و همچنین پس از خشک‌شدن، سطح چسب دچار شکستگی نمی‌شود و شما می‌توانید بک اتصال ایمن را با نهایت قدرت اتصال تجربه کنید.

چسب123ارازیم

💎چسب سیلیکون کاسپین نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین آقایی

🔶چسب سیلیکون شفاف کاسپین تهیه شده از بهترین مواد و داخلی مورد استفاده برای آب بندی و در ثانیه های درب و پنجره شیشه ای و کابینت مورد استفاده قرار می گیرد.این سیلیکون در سیستم خشک شدن اسیدی می باشد، و در موقع استفاده بویه مانند سرکه دارد.

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

🔶سیلیکون شفاف کاسپین یک چسب سیلیکون همه کاره ساخت کشور ایران است.از این سیلیکون برای درزگیری و آب بندی استفاده می شود. و مناسب صنایع کابینت سازی، شیشه بری، اتومبیل و .. می باشد.

💫سیلیکون مخصوص آینه کاسپین

🔶چسب مخصوص آینه کاسپین مناسب برای هر نوع آینه با اندازه های مختلف بر روی سطوح چوبی، ام دی اف، سرامیک، سنگ و … می باشد.

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

🔶این سیلیکون خنثی محسوب می شود و به رنگ شفاف است و وزن هر کارتیج آن 320 گرم می باشد.از چسب مخصوص آینه کاسپین برای چسباندن آینه در سایز های مختلف بر روی سطوح مختلف استفاده می شود.

💎سیلیکون k2 کاسپین 

🔶محصول ذکر شده یک چسب سیلیکونی یا چسب درزگیر می‌باشد که توسط شرکت کاسپین تولید شده است.ین محصول مناسب برای قرار گیری روی سطوح فلزی، سنگی، چوبی، شیشه‌ای و… می‌باشد.

از خواص این چسب سیلیکونی کاسپین علاوه بر چسبندگی مناسب می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

🔸🔹خاصیت ضد کپک و ضد قارچ 
🔸🔹چسندگی سریع و مقاوم   
🔸🔹مقاوم در برابر آب 
🔸🔹مقاوم در برابر حرارت(20- تا 120+ درجه) 
🔸🔹بسته بندی این محصول به صورت سیلندری می‌باشد تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. 

💫چسب سیلیکون مستر سیل رازی

🔶رازی سیل دارای چسبندگی عالی و برای بسیاری از مصالح ساختمانی و شیشه دوجداره کاربرد دارد. مناسب برای لوازم آشپزخانه ، سرویس بهداشتی‌ها، بندهای بین کاشی و اتصالات سرخانه‌ها و کانتینرها به ویژه در مناطق با رطوبت استفاده می‌شود.

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

نکات کاربردی و موارد مصرف :

🔶به منظور بهترین کاربری از خشک و تمیز بودن سطح اطمینان حاصل کنید. سر کاتریج را بریده و آن را در تفنگ مخصوص تخلیه قرار دهید. چسب رازی سیل را در سطح مورد نظر به راحتی بریزید. باقی مانده های اضافی سیلیکون به راحتی با آب و صابون قابل پاک شدن است.

💎چسب سیلیکون توبی2b 

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

💫چسب پلی اورتان سوسیسی 

🔶چسب پلی یورتان سوسیسی یا پلی اورتان کالباسی یک چسب تک جزئی بر پایه پلی اورتان هیدروفیلی است (هیدروفیل : ماده ای که توسط رطوبت یا آب فعال می شود ، آبدوست) ، هنگامی که چسب پلی اورتان سوسیسی در معرض رطوبت قرار می گیرد.

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

🔶 افزایش نسبی حجم داشته و همین عامل باعث آب بندی هر چه بیشتر بین درزها می شود ، بهترین چسب برای آب بندی و درزبندی برای انواع سطوح و یک راه حل بسیار عالی با طول عمر بالا برای آب بندی است.

💎چسب مخصوص آینه اسپرو 

🔶چسب آئینه از خانوه سیلیکون ها می باشند که به سیلیکون خنثی شناخته میشوند، دلیل این اسم گذاری هم حذف خواص خورندگی این چسب است.

