Address & Contact

Our Address

رشت

Telephone

کاشی و سرامیک درجه یک علیرضا بنده مسئول

⚜️ توزیع انواع کاشی و سرامیک ایرانی و خارجی⚜️

کاشی و سرامیک درجه یک علیرضا بنده مسئول

💠 گروه بازