Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی ،شهرستان ماکو ، منطقه آزاد ماکو ، باغچه جوق ، خیابان انقلاب

کابینت آرارات ماکو

?طراحی و اجرای مدرنترین سیستم های آشپزخانه ، دفتر ادرری و کلیه دکوراسیون منزل

?طراحی و اجرای کابینت ، کمد دیواری ، جاکفشی ، داور ، تخت ، کمجا ، دیوارکوب ، کفپوش و …..

?با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

✳️دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین امر انجام گیرد. ما سال‌هاست که در زمینه دکوراسیون فعالیت داریم و توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم

✳️طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند.

?کابینت

?پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند. پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد.

?کسانی که به‌ زیبایی خانه‌شان اهمیت می‌دهند توجه زیادی به آشپزخانه دارند، زیرا بخش مهمی از زیبایی یک خانه به آشپزخانه اختصاص دارد. زیبایی آشپزخانه نیز به زیبایی کابینت‌های آن بستگی دارد؛ اما علاوه بر زیبایی ظاهری کابینت‌ها، به دو نکته‌ی دیگر باید توجه داشت؛ یکی آن‌که کابینت‌ها باید جنس مناسبی داشته باشند و دوم آن‌که باید به‌خوبی و به‌طور اصولی نصب شوند.

?علاوه بر این مورد زیبایی نیز باید در طراحی کابینت آشپزخانه لحاظ گردد. در آشپزخانه های کوچک بهتر است از رنگ کابینت روشن استفاده گردد تا فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد.

?چرا کابینت آشپزخانه، مهم‌ترین اجزاء درون آشپزخانه است؟

?اهمیت کابینت‌های آشپزخانه، نه تنها در پوشش‌دهی فضای کاربردی محیط آشپزخانه است، بلکه نقش ویژه‌ای در نمای خانه و بالطبع، زیبایی کل خانه دارد. با انتخاب طرح‌های زیبای کابینت که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل‌تان باشد، می‌توانید ظروف، لوازم برقی و سایر وسایل مورد نیازتان را پوشش دهید و در یک کلام نظم و زیبایی را به دل آشپزخانه بیاورید.

به مدیریت: رسول بلوخکانی و مصطفی امیری

 

 

 

 

کابینت آرارات ماکو در آذربایجان غربی , کابینت آرارات ماکو , طراحی و اجرای کابینت در ماکو  , طراحی و اجرای مدرنترین سیستم های آشپزخانه در ماکو , دکوراسیون منزل  , طراحی و اجرای کابینت , کمد دیواری , جاکفشی , داور , تخت, کمجا , دیوارکوب , کفپوش ,