Address & Contact

Our Address

کرج،گرم دره(بین کرج وتهران)،بلوار امیرکبیر،میدان کهک

Telephone

اجرای کانال گالوانیزه،پلی یورتان،کانالهای گردوچهارگوش در گرمدره کرج

🌟اجرای لوله فلکسبل،فروش وسرویس کولرهای آبی ساخت اجرای دریچه 
💎دریچه کولر چیست؟

🔰دریچه کولر یکی از مهم‌ترین المان‌ها و وسایلی است که برای طراحی و نصب کانال کشی کولر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانال کشی برای هدایت هوای کولر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انتهای کانال کشی و در بخش ظاهر شده کانال از دریچه‌های مختلفی برای پوشش کانال استفاده می‌شود.دریچه کولر بخش بسیار مهمی از کانال کشی است و در طرح‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شود. دریچه‌ها کاربرد بسیاری زیادی دارند و نصب آن‌ها در کنار کانال کشی یکی از برنامه‌های بسیار کاربردی و ضروری در ساختمان سازی است.

🔰دریچه‌های کولر نقش مهمی برای تنظیم باد و جهت وزش باد کولر دارند. به این صورت که نحوه طراحی آن‌ها به صورتی است که به کمک پیچ مخصوص یا یک بخش کنترلی می‌توان تنظیمات مورد نظر را انجام داد. دریچه‌ها انواع مختلفی داشته و با مواد اولیه متفاوتی تولید می‌شوند. دریچه‌ها علاوه بر وسایل سرمایشی مانند کولر برای انواع وسیله گرمایشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

💎کانال های گالوانیزه  

💫کانال کولر گالوانیزه، جز اولین کانال های ابداع شده می باشد. که در هر دو نوع گرد و چهارگوش در بازار یافت می شود. هزینه پایین جز مهم ترین مزیت های این نوع کانال ها محسوب می شود. از جمله معایب آن هم می توان به عمر پایین، ایجاد مشکلات تنفسی به دلیل عایق بندی این نوع از کانال ها از پشم سنگ و یا پشم شیشه، وزن سنگین، نیاز به اتصالات زیاد است.

💎کانال پلی یورتان 

🔺کانال پلی یورتان نوعی کانال پیش عایق است که در ساختار آن از نوعی عایق پلی اورتان استفاده می گردد که برخلاف عایق های پشم شیشه و پشم سنگ هیچ گونه ضرری ندارد و حتی سازگار با محیط زیست و بازگشت پذیر به طبیعت می باشد.

🔺در کانال پلی یورتان (Polyurethane Duct) عملیات تولید و اجرای کانال کشی به سرعت صورت می پذیرد چون بر خلاف کانال گالوانیزه پس از تولید و نصب دیگر احتیاجی به عایق نمودن ندارد و علاوه بر آن کانال گالوانیزه آتش گیر می باشد اما کانال پلی یورتان به دلیل خاصیت سازگاری با طبیعت و همچنین به دلیل آنکه ضریب گسترش دود و شعله در کانال پلی یورتان کمتر از 25 است و این رقم مطابق با استاندارد مقررات ملی ساختمان می باشد و همچنین دارای کلاس حریق B1 می باشد، آتش گیر نمی باشد.

🔺به دلیل آنکه در کانال پلی یورتان از روکش آلومینیوم استفاده می گردد و همچنین کیفیت چسبی که برای چسباندن ورق آلومینیوم به عایق استفاده شده دارای کیفیت بالایی است، موجب می شود تا هوای داخل کانال پلی یورتان بسیار مطبوع و مناسب باشد در نتیجه از آن می توان برای فضاهایی نظیر اتاق تمیز، آزمایشگاه ها، لابراتوارها، بیمارستان ها و درمانگاه ها، هتل ها، ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و… مورد استفاده قرار داد.

🔺از دیگر مزایای کانال پلی یورتان می توان به این موارد اشاره کرد که به دلیل ساختار یکنواختی که کانال پلی یورتان دارد مانع از نشتی در آن می گردد. مورد دیگر آنکه دارای دوام بسیار زیادی است در نتیجه کارایی کانال بسیار بالا می رود و ظول عمر آن افزایش می یابد.

🔺همچنین در برابر اشعه uv بسیار مقاوم است و مورد دیگر آنکه سروصدا را منتقل نمی نماید وبه عبارتی عایق صوتی نیز می باشد. کانال پلی یورتان دارای ضریب انتقال حرارت 0.019 w/m درجه کلوین می باشد که پایین است و موجب کاهش اتلاف انرژی و در نتیجه صرفه جویی در انرژی می گردد.

🔺در مقابل خورندگی و فرسایش از خود مقاومت نشان می دهد.

🔺در هر فضایی با هر آب و هوا و شرایطی قابل استفاده است و زود از بین نمی رود و فرسوده نمی گردد.

🔺نسبت به کانال گالوانیزه به اتصالات، قطعات و آهن آلات کمتری دارد.

🔺کانال پلی یورتان دارای کاربری های متعددی در فضاهای مسکونی، تجاری، اداری، درمانی، صنعتی و… دارد.

💎کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه 

💠کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه یا کانال انتقال هوا از دیرباز جهت کانال کشی تهویه و انتقال هوا در سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده بوده و به دلیل استحکام، شکل گیری، زیبایی و تنوع سایزی همچنان بعنوان با کیفیت ترین و مهندسی ترین سیستم انتقال هوا محسوب می گردند.

💎ویژگی های منحصر به فرد کانال گالوانیزه صنعتی 

🔸🔹این خط تولید به دلیل بهره مندی از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا توانایی ساخت کانال با فلنج های (Transvers-Duct-Flange)TDF را دارا بوده و این امر باعث کاهش نشتی هوا، حذف فلنج آهنی و افزایش سرعت اجرا مطابق با کیفیت مورد نظر استانداردهای ساخت کانال است. برای هوابند شدن کامل فضای اتصال فلنج ها در بین آن ها از نوارهای هوابند که از جنس الاستومریک و یا نخ نسوز هستند، استفاده می شود.

به مدیریت:حسین محمدی

 

کارگاه کانالسازی ساختمانی و صنعتی آراز در گرمدره کرج , کارگاه کانالسازی ساختمانی آراز در گرمدره کرج , کارگاه کانالسازی صنعتی آراز در گرمدره کرج , کارگاه کانالسازی آراز در گرمدره کرج , هزینه کانالسازی در گرمدره کرج , کارگاه کانالسازی ساختمانی , کارگاه کانالسازی صنعتی ,