Address & Contact

Our Address

مشهد،نیشابور

Telephone

نمایندگی رسمی آسیا چمن موسوی در نیشابور مشهد

✳️انواع چمن مصنوعی چیست؟

💫چمن مصنوعی شاید شبیه به چمن طبیعی باشد، اما با آن فرق دارد. این چمن ا الیاف و رشته‌های خاص تشکیل می‌گردد. برای مثال می‌توان چمن مصنوعی با الیاف پلی‌پروپیلن و الیاف پلی‌اتیلن را نام برد.

💫سایر اجزاء تشکیل‌ دهنده این چمن هم عبارتند از: چند لایه زهکشی شده و چند لایه کف. شاید در ابتدا، هدف از تولید چمن مصنوعی، استفاده از آن در زمین‌های ورزشی بود، اما رفته رفته این چمن به عنوان یک ابزار دکوراتیو و زیبا به حوزه‌های دیگر نیز راه یافت.

✳️مزایای چمن مصنوعی چیست؟ 

🔺همراه با تنوع بالایی از سبک، ارتفاع و رنگ. ابتدا نیاز خود را سنجیده و سپس چمن متناسب با نیاز را انتخاب کنید.

🔺یکی از مهم‌ترین مزایای چمن مصنوعی این است که نیاز به آبیاری ندارد. درست برعکس چمن طبیعی که نیاز به آب فراوان داشته و در وضعیت کنونی که بحران آب، همه دنیا را فرا‌گرفته است، نگهداری آن اصلا عاقلانه نیست. اقدام معقولانه، استفاده از چمن مصنوعی به جای آن است.

🔺بی نیاز از کود و ترکیبات شیمیایی است. به موجب این امر، سفره‌های آب زیرزمینی از نفوذ مواد شیمیایی در امان مانده و سلامت خود را حفظ خواهند کرد.

🔺چمن‌های طبیعی باید مدام هرس شوند. اما چمن مصنوعی، هیچ نیازی به عملیات هرس مثل کوتاه کردن و کاشت ندارد.

✳️دیوار سبز 

💠دیوار سبز دیواری است که بخشی از آن یا تمام آن دارای پوشش گیاهی است. دیوارهای سبز مبتنی بر شرایط ممکن است در محیط داخل یا خارج از ساختمان نصب گردند. هم چنین تکنیک‌ها و روش های مختلفی وجود دارد که می‌توان دیوارهای سبز را در ابعادهای متفاوت به منظور فضاسازی محوطه داخلی یا نمای بیرونی ساختمان ایجاد کرد.

✳️انواع دیوار سبز 

🔹🔸دیوار سبز مدولار 
🔹🔸دیوار سبز کابلی 
🔹🔸دیوار سبز شبکه ای 
🔹🔸نمد پلیمری 
🔹🔸دیوار سبز هیدروپونیک 

✳️فنس چمنی 

💥فنس چمنی ترکیبی از مفتول های فولادی فنس یا توری حصاری است که در ترکیب با بافت زیبای چمن مصنوعی جذابیت خاصی به محیط می دهد. برای اینکه در خرید فنس چمنی موفق باشید و چندین سال بتوانید از آن استفاده کنید، بهتر است جنس فنس را از پوشش گالوانیزه ساخته شده باشد تا با برخورد رطوبت زنگ نزند.

✳️موارد کاربرد فنس چمنی 

🔻برای دیوارکشی دور تراس ها
🔻ایجاد دیوار سبز در باغ رستوران ها، روف گاردن ها

🔻ایجاد حصار برای باغ، حیاط ویلا و بالای دیوار خانه
🔻استفاده در فضاهای ورزشی و استخرها

🔻قابلیت استفاده در مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری
🔻قابلیت استفاده از آن ها در مبلمان شهری

به مدیریت:آقای موسوی

_________چمن مصنوعی __________

 

_______چمن مصنوعی ورزشی______

 

_________دیوار چمنی_________

 

______نصب چمن مصنوعی تراس و بالکن______

 

نمایندگی و پخش چمن مصنوعی دیوار سبز و فنس چمنی آسیا چمن موسوی در نیشابور مشهد , پخش چمن مصنوعی در نیشابور مشهد , نمایندگی چمن مصنوعی در نیشابور مشهد , پخش دیوار سبز در نیشابور مشهد , پخش فنس چمنی در نیشابور مشهد , نمایندگی فنس چمنی در نیشابور مشهد , آسیا چمن موسوی , آسیا چمن موسوی در نیشابور مشهد ,