Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،مهاباد،خیابان طالقانی،جنب اداره ثبت احوال،فروشگاه ماد سرام

توزیع و نمایندگی کاشی سرامیک فروشگاه مادسرام در آذربایجان غربی

✳️گالری مادسرام 

🔰نمایندگی :

(کاشی تبریز و کرابن
نمایندگی شرکت تکسرام
نمایندگی محصولات و برندهای :
پرشین
نازسرام
گلسرام
میلاد
اسلب مهسرام
ابادیس
پرنیان
حافظ
نایین
نوین سرام
عقیق
گلدیس
ارین سرام
کاشی میریم
کیمیا سرام
چینی بهداشتی گلسارفارس
چینی کرد
چینی بهداشتی گاتریا
وبرندهای معتبر کاشی و سرامیک )

🔰انواع :

کاشی وسرامیک
گرانیت _پرسلان _اسلب
چسب های تخصصی کاشی و پرسلان و اسلب
انواع کابین و روشویی
توالت های فرنگی و ایرانی
همتراز و سلیب و استیل های کنج
ملزومات اجرای سرامیک

💎💎مجموعه کامل از کارهای لوکس و باکیفیت💎💎

✳️تفاوت کاشی و سرامیک چیست؟فروشگاه تک سرام

۱- سفال که همان جزء اصلی کاشی است در اطلاحات به این قسمت استخوان بندی کاشی نیز گفته می شد.فروشگاه تک سرام

۲- لعاب کاشی که قسمت رویی آن را می پوشاند جنسی شیشه ای دارد و این قسمت همان رنگ و زیباسازی کاشی است و آنچه است که شما در ظاهر یک کاشی مشاهده می کنید. به مواد غیر معدنی نیز سرامیک گفته می شود منظور از مواد غیر معدنی همان مواد غیر آلی است. لعاب روی کاشی می تواند از جنس سرامیک هم باشد، که به آن کاشی سرامیکی یا سرامیک گفته میشود. از بهترین نمونه های کاشی، کاشی تبریز می باشد.

🔺کاشی به اجسامی دلالت دارد که فقط برای پوشش دیوار مناسب هستند و به دلیل نداشتن استحکام کافی نمی توان کاشی را برای سطوح کف کار کرد.

🔺مقاومت کاشی نسبت به هم گروه خود یعنی سرامیک در برابر نیروی فشار و حتی شدت سرما و گرما بسیار کم است و بدین دلیل فقط مناسب برای محیط های بسته است و برای دیوارهایی که اصطلاحا نمکش دارند مناسب نیست و بهتر است در جاهایی به کار رود که میزان نم و رطوبت آن خیلی کم و نزدیک به صفر است.استفاده از کاشی در محیط های ذکر شده مناسب نیست و بر طول عمر کاشی اثر دارند.

🔺اما با این حال تنوع رنگی و مدل در کاشی ها بسیار بیشتر از سرامیک ها است. دیوارهای سرویس های بهداشتی , حمام و آشپزخانه , اتاق ها , پارکینگ , راهرو ها از پرمصرف ترین جایی هایی است که از کاشی برای پوششش آنها استفاده می شود. دلیل اینکه کاشی را بیشتر برای دیوارها استفاده می کنند این است که نسبت جذب زیادتری نسبت به سرامیک دارد و به همین دلیل برای دیوارها بسیار مناسب تر است.

🔺اما سرامیک ها را هم می توان برای دیوار و هم می توان برای کف استفاده کرد اما به دلیل استحکامی و دوامی که دارد بیشتر برای کف استفاده می شود.مقاومت سرامیک نسبت به کاشی در برابر فشار و سرما و گرمای شدید و رطوبت خیلی بیشتر است. اما نمی توان انها را در محیط های باز کار کرد زیرا شدت سرما و گرما باز هم روی انها تاثیر می کذارد اما اگر تمایل داشتید در محیط های باز از سرامیک استفاده کنید بهتر است که از نوع پرسلان استفاده کنید.

🔺پرسلان ها تقریبا به طور کامل در برابر فشار و سرما و گرما و رطوبت مقاوم هستند.بدین جهت برای محیط های باز و تحت فشار و سرما و گرما و رطوبت مانند نمای ساختمان ها و کف حیاط و کف پارکینگ و دیوارهایی که نمکش دارند استفاده می شوند.

🔺مقدار آبی که توسط سرامیک جذب می شود بسیار کم است اما باز هم برای سرامیک های پرسلان میزان جذب آب تقریبا نزدیک به صفر است. ممکن است که کار کردن سرامیک پرسلان برای نما سخت باشد بهتر است که برای این کار از اسکپ استفاده کنید.

به مدیریت:پاک سرشت _مولودی _فقری

شماره تماس:
09128804494
04442239065
04442239066

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

توزیع و نمایندگی کاشی و سرامیک فروشگاه تک سرام در آذربایجان غربی , نمایندگی کاشی و سرامیک در مهاباد , توزیع کاشی و سرامیک در مهاباد , فروشگاه تک سرام در آذربایجان غربی , فروشگاه کاشی سرامیک در آذربایجان غربی , قیمت کاشی سرامیک در مهاباد , بهترین مجموعه فروش کاشی سرامیک در مهاباد , کاشی و سرامیک با کیفیت , فروشگاه کاشی و سرامیک ,