کارگاه فنی مهندسی برق الکترو رعد

⚡️فروش انواع لیفتراک استوک سبک و سنگین

⚡️سیم پیچی موتورهای 3 فاز تک فاز

⚡️فروش انواع دیزل ژنراتور

⚡️فروش موتور برق بنزینی مخصوص منازل یا فروشگاه

?با بهترین برند و نازلترین قیمت با ضمانت نامه کتبی?

?دیزل ژنراتور چیست؟

?دیزل ژنراتور ماشینی است که انرژی شیمیایی موجود در دیزل را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند که باعث تولید برق میشود، این کار را با استفاده از یک موتور دیزلی و یک دینام AC ، بهم پیوسته انجام می دهد. همچنین به طور معمول دارای مخزن سوخت ، صفحه کنترل و رادیاتور هستند.دیزل ژنراتور نوعی تجهیزات کوچک تولید برق است که به ماشین آلات نیروگاهی اشاره دارد که از سوخت دیزل به عنوان سوخت و موتور دیزل به عنوان موتور اصلی برای هدایت ژنراتور به منظور تولید برق استفاده می کنند.

?به ترکیب موتور دیزل، ژنراتور و دستگاه های کمکی مختلف (مانند پایه، روکش رویی، میرایی صدا، سیستم کنترل، قطع کننده مدار، آبگرمکن ژاکت دار و سیستم راه اندازی) “مجموعه ژنراتور” گفته می شود.مجموعه کامل به طور کلی از موتور دیزل ، ژنراتور ، جعبه کنترل ، مخزن سوخت ، باتری ذخیره سازی برای راه اندازی و کنترل ، دستگاه محافظ ، کابین اضطراری و سایر اجزا تشکیل شده است.دیزل ژنراتور می تواند برای تولید برق روزانه و تولید برق اضطراری در خانه ها، دفاتر، شرکت ها،بیمارستان ها و… استفاده شود

?دیزل ژنراتور چگونه استفاده می شود؟

?ژنراتورها وقتی به عنوان آماده به کار استفاده می‌شوند، معمولاً چیزی به نام Transfer Switch دارند. این یک وسیله مکانیکی است که اتصال ژنراتور به بار را همزمان با منبع تغذیه شبکه متوقف می‌کند. هنگامی که برق اصلی وجود دارد، اتصال همزمان یک ژنراتور باید با کنترل‌های ویژه انجام شود تا آنها به طور موازی کار کنند. بدون این سیستم کنترل، ممکن است آسیب جدی به ژنراتور وارد شود و منجر به آتش سوزی شود.

?هنگامی که منبع تغذیه از کار افتاد ، اتصال یک ژنراتور بدون جدا کردن آن از شبکه منجر به تغذیه مجدد شبکه می شود و هنگام بازگشت برق به ژنراتور شما آسیب می رساند.وقتی به عنوان منبع اصلی تغذیه استفاده می شود (به عنوان مثال وقتی منبع تغذیه وجود ندارد یا شبکه برای استفاده از آن بسیار ضعیف است) از این به عنوان “حالت جزیره” یاد می شود. در مواردی که نیازهای بزرگتری برای برق وجود دارد ، می توان چندین واحد کوچکتر را به طور موازی با استفاده از فرایندی که به نام همگام سازی شناخته می شود به یکدیگر متصل کرد.

به مدیریت : فرشید لحیم چی

 

 

 

کارگاه فنی مهندسی برق الکترو رعد در بابل , فروش انواع لیفتراک استوک در بابل  , فروش انواع دیزل ژنراتور , سیم پیچی موتورهای 3 فاز تک فاز در بابل  , فروش موتور برق بنزینی  , دیزل ژنراتور استوک ,