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

🔶از ویژگی های دیگر چسب های آینه ضد قارچ بودن و مقاوت آن ها در برابر آب و رطوبت، قدرت چسبندگی بالا، حالت الاستیک و مقاومت کششی بالا در زمان انبساط و انقباض می باشد

💫سوپر سیلیکون اسپرو(نیوترال)  

🔶سب سیلیکون نیوترال یک محصول جدید و متفاوت از شرکت رازی می‌باشد که با خاصیت الاستیک، ماندگاری بسیار طولانی و قدرت چسبندگی فراوان تقریبا در تمام سطوح رایج مخصوصا شیشه، پلاستیک و فلز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

🔶سیلیکون نویترال یک محصول بدون پرایمر و بدون بو می‌باشد. سیلیکون نیوترال کاملا خنثی بوده و برای آب بندی و جلوگیری از ورود هوا در شیشه و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

نکات کاربردی و موارد مصرف :

🔶سیلیکون نویترال یک محصول بدون پرایمر تک جزئى بدون بو مى باشد. سیلیکون نویترال کاملا خنثى بوده و براى آب بندى شیشه و نماى ساختمان استفاده مى شود. همچنین مى توان براى پوشش (آب بند کردن) در مقابل هوا و کاربردهاى شیشه استفاده کرد و می‌توان از آن در صنایع خودرو سازی نیز استفاده کرد.

💎چسب سیلیکون آرازیم 

🔶چسب سیلیکون آکواریوم آرازیم محصول کشور ترکیه است. این چسب بر پایه پلیمر ساخته شده است و به دلیل همین ساختار شیمیایی خاص از مقاومت بالایی برخوردار است.

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

🔶به علت خاصیت ضد آب بودن بالایی که دارد برای چسباندن و درزگیری قطعات آکواریوم و وسایل زیر دریایی استفاده می شود. چسب سیلیکون آرازیم به خاطر ژله ای بودن چسب نیاز به زمان زیادی برای گیرایی وچسبندگی دارد.

🔶این چسب ها به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل رطوبت از خود نشان می دهند ، برای آب بندی محیط هایی مانند: حمام، سرویس های بهداشتی بسیار مناسب هستند.از سیلیکون آرازیم برای ایجاد اتصال و چسبندگی و آب بندی در متریال مختلف استفاده می شود.

💫چسب سیلیکون استارباند 

🔶چسب سیلیکون استارباند تهیه شده از مواد درجه یک خارجی برای انواع آب بندی و درزگیری مورد استفاده قرار می گیرد.این سیلیکون تولید کشور ایران می باشد و در رنگ شفاف در فروشگاه چسب مدرن موجود میباشد.

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

💎چسب سیلیکون آکواریوم PG FIX 

🔶برای اینکه بتوانیم فضاهای خالی و درزها رو پر کنیم می توانیم از درزگیر ها استفاده کنیم. چسب سیلیکون آکواریوم PG FIX امکان اتصال و درزگیری گستره وسیعی از سطوح شامل درب، پنجره، ظرفشویی، کابینت، سرویس بهداشتی، حمام ، درز کاشی و … کاربرد دارد.

🔶از ویژگی های این محصول می توان به چسبندگی بسیار بالا و قابلیت چسبندگی به سطح های مختلف، دارای خواص مکانیکی بالا و الاستیسیته مطلوب را داراست. این چسب محصولی خمیری شکل، تک جزئی ، رطوبت خشک، بر پایه سیلیکون های استوکسی و در رنگ های سفید، شفاف و مشکی با قابلیت اتصال و درزگیری می باشد.

💫سیلیکون عمومی اسپرو 

🔸🔹راحتى در اجرا 
🔸🔹مقاوم به پیر شدن، ترك و تغییر رنگ  
🔸🔹مقاومت دى الکتریک و حرارتى مناسب 
🔸🔹مقاوم در مقابل بسیارى از مواد شیمیایى و شوینده 

کاربرد :

🔸🔹درزگیرى یخچال، فریزر و سیستم هاى تهویه مطبوع
🔸🔹انواع اتصالات موجود در ساختمان با تنش بالا وتغییر ضریب انبساط
🔸🔹درزگیرى پى وى سى، چوب هاى کار شده، پروفیل هاى فلزى و شیشه اى

💎سیلیکون ماستیک 

🔶ماستیک متریالی است که با آن کار درزگیری و آب‌بندی کردن مصالحی از قبیل سنگ، آجر و کاشی را انجام می‌دهند و دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکرولیکی و … می‌باشند.

