Address & Contact

Our Address

کردستان،قروه،میدان شهدا،روبروی هتل پریشان

Telephone

موزاییک پلیمری محمد در قروه

✨تولید انواع موزاییک پلیمری

🔴موزاییک پلیمری چیست؟

❇️موزاییک پلیمری در واقع یک نوع سنگ مصنوعی است که با ایجاد تغییراتی در مواد اولیه آن و فرآیند پلیمریزاسیون و تولید شبکه‌‌‌های بلوری متصل بهم در سیمان تولید می‌شود.

❇️مخلوط کردن پلیمرها با مواد اولیه باعث تبلور و کریستاله شدن سیمان (ساختار شیمیایی بسیار منظم ) می‌شود. این امر باعث ایجاد استحکام و مقاومت بسیار بالا در محصول نهایی خواهد شد به طوری که مقاومت موزاییک پلیمری دو برابر بتن و مانند سنگ طبیعی می‌شود.

🔴مزایای استفاده از موزاییک پلیمری:

💠به دلیل وجود مواد پلیمری مثل رزین در کفپوش پلیمری، کیفیت آن از لحاظ مقاومت سایشی، خمشی و فشاری بالا می‌رود و این باعث برتری پیدا کردن موزاییک پلیمری نسبت به دیگر سنگ‌‌‌های طبیعی و مصنوعی می‌شود.

💠موزاییک پلیمری به دلیل مزایای خود تحولی بزرگ و شگرف را در بازار موزاییک به وجود آورد. انواع مزایای موزاییک پلیمری عبارتند از:

🔸به آسانی قابل شست و شو است و نسبت به آب نفوذ پذیر نیست.
🔸با ملات ماسه و سیمان به آسانی نصب می‌شود.
🔸به دلیل تنوع در اندازه، نیاز به برشکاری ندارد.
🔸چند منظوره بودن یعنی از یک طرح و رنگ می‌توان در در فضای بیرونی و درونی و برای کف، سقف، نما و فضای دکوراتیو استفاده کرد.
🔸قابلیت خود پاک شوندگی دارد و هیچ وقت در بافت سنگ تیرگی ایجاد نمی‌شود.
🔸براق است.
🔸در رنگ، ابعاد، طرح و نقش تنوع بالایی دارد.
🔸وزن پایینی دارد و سبک است.
🔸به دلیل بهره بردن از تکنولوژی‌‌‌های جدید ارزان قیمت است.
🔸با تغییراتی که در فرمولاسیون آن میتوان ایجاد کرد امکان استفاده از موزاییک پلیمری در نما به عنوان سنگ آنتیک، سنگ نما و… به وجود می‌آید.

🔴موارد استفاده موزاییک پلیمری:

❇️موزاییک پلیمری به دلیل خاصیت مقاوم بودن در برابر اتفاقات طبیعی و عوامل محیطی برای پوشاندن سطح مکان هایی خارج از ساختمان و همچنین سنگ فرش هایی با طرح‌‌‌های متنوع و زیبا استفاده می‌شود. پس پیاده روها، حیاط ها، معابر پارک‌ها، حیاط‌ها، پله‌ها و … جاهایی هستند که موزاییک سمنت پلاست برای پوشاندن کف آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

❇️موزاییک بتنی پلیمری در برابر یخ زدگی نیز خیلی مقاوم هستند، از این رو در مناطق سردسیر برای کفپوش‌‌‌های حیاط و سنگ فرش کردن آنها از این موزاییک استفاده می‌شود. این موزاییک نسبت به آب نفوذ ناپذیر است به همین دلیل در برابر یخ زدگی و سرما دچار شکستگی نمی‌شود.

❇️از موزاییک پلیمری به دلیل ضخامت کم و وزن پایینی تری که نسبت به انواع دیگر کفپوش بتنی دارند می‌توان برای پوشش پشت بام خانه‌ها نیز استفاده می‌شود. همچنین برای بخش بندی محوطه حیاط‌‌‌های بزرگ می‌شود از رنگها و طرح‌‌‌های جذاب کفپوش پلیمری بهره برد.

به مدیریت:محمدرضا معظمی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

یکی از بهترین طرح های کارخانه M مناسب برای پارکینگ،حیاط،پیاده رو و…

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

موزاییک پلیمری

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

موزاییک , انواع موزاییک , موزاییک پلیمری در قروه , کارخانه موزاییک پلیمری در قروه , کارخانه موزاییک پلیمری محمد در قروه کردستان , موزاییک پلیمری محمد در قروه , قیمت انواع موزاییک پلیمری در قروه کردستان , کاربرد موزاییک پلیمری , مزایای موزاییک پلیمری ,