Address & Contact

Our Address

زنجان،ابهر،خیابان شناط،روبروی سی ان جی،کالای چوب نفیس چوب

Telephone

کابینت کمد دیواری نفیس چوب زنجان

✳️کمد دیواری  

🔺کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می‌باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می‌توان نهایت استفاده را از فضا کرد.کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود.

🔺نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

✳️کابینت ممبران 

🌀یونیت‌‌‌های این نوع کابینت نیز عموماً از ام دی اف سفید ساخته می‌شود.بخش‌‌‌های قابل رویت به این شکل ساخته می‌شوند: ام دی اف خام را توسط دستگاه CNC سی ان سی حکاکی کرده سپس تحت مکش و خلا، روکش طرح داری از جنس PVC روی ام دی اف خامِ حکاکی شده چسبانده می‌شود (در یک سمت ورق. سمت دیگر یک لایه از جنس پی وی سی سفید است که از ابتدا پشت ام دی اف خام توسط کارخانه چسبانده شده است

🌀این پروسه، اجرای طرح‌‌‌های زیبا و پرکار مانند طرح‌‌‌های کلاسیک را مقدور ساخته است. قیمت وکیوم بیش از مدل‌‌‌های قبلی است.کابینت‌های ممبران برای سبک‌های کلاسیک و مجلل‌تر استفاده می‌شود. ابزار روی این کابینت‌ها براساس بودجه و سلیقه شما کم و زیاد می‌شود. این روکش‌ها مقاوم‌تر و البته گران‌تر هستند.

✳️کابینت «های گلاس» 

💫این نوع کابینت معمولاً از ام دی اف سفید و بخش‌‌‌های قابل رویت آن ودرب‌ها از جنس ورق «های گلاس» ساخته می‌شود. ورق هایگلاس نسبت به ام دی اف دارای روکشی قوی تر و ضخیمتر است (البته در یک سمت ورق؛ سمت دیگر ورق یک لایه نازک PVC سفید است).کابینت‌‌‌های گلاس از نظر ظاهری بسیار براق تر و دارای تنوع طرح زیاد و زیباتر از ام دی اف می‌باشند. عموماً قیمت‌‌‌های گلاس بیشتر از ام دی اف می‌باشد.

💫کابینت‌‌‌های از جنس هایگلاس گونه ای متفاوت از ام دی اف‌ها هستند که بسیار زیبا و شیک بوده و با سطحی براق در خدمت آشپزخانه‌ها قرار می‌گیرند. این نوع از کابینت‌ها نیز دارای قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف‌‌‌های معمولی بوده و از ترکیبات رنگی متفاوتی بهره می‌گیرند.

💫گفته می‌شود که هایگلاس خط و خش می‌گیرد اما این حقیقت نداشته و پاکسازی آن به راحتی انجام می‌گیرد. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل سطح براق این نوع از کابینت‌ها در رنگ هایی همچون مشکی اثر انگشت بر روی آنها به جا می‌ماند.

✳️کابینت نئوکلاسیک چیست؟ 

🔹🔸کابینت نئوکلاسیک در واقع برگرفته از سبک کلاسیک ومدرن هست کابینت آشپز خانه اصلی ترین رکن هر خانه ای است و افراد خانواده مدت زمان زیادی را در محیط آشپز خانه سپری می کنند به همین جهت زیبایی وشیک بودن محیط آشپز خانه امری ضروری محسوب می شود.

🔹🔸امروز کابینت ها دنیای بسیار متنوع و گسترده ای را در برمیگرند در مجموعه کابینت نئوکلاسیک عظیمی میخواهیم یک نوع کابینت نئوکلاسیک که از جنس فلز می‌باشد رو به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های کابینت نئوکلاسیک چیست؟

💥ویژگی بارز کابینت نئوکلاسیک سادگی اون‌ها در طراحی با استفاده از خطوط صاف و دایره‌ای ساده هست که جزئیات رو بسیار ظریف اجرا می‌کنند.تقارن ویژگی بازمانده از عصر کلاسیک هست که در نئوکلاسیک هم با جدیت رعایت میشود.کابینت‌های نئوکلاسیک بیشتر در رنگ‌های سرد و ملایم اجرا میشود اما سفید و طوسی بیشترین طرفدار را دارند.

💥درست است که این موضوع انتخابیست اما اکثرا کابینت‌های نئوکاسیک را تا سقف کار می‌کنند و به همین دلیل فضای بیشتری در اختیار صاحب خانه قرار میدهد.از ویژگی‌های بارز سبک نئوکلاسیک این هست که بعضی از کابینت‌ها درهای شیشه‌ای دارند و اصطلاحا در نقش ویترین استفاده میشوند روکابینتی و پیشخوان را هم اغلب سنگ انتخاب می‌کنند.

به مدیریت:رامین زکی

 

اجرای کابینت نفیس چوب در زنجان

اجرای کمد دیواری نفیس چوب در زنجان

ساخت و اجرا کابینت کمد دیواری هایگلاس ممبران نئوکلاسیک نفیس چوب در زنجان , اجرا کمد دیواری در زنجان , ساخت کمد دیواری در زنجان ,  ساخت کابینت در زنجان , اجرای کابینت در زنجان , نفیس چوب در زنجان , ساخت کابینت هایگلاس در زنجان , ساخت کابینت ممبران در زنجان , ساخت کابینت نئوکلاسیک در زنجان , کمد دیواری و کابینت رامین زکی ,