Address & Contact

Our Address

لاهیجان،روستای نوبیجار،کوچه سعدی،کارخانه برنجکوبی صادقی فر

کارخانه برنجکوبی مجید صادقی فرد

تولید و توزیع برنج سفید

✅تبدیل برنج شلتوک(جو) به برنج سفید و فروش عمده

شماره تماس:

09111449488

✅استان گیلان با دارا بودن شالیزارهای وسیع و منابع آبری از گذشته در تولید برنج معروف بوده و خوش طعمترین و مرغوب ترین انواع برنج از محصولات شاخص گیلان است مجموعه برنجکوبی صادقی فر با استفاده از دستگاه های جدید تمام تلاش خود را می کنند تا محصول برنج با کیفیت و با کمترین هدر رفت و ضایعات را تولید کنند.

✅درصورت توجه مسئولان به عدم بی رویه واردشدن برنج و حمایت از شالیکاران – می توانیم شاهد رونق بیشتر کسب و کار تولیدکنندگان و اقتصاد در چرخه ی این محصول مهم باشیم تا مصرف کنندگان هم از این برنج مرغوب و خوش طعم ایرانی گیلانی بهرمند و خشنود شوند.

?كارخانه شاليكوبي از مراحل مختلف تشكيل شده است:

?دستگاه الك پاك‌كننده (مرتعش) series reciprocating separator

الك پاك‌كننده براي پاك كردن دانه گياه، نگهداري و ذخيره كردن مناسب مي‌باشد. مي‌توان ناخالصي‌هاي بزرگ، كوچك و سبك را در دانه‌هاي شلتوك پاك نمود.
دستگاه داراي الك دوبل مي‌باشد بنابراين كيفيت پاك كردن دانه‌ها از ناخالصي‌ها را تا حد زيادي بالا مي‌برد.دستگاه داراي مزايايي چون ساختار فشرده، ظاهر زيبا، سرعت بالا، برق مصرفي كم، صداي كم، ظرفيت توليد بالا و روش مؤثر و قابل قبول مي‌باشد.

?دستگاه سنگ‌ گير مكنده suction type gravity stoner

?كار آن اساساً جداسازي ناخالصي‌ها مثل سنگ‌هاي ريز يا مانند آن را كه سنگيني آنها بيشتر از سنگيني دانه‌هايي چون دانه‌هاي برنج مي‌باشد. بر اساس تفاوت چگالي بين دانه‌ها و سنگريزه‌ها كه سايز يكسان با دانه‌ها دارند و تأثير فشار هواي دمنده كه به صورت سربالا (از پايين به بالا) درون مواد اوليه وارد مي‌گردد، دانه‌ها و سنگ‌ها را در مسيرهاي متفاوت سوق داده و طبقه‌بندي مي‌نمايد.

?سنگريزه‌ها، شن و مثل آنها در لايه‌هاي پايين تحت تأثير حركات متناوب از دو سو حركت كرده و در طول مسير شيب‌دار به طرف خروجي مربوطه رفته خارج مي‌گردد و به علت تفاوت چگالي (سنگيني) دانه‌ها در لايه بالاتر به طرف خروجي سوق داده شده و تخليه شده و به اين ترتيب سنگ‌ريزه‌هاي هم‌اندازه دانه‌ها از دانه‌ها جدا مي‌گردد.

?دستگاه پوست‌كن برنج rice huller

?كار اصلي اين دستگاه گرفتن پوسته شلتوك و برنج پوست مي‌باشد. براي پوست كردن، اين دستگاه داراي دو غلتك مي‌باشد كه در خلاف جهت هم و با سرعت متفاوت و فشار ثابت و معين حركت دوراني (گردشي) دارند.

?يكي از مزاياي تفاوت سرعت بين برنج پوست‌شده و پوسته‌ها در اين است كه با استفاده از ويژگي سوسپانسيون (معلق‌سازي) مي‌توان پوسته‌ها را با مكنده از برنج پوست‌شده جدا كند.

?دستگاه جداكننده شلتوك (باديه) paddy separator series gravity paddy separator

?جداسازي شلتوك و برنج قهوه‌اي، ضريب اصطكاك و دانه‌بندي، تحت حركات صفحه جداكننده داراي حركات متناوب در حالت معلق در وسط، اين دستگاه را قادر مي‌سازد كه به ترتيب شلتوك و پوسته برنج را به صورت خودكار جدا كرده و دانه‌هاي برنج قهوه‌اي را دانه‌بندي نموده (بزرگ و كوچك) جدا كرده و خارج مي‌نمايد.

?به كمك نقاله كه صفحه جداكننده را در دو مسير با شيب محدب حركت مي‌دهد برنج قهوه‌اي از لايه بالايي به روي صفحه جداكننده ريخته شده و از آنجا تخليه مي‌گردد. به اين ترتيب هدف اصلي جداسازي حاصل مي‌گردد.

شماره تماس:

09111449488

?دستگاه سفيدكننده برنج series rice polisher

?براي سفيد و جذاب، ظاهري خوب كردن برنج از اين دستگاه استفاده مي‌شود.
اتاقك سفيدكننده شامل:
1- محور اصلي 2- پيچ پروانه‌اي 3- غلتك سنباده
4- ياتاقان در پايانه ورودي و بوش 5- ياتاقان در پايانه خروجي و بوش
6- سيتكا 7- تيغه پوست‌كن مي‌باشد.

?دستگاه دوكوپ:

?از اين دستگاه اساساً براي آسياب كردن دانه سايز شلتوك پوست شالي استفاده مي‌شود.
?از مزاياي اين دستگاه مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:
?سازگاري آن با انواع محصولات متشابه، ظرفيت خروجي بالا، سرعت كار قابل قبول و بالا و مونتاژ آن آسان مي‌باشد.
?از طرفي براي هدف تعيين‌شده كاملاً مجهز مي‌باشد. اين دستگاه داراي سيستم گردوخاك‌گير (nuster) از پوسته نرم‌شده شالي مي‌باشد كه موجب بهداشتي شدن سبوس استحصالي مي‌گردد.

?بالابر bucket elevator

براي انتقال و جابجايي شلتوك برنج استفاده مي‌شود.در قسمت‌هاي مختلف خط توليد برنج مثل جلوي الك پاك‌كننده، دستگاه سنگ‌گير، پوست‌كن‌ها، دستگاه جداكننده شلتوك، دستگاه سفيدكن، دستگاه دو كوب قرار مي‌گيرد تا عمل انتقال و جابجايي بخوبي صورت گيرد.

?دستگاه بوجاري برنج:

?كاربرد عمده اين دستگاه در صنعت شالي‌كوبي براي بوجاري برنج سفيد مي‌باشد. با توجه به تفاوت سايز بين برنج شكسته و برنج سالم، دانه‌هاي تحت فشار به طرف جلو حركت كرده و در اثر اين حركات بين آنها سايش و اصطكاك ايجاد مي‌شود.

?بعد از اينكه از الك عبور كرده و چندين بار غربال شده و از الك سه‌ طبقه‌اي كه داراي سوراخ‌هايي با سايز متفاوت مي‌باشد عبور كرده و به صورت خودكار برنج شكسته از برنج سالم جدا مي‌گردد. بنابراين محصول نهايي برنج بوجاري‌شده است. دستگاه مجهز به تجهيزات ايده‌آل براي انجام فرايندهاي تكميلي بوجاري مي‌باشد.

?ريشك‌زن شالي awner machine

از آنجايي كه غالب ارقام توليدي استان‌هاي شمالي كشور را شالي‌هاي ريشك‌دار تشكيل مي‌دهد. كارخانجات شالي‌كوبي مشكلات عديده‌اي را براي تبديل اين ارقام متحمل مي‌شوند. از مزيت‌هاي اين دستگاه، تسهيل در امر تبديل، بالا بردن ظرفيت اسمي خطوط تبديل، كم كردن استهلاك دستگاه‌ها و همچنين افزايش عمر قطعات مصرفي، خصوصاً لاستيك‌هاي پوشكن را مي‌توان نام برد

به مدیریت:مجید صادقی فر

شماره تماس:

09111449488

 

 

کارخانه برنجکوبی در لاهیجان , سورتینگ‌برنج در لاهیجان , سورتینگ برنج در گیلان , سورتینگ جو در لاهیجان , سورتینگ‌ جو در گیلان , بانک نشا در لاهیجان , بانک نشا در گیلان , برنج , برنج کاری ,  کارخانه برنجکوبی در لاهیجان ,  انواع برنج ,  قیمت برنج ,  کارخانه برنجکوبی مجید صادقی فرد ,  برنج سفید ,  شالیکوبی ,  کاشت برنج در لاهیجان , برنج شلتوک ,