Address & Contact

Our Address

استان گلستان،گرگان،خیابان کریم آباد

Telephone

صنایع روماکس

🔰طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می‌باشد. خصوصا در خانه‌‌‌های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ‌ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

✳️کابینت کابینت کمد درب چوبی

🔰هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

🌀 کابینت آشپزخانه مدرن

🔰 کابینت‌ مدرن ، محبوبیت بسیاری نزد ایرانیان دارد. استفاده از کابینت آشپزخانه مدرن ، به هر فضایی حس حضور در مدرنیته را می‌دهد. از جمله ویژگی‌های طراحی و ساختاری کابینت مدرن، می‌توان به سادگی بدنه و درهای آن، ارتفاع بلند کابینت‌ها و استفاده از رنگ‌های براق و روشن اشاره کرد. از ویژگی‌های مثبت کابینت مدرن این است که برای هر آشپزخانه‌ای، چه کوچک و چه بزرگ، مناسب می‌باشد؛ این در حالی است که کابینت کلاسیک ، برای آشپزخانه‌هایی با متراژ بالا پیشنهاد می‌شود.

 

 

🔰 کابینت آشپزخانه به دلیل سادگی که دارد، می‌تواند با هر نوع متریالی ساخته شود؛ چوب طبیعی، ام‌دی‌اف ، هایگلاس ، پلی‌گلس ، پی‌وی‌سی، ممبران و …. همه می‌توانند در قالب کابینت مدرن طراحی شوند. همچنین، کابینت‌های بدون دستگیره یا دستگیره نواری ، در این سبک جای می‌گیرند.

🌀کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک

🔰 کابینت نئوکلاسیک گونه‌ای ترکیبی از طرح مدرن و کلاسیک می‌باشد، به طوری که از ظرافت‌های طراحی کلاسیک و از سادگی طراحی مدرن بهره برده است. استفاده از طراحی و سبک نئوکلاسیک، به قرن ۱۹ و بیستم میلادی، که به دوران ویکتوریا مشهور است، باز می‌گردد.

با استفاده از طرح‌ها و چیدمان نئوکلاسیک، می‌توانید دکور خانه خود را از حالت رسمی طرح‌های مدرن کم کرده و به طرح‌های گرم و صمیمی کلاسیک نزدیک‌تر کنید. سبک کابینت نئوکلاسیک ، یک سبک ترکیبی است که به جذابیت و زیبایی خانه اضافه کرده و به چیدمان آن، هویت و اعتبار بیشتری می‌بخشد.

 

 

✳️کمد دیواری

⚜️ کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می‌باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می‌توان نهایت استفاده را از فضا کرد.

⚜️ کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود. نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.

⚜️ کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

به مدیریت :  حسین دهباشی

 

 

 

 

 

 

 صنایع روماکس در گرگان , کمد دیواری گرگان , دکوراسیون داخلی در گرگان , کابینت کمد درب چوبی , ساخت و نصب کابینت و کمد دیواری ,