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

🔶این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلزهای مختلف، بتن و متریال های دیگر را دارد.

🔶همچنین عمر طولانی دارد و بسیار باکیفیت است. باتوجه به اینکه ماستیک ها غیر سمی هستند، به همین جهت می‌توان در مصارفی که با آب آشامیدنی برخورد دارند به‌راحتی استفاده شوند.

💫سیلیکون مخصوص آینه نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

🔶مهمترین وجه تمایز بین سیلیکون مخصوص آیینه و دیگر چسب های سیلیکون از جمله چسب آکواریوم و سیلیکون اسیدی میتوان به بوی سیلیکون اشاره کرد.

🔶بوی سیلیکون اسیدی بسیار تند و زننده بوده که بسیار نزدیک به بوی سرکه می باشد ، در حالی سیلیکون مخصوص آیینه بدلیل مواد اولیه متفاوت که سیلیکون اکسیم می باشد بویی نزدیک به الکل و قهوه و بادام دارد.

🔶از سیلیکون اسیدی جهت درزگیری های معمولی همچون درزگیری شیشه،درزگیری در و پنجره و درزگیری های محیط داخلی خانه که نیاز به حساسیت زیای از جهت مقاومت شیمیایی و فیزیکی ندارند استفاده میشود.

💎سیلیکون مخصوص شیشه اتومبیل 

🔶چسب سیلیکون شیشه اتومبیل کاسپین سرعت چسبندگی بسیار بالایی دارد و بسیار سریع خشک می شود. این چسب از خاصیت الاستیک برخوردار است و خاصیت الاستیک خود را با گذشت زمان از دست نمی دهد.

🔶این محصول در برابر آب و رطوبت مقاومت خوبی را از خود نشان می هد. چسب سیلیکون شیشه اتومبیل کاسپین برای درز گیری مورد استفاده قرار می گیرد.این چسب قابلیت اتصال به شیشه، سرامیک، فلزات، پی وی سی، بتن، وینیل، چوب و … را دارا می باشد.

💫چسب سیلیکون میتراپل  

ویژگی های چسب سیلیکون میتراپل:

🔸🔹دارای ظرف نازک برای بالاتر رفتن حجم چسب 
🔸🔹سرعت خشک شدن بسیار سریع 
🔸🔹قدرت چسبندگی مناسب 
🔸🔹شفافیت بالا 
🔸🔹خاصیت آنتی باکتریال و آنتی یووی (UV) 

💎ماستیک پی جی فیکس PGFIX

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

کاربرد ماستیک پی جی فیکس:

🔹🔸آب بندی اتصالات کم تحرک بین مصالح ساختمانی (چوب ،بتن،آجر و غیره ). 
🔹🔸آب بندی اتصالات بین پنجره ها شیشه دو جداره ، درب ها و غیره.
🔹🔸پر کردن شکاف فلزاتی که Overlap (هم پوشانی ) دارد. 
🔹🔸درزگیر و آب بندی نمای ساختمان و سقف.  
🔹🔸درزگیر کانال های عبور آب یا هوا. 
🔹🔸نصب گچ بری های تزینی.انعطاف پذیر 
🔹🔸چسبندگی عالی به بتن،سنگ تراشیده و آجر و غیره 
🔹🔸استفاده داخلی / بیرونی 
🔹🔸ضد انجماد و ضد باکتری 
🔹🔸پر کردن منافذ و شکاف های درب ها و پنجره ها پس از نصب 

💫چسب آهن کاسپین 100 میل

💎چسب آهن کاسپین 50 میل

💫چسب پی وی سی کاسپین 100میل

🔶چسب پی وی سی یکی از برترین انواع چسب در بازار است که برای چسباندن لوله و اتصالات فاضلابی از آن استفاده می شود، البته میزان محبوبیت در مصرف آن بر قیمت چسب pvc کاسپین 100 میل موثر واقع شده است.

🔶این محصول برای تمامی قطعات مناسب بوده است و دارای قدرت چسب بالایی می باشد. چسب pvc، گزینه ای بسیار عالی در چسباندن اتصالات مختلف بوده است.

💎چسب پی وی سی کاسپین 50 میل

کاربرد چسب pvc:

🔹🔸استفاده در مصالح ساختمانی 
🔹🔸استفاده در صنایع پلاستیک 
🔹🔸استفاده در لوله کشی 
🔹🔸اتصالات فشار قوی آب و فاضلاب 
🔹🔸اتصالات لوله ها 
🔹🔸اتصالات پروفیل های pvc 

💫چسب ترکش پمادی کاسپین

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

💎چسب ترکش ربعی کاسپین

💫چسب مزدا کاسپین

🔶چسب مزدا کاسپین نوعی سیلیکون واشرساز است که برای آبندی ها با دمای بالا قابل استفاده می باشد.از چسب در موتور ماشین، نیروگاه، دیگ بخار و … مورد استفاده قرار می گیرد.

🔶این چسب قابلیت تحمل وزن تا دمای ۲۸۰ درجه سانتی گراد را دارا می باشد و بدون مشکل باقی می ماند.چسب مزدا یا سیلیکون واشر ساز به اسم تجاری سیلیکون rtv نیز در بازار موجود می باشد.

💎چسب همه کاره 100 میل کاسپین

🔶یکی از پرکاربردترین انواع چسب مدل همه کاره آن است. بی شک همه ما با نام چسب رازی همه کاره آشنایی داریم این نوع چسب از پرکاربردترین انواع چسب به شمار می روند. همان طور که از نام این چسب مشخص است آن را برای متصل کردن و چسباندن مواد مختلف به کار می گیرند.

🔶از مهم ترین ویژگی های چسب همه کاره رازی کاربرد سریع و آسان آن است. همین امر باعث شده که این نوع چسب عملکرد متمایزی در مقایسه با سایر چسب ها داشته باشد.

💫چسب همه کاره ۵۰ میل کاسپین چسب سیلیکون کاسپین

نماینده فروش چسب سیلیکون کاسپین سهند

💫سیلیکون ۸۵ گرمی کاسپین چسب سیلیکون کاسپین

درزگیری فضاهای خالی پنجره، شیشه، آینه، آلومینیوم، کاشی، سرویس های بهداشتی و سرویس های آشپزخانه، ساخت پانلهای فشرده، نمای شیشه ای بیرون ساختمان، سطوح صیقلی و..

💫چسب ۱۲۳ام دی اف mdf 

چسب MDF یک چسب قوی و فوری است که به دلیل کاربردهای فراوانی که در بازار ، مصارف عمومی و تخصصی ، منزل ، ساختمان سازی ، صنایع چوب و …دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

چسب 123سناباند

💫چسب 123سناباند 

🔶از جمله ویژگی های مهم چسب ۱۲۳ ثناباند میتوان به سرعت بالای خشک شدن چسب، شفافیت چسب ۱۲۳ و قدرت زیاد این چسب در مقایسه با سایر چسب ها اشاره نمود.
چسب ۱۲۳ سناباند جهت چسباندن انواع فلزات، شیشه، چوب، کاغذ، سنگ، برخی از انواع پلاستیک و غیره کاربرد دارد. چسب ۱۲۳ سناباند یک سال تاریخ دارد و پس از باز شدن درب چسب، معمولا تا مدت ۲ ماه می توان از آن استفاده نمود.

💫چسب ۱۲۳سنگ کاری 

به مدیریت:آقایی

 

 

نمایندگی فروش چسب سیلیکون کاسپین آقایی , نمایندگی فروش چسب سیلیکون کاسپین آقایی در تهران , چسب سیلیکون کاسپین سهند , چسب سیلیکون کاسپین سهند در تهران , نماینده فروش چسب در تهران , نمایندگی فروش چسب کاسپین آقایی در تهران , قیمت چسب سیلیکون کاسپین سهند , چسب سیلیکون کاسپین , چسب سیلیکونی سفید , مشخصات، قیمت و خرید چسب سیلیکونی رازی , مشخصات، قیمت و خرید چسب سیلیکونی رازی , چسب سیلیکون حرارتی قرمز , چسب سیلیکونی جهانی آک فیکس AKFIX , خرید عمده ارزانترین چسب سیلیکون آببندی , چسب سیلیکونی بن فیکس , چسب سیلیکونی طوسی ، چسب سیلیکونی k-5202 , چسب سیلیکونی 330 میلی لیتر KE-45-T , چسب سیلیکونی , چسب آکواریوم , چسب سیلیکون ,