کارگاه رنگ کوره ای الوان پودر در اصفهان

رنگ استاتیک انواع کابینت و فلاشینگ
تابلو برق وسایل موتور سیکلت و تمامی قطعاتی که نیاز به رنگ کوره ای دارند.
خدمات رنگ پودری
خدمات رنگ استاتیک
خدمات رنگ پودری الکترو استاتیک
خدمات رنگ کوره ای
رنگ انواع کابینتهای فلزی
شاسی موتور سیکلت انجین باک اگزوز و…
فلاشینگ ساختمانی
انواع تابلو برق
کاور پکیج و رادیاتور حتی فرسوده
بخاری میز و صندلی تخت خواب کولر
کاور آبگرمکن برقی
لوستر و انواع چراغ
دریچه کولر و فن کوئل
یخچال های فروشگاهی
نرده حفاظ ساختمان
پیکنیک منقل و باربیکیو
کفی و نبشی قفسه های فروشگاهی
قفس پرنده
درب باغی و حیاطی
انواع سفال
تابلوهای تبلیغاتی مغازه
دربهای آکاردئونی
دستگاه های بدنسازی
کفی های مبلمان تخت خوابشو
قطعات خودرو

رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک، نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع رنگ های پودری و رنگ های مایع کوره ای در صنایع رنگ و پوشش تولید می شوند و کاربردهای گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی دارند. به عبارت دیگر، رنگ های پودری الکترواستاتیک، بهترین نوع رنگ صنعتی به شمار می روند که دارای کمترین آثار مخرب زیست محیطی بوده و سلامتی کارگران را تهدید نمی کنند. در حال حاضر طیف وسیعی از انواع رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی سطوح مختلف به کار می روند.

❇️انواع رنگ کوره ای
رنگ کوره ای مایع چیست؟

این نوع رنگ به حالت مایع بوده و مانند دیگر رنگ ها بصورت کمپرسور شده و یا پیستوله بر سطح قطعه پاشیده می شود. در نهایت با واسطه کوره  رنگ پخته می شود.

هر رنگ پایه ای که تولید می شود، دما و مدت زمان لازم برای سخت شدن آن درج می شود ، که برای رنگ های مایع الکیدی و آکریلیک و اپوکسی ۱۱۵ تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد حرارت لازم دارند و از ۱۱ تا ۱۷ دقیقه زمان لازم برای ماندن در کوره دارند.

زمانی می توان بهترین نتیجه را گرفت که با نظر و توصیه سازنده دما و زمان را اعمال کنیم. بطور کلی رنگ های با پایه روشن دمای پایین و زمان بیشتری لازم دارند و رنگ های با پایه تیره ، دمای بالا و زمان کمتری توصیه می شوند.

رنگ کوره ای پودری چیست؟

رنگ کوره ای پودری بصورت پودری با پوششی مناسب ساخته می شود. با استفاده از ابزار های خاص و در دمای مشخصی بعد از اینکه رنگ به سطح بدنه خودرو یا هر قطعه ای دیگر پاشیده شد حرارت داده خواهد شد تا رنگ کوره ای با مقاومت و انسجام خوبی شکل گیرد.

همچنین دما و زمان نیز در رنگ کوره ای پودری متفاوت می باشد. اگر برا اساس دستورالعمل سازنده استفاده شود، تاثیر آن بهتر خواهد بود. رنج دما و زمان در آنها از ۱۰ تا ۱۸ دقیقه هستند و از دمای ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد با این رنگ ها کار می کنند.

به مدیریت:علیرضا مطیع

 

 

 

 

 

رنگ , رنگ کوره ای , رنگ استاتیک , رنگ پودری , کارگاه رنگ استاتیک الوان پودر در اصفهان , کارگاه رنگ کوره ای الوان پودر در اصفهان , خدمات رنگ پودری در اصفهان , خدمات زنگ استاتیک در اصفهان ,کاربرد رنگ کوره ای مایع , کاربرد رنگ کوره ای پودری ,