Address & Contact

Our Address

استان کهگیلویه و بویراحمد،شهرستان یاسوج،شهرک جوشکاران،فرعی 5

Telephone

کارگاه جوشکاری و جوشکاری نما و درب و پنجره سازی کلاسیک مدرن

انواع نما کلاسیک ، مدرن ، رومی

حفاظ روی دیواره ها و پنجره ها

✳️جوشکاری چیست؟ 

💫جوشکاری یکی از بهترین و قدیمی ترین روش های مورد استفاده در صنعت به منظور اتصال دو قطعه می باشد، فرآیند جوشکاری متناسب با نوع مواد مورد استفاده و یا محل انجام آن راهکار های مختلفی را پیش روی مهندسان و تکنسین هایی که به نوعی با جوشکاری سرو کار دارند قرار می‌دهد.

💫جوشکاری را می‌توان فرآیندی دانست که در آن دو قطعه ی فلزی و حتی غیر فلزی بوسیله ی گرم کردن محل اتصال و یا ذوب کردن مواد اتصال به یکدیگر متصل می‌شوند. در عمل جوشکاری توجه به پارامترهای جوشکاری بسیار اهمیت دارد و اگر به این مورد توجه نشود ممکن است در نهایت محصول مناسبی تولید نشود.

 

جوشکاری نما چیست؟

در هنگام ساختن یک سازه به دلیل وجود پستی و بلندی های متعدد آجر و غیره, نیاز به یک زیرسازی یکنواخت و صاف روی آن وجود دارد. تا بتوان یک نمای دقیق را روی آن اجرا کرد. اولین کاری که هنگام اجرای نما سازی انجام می‌شود زیرسازی برای نما میباشد. زیرسازی به نوع نما و متریال آن و همچنین نوع متریال مرحله نازک کاری ساختمان بستگی دارد. متخصصی که برای ساخت زیرسازی نما انتخاب می شود به اولین چیزی که دقت می کند خروجی دیوارها و نمای خام ساختمان می باشد.

انواع جوشکاری ساختمان

همانطور که می دانید انواع جوشکاری نما بسیار مهم است. اولین مورد این است که فاصله الکترود از قطعه حدود ۳ میلیمتر باشد نزدیک تر و دورتر پر کردن الکترود از قطعه باعث وقوع ضعف مقاومت کششی جوش می گردد. برای جوش دادن پاس دوم و پاس سوم حتما باید گِل جوش پاس قبلی ریخته شده باشد، تا جوش فاقد مشکل حبس گِل جوش در نوار جوش گردد. در باد و باران به هیچ وجه نباید جوشکاری نمود زیرا باد باعث می­شود اکسیژن زیاد وارد عملیات جوشکاری شود و جوش ترک داخلی پیدا کند و باران و رطوبت نیز باعث می­شود هیدروژن وارد جوش شده و جوش باعث تردی و شکست می­گردد. الکترود هرگز نباید قبل از جوشکاری خم گردد. زیرا گِل روی آن ریخته می شود و جوش فاقد گاز محافظ جوشکاری شده و جوش ترک داخلی موئی پیدا می کند(که با چشم مسلح قابل رویت می باشد.

 

09177432052
09906712052

سایر قوانین جوشکاری نما شامل موارد زیر است. اگر آمپر دستگاه بالا برود یا فاصله الکترود از قطعه زیاد شود، جوش دچار سوختگی و پاشش می شود. در مناطق سردسیری علاوه بردادن حرارت به قطعه قبل از جوشکاری (پیش گرمایش) باید حتما از الکترود E7018 استفاده نمود. (پیش گرمایش در مناطقی که دمای قطعه قبل از جوشکاری حدودا زیر c5 باشد الزامی است و اگر پیش گرمایش انجام نشود نوار جوش به سرعت سرد شده و باعث ترک موئی و داخلی در جوش می گردد). قانون استفاده از الکترود E7018آنستکه: به مدت 1 الی 2 ساعت باید در دمای 300c تا c350 در کوره، حرارت ببیند تا خشک شود(حتی اگر بسته بندی آن سالم بوده و رطوبتی در آن نفوذ نکرده باشد). سایر الکترودها، به شرط آنکه رطوبت جذب کرده باشند، باید آنها را درکوره در حدود یک ساعت در حدود دمای c150 حرارت داد، در غیر اینصورت جوشها فاقد اعتبار می­باشند.

✳️انواع روش های جوشکاری چیست؟ 

🔸🔹جوشکاری بوسیله قوس الکتریکی

🔸🔹جوشکاری تنگستن گاز (جوشکاری تیگ – TIG)

🔸🔹در این نوع جوشکاری، الکترود ها مصرف نمی‌شوند و فرآیند اتصال در آن به صورت آهسته انجام می‌شود، در این روش می‌توان دقیق ترین جوشکاری ها را انجام داد که بیشترین کاربرد آن در صنایع هوا و فضا می‌باشد.

✳️پنجره‌‌‌های upvc 

🔺در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

🔺یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

🔺پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
✨صرفه جویی در مصرف انرژی 

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

✨مانع ورود آلودگی 

🔸درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

✨مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف 

🔸این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

✨عایق سر و صدا

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

✳️پنجره آلومینیوم بهتر است یا پنجره UPVC 

💠پنجره آلومینیومی دوجداره یکی از انواع پنجره های دوجداره در ساختمان ها می باشد. تولیدی درب و پنجره عابدینی ، ضمن تولید هر دو مدل پنجره UPVC و آلومینیوم، معایب و مزایای هر کدام را به طور حقیقی و تجربی بیان می کند:

💠 از مزایای درب و پنجره آلومینیومی می توان به زیبایی، دوام و ماندگاری آن در شرایط آب و هوایی مختلف، ثبات رگلاژ در ابعاد بزرگ و قابلیت بازیافت اشاره کرد.

💠 معایب درب و پنجره آلومینیومی شامل هزینه بالا، عدم قابلیت بازیافت و عدم تحمل وزن شیشه در ابعاد بزرگ می شود، همچنین هوابندی ضعیف(حتی در نوع ترمال بریک) دارد.این در حالی است که درب و پنجره UPVC عایق بوده، هوابندی قوی و قیمت مناسب تری نسبت به درب و پنجره آلومینیومی دارد.

💠در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره های دنیا پنجره upvc میباشد . در گذشته پنجره ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و الودگی هوا باعث شد تا پنجره های UPVC ساخته شوند.

به مدیریت:حسین عابدینی

اجرای نمای مدرن صنعتی

 

 

 

 

 

 

جوشکاری و شاسی کشی ساختمان نبشی داخل, والپست شاسی نما , جوشکاری نما مدرن کلاسیک رومی , کارگاه درب وپنجره سازی , کارگاه جوشکاری و درب و پنجره سازی کلاسیک مدرن در یاسوج , کارگاه جوشکاری در یاسوج , جوشکاری در یاسوج , هزینه جوشکاری در یاسوج , درب و پنجره سازی در یاسوج , بهترین درب و پنجره سازی در یاسوج , هزینه ساخت درب و پنجره در یاسوج , بهترین کارگاه جوشکاری در یاسوج , جوشکاری عابدینی , درب و پنجره سازی مدرن ,