Address & Contact

Our Address

مشهد ، قاسم آباد ، خیابان شاهد

کاتینگ رویا پردازان

⚜️ تولید انواع حریر و آستری⚜️ 

⚜️ تولید کننده انواع کتیبه⚜️ 

کاتینگ رویا پردازان

⚜️  کتیبه یا قاب پرده، وسیله ای مدرن برای دکوراسیون منزل است که باعث زیبایی نمای پرده و پنجره ی منزل میشود.

⚜️  مهم ترین ویژگی های قاب و کتیبه ی پرده علاوه بر زیبایی، پوشاندن میله پرده نیز هست.

⚜️  مزیت استفاده از کتیبه چیست؟

⚜️  کتیبه ها معمولا از متریال چوبی یا پلاستیکی با قیمت های متنوع و با کیفیت های متفاوت برای انواع مختلف پرده ها و فضا ها ساخته می شوند.

⚜️  کتیبه پرده را می توان با انواع دکوراسیون های مختلف ساده و سلطنتی هماهنگ کرد. قیمت کتیبه پرده بسیار مقرون به صرفه می باشد. اگر می خواهید با کم ترین هزینه، ظاهری زیبا به فضا بدهید، استفاده از کتیبه بسیار مناسب میباشد.

قاب و کتیبه به خاطر تنوع در طراحی (انواع فلزی، چوبی، پلاستیکی و…)، دوام زیاد و قیمت مناسب، جایگزین خوبی برای روش های قدیمی مثل گچ بری و قرنیز است. استفاده از قاب علاوه بر مخفی کردن چوب پرده و لکه های بالای پرده، باعث زیبایی و جلوه ی هرچه بیشتر پرده منزل شما می شود.

⚜️  از مزایای کتیبه پرده می توان به قیمت ایده آل و کیفیت بالای آن اشاره کرد. علاوه بر این، کتیبه های پرده را می توان در طرح ها، رنگ ها و نقوش مختلفی پیدا کرد که این خود باعث می شود بتوان آن را با انواع مختلف پرده ست کرد. از جمله دیگر مزایای این کتیبه ها می توان به قیمت ایده آل و هم چنین کیفیت مناسب آن اشاره کرد.

نکته دیگر این است که بلند بودن پرده ها از یک طرف زیبایی خاصی به پرده ها می دهد و از طرف دیگر باعث می شود اتاق بزرگ تر دیده شود. کتیبه های طراحی شده از مقاومت بالایی برخوردار بوده و جایگزین مناسبی برای قرنیز و مدل های گچی قدیمی است.

کاتینگ رویا پردازان

⚜️  انواع کتیبه پرده

کتیبه یا تاج پرده را می توان در جنس ها و متریال های مختلفی پیدا کرد. از نمونه های قاب پرده می توان به قاب چوبی و قاب پلاستیکی اشاره کرد که در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص هر کدام می پردازیم:

⚜️  کتیبه پلاستیکی

کتیبه های پلاستیکی از جنس پلیمر بوده و هیچ آسیبی به پارچه پرده نرسانده و معمولا ضدآب هستند. بنابراین، به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای می توانید در هنگام نظافت و شستشوی پرده، قاب آن را بدون هیچ آسیبی تمیز کنید.

⚜️  کتیبه چوبی

جنس دیگر کتیبه های پرده، چوبی بوده و طرح های منبت بر روی آن کار می شود. این دو نمونه را می توان در رنگ های مختلفی از جمله سفید طلایی، صدف قهوه ای، شاپان یا سیاه قلم، طلایی و … پیدا کرد.

مدیریت : غلامی

 

حریر و آستری پرده , انواع کتیبه چوبی , قیمت کتیبه , کتیبه چوبی ساده , قیمت انواع کتیبه , انواع کتیبه ساده , قیمت کتیبه چوبی ساده , قیمت کتیبه سلطنتی ,