Address & Contact

Our Address

تهران ، شهریار ، میدان طالقانی ، پاساژ آسیا

طراحی و اجرای انواع کابین آسانسور و درب آسانسور و بالابر دنارو

فروش کارشناسی طراحی واجرا وتعمیرات وبازسازی انواع آسانسورهای کششی وهیدرولیک وبالابر 

وطراحی وتولید انواع کابین ودرب آسانسور

⚜️دریافت تاییدیه استاندارد⚜️

⚜️ بالابر های کششی و هیدرولیکی⚜️
⚜️ طراحی و ساخت انواع کابین آسانسور⚜️
⚜️کارشناسی طراحی و اجرا و نگهداری⚜️
⚜️ اجرای انواع بالابر⚜️
طراحی و اجرای آسانسور و درب آسانسور و بالابر در استان البرز ، کرج ، غرب تهران ، شهریار و …

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

⚜️ انواع آسانسور

🔴آسانسور هیدرولیکی

🌀آسانسورهای هیدرولیکی خود به دو دسته ی همراه چاهک و فاقد چاهک تقسیم می‌شوند.آسانسور هیدرولیک همراه چاهک دارای یک طناب قرقره در کف چاهک آسانسور است که با پایین آمدن آسانسور پیستون جمع شده را پذیرا می‌باشد.

🌀اما آسانسور هیدرولیک فاقد چاهک دارای یک پیستون در دو طرف کابین می‌باشد که خود به سه دسته آسانسور هیدرولیکی طنابی، آسانسور هیدرولیکی تلسکوپی و آسانسور هیدرولیکی غیر تلسکوپی تقسیم می‌شود.

🔴آسانسور کششی

🌀آسانسورهای کششی قدیمی‌ترین نوع آسانسور است. به صورت خلاصه این‌گونه از آسانسورها از کابین، وزنه‌ای متصل به دو سر سیم بکسل که روی قرقره‌ای بزرگ به نام فلکه (Sheave) حرکت می‌کند، تشکیل شده است.

🌀وزنه و کابین آسانسور تمایل به دست‌یابی تعادل دارند که در نهایت باعث می‌شود که برای به‌ حرکت در آوردن کابین آسانسور نیاز به انرژی کمی‌باشد. زمانی که کابین آسانسور به سمت بالا حرکت می‌کند، وزنه به سمت پایین حرکت می‌کند و همچنین زمانی که کابین آسانسور به سمت پایین حرکت می‌کند، وزنه به سمت بالا حرکت می‌کند.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️ ویژگی‌های یک آسانسور خوب

⚜️ راحتی نخستین ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از راحتی عدم بروز آلودگی صوتی، کم سر و صدا بودن و نلرزیدن کابین آسانسور است.

⚜️ بازدهی مناسب دیگر ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از بازدهی مناسب آن است که ساختار و طراحی بالابر بسته به موقعیت مورد استفاده به‌نحوی باشد که از نظر ظرفیت و سرعت جواب‌گوی نیاز افراد باشد. بازدهی مناسب بیش از هرچیز از هدررفت وقت جلوگیری می‌کند.

⚜️ در دسترس بودن ویژگی مهم دیگر یک بالابر خوب است. مقصود از دسترس بودن درواقع تأمین این اطمینان در کاربر است که می‌تواند در اوقات به‌هنگام نیاز از آن استفاده کند.

⚜️ ویژگی مهم دیگری که بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های هر آسانسوری به‌شمار می‌آید، ایمنی است. طراحی بالابر باید به‌نحوی باشد که تا جای ممکن از بروز هرگونه حادثه‌ی خطرناک ممانعت به‌عمل آید و احتمال بروز هرگونه پیش‌آمد ناگوار به حداقل برسد. هیچ‌چیز مهم‌تر از جلوگیری از بروز خسارت‌ها و صدمه‌های مالی و جانی نیست.

⚜️ کاربرد آسانسورهای هیدرولیک و پنوماتیک

✳️ سیستمهای هیدرولیکی و یا پنوماتیک به دو دسته کلی نفر بر و باربرتقسیم می‌شوند،که در همه ی آسانسورها مشترک است. موارد استفاده ی آن معمولا در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان‌‌‌های مسکونی و تجاری است.

⚜️ برای حمل کالاها و بارها سنگین در فروشگاه‌ها
⚜️ برای سازه هایی باحداقل فضا در عمق چاله و اورهد
⚜️ برای حمل نفر در منازل با طراحی خاص
⚜️ قابلیت راه هندازی با برق تک فاز و ۳ فاز
⚜️ میزان تخریب بسیار کم
⚜️سهولت و سرعت بالا در جاگزاری و اجرا
⚜️ سرویس و نگهداری تخصصی
⚜️ امنیت بسیار بالا

 

مدیریت : یعقوب خاکیه

 

انواع درب آسانسور

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

انواع کابین آسانسور

 

 

آسانسور , انواع آسانسور , آسانسور کششی در تهران , آسانسور هیدرولیکی در تهران , کابین آسانسور , آسانسور اداری و تجاری , بالابر , بالابر هیدرولیکی , سرویس و تعمیرات انواع آسانسور در تهران , نصب و راه اندازی انواع آسانسور تهران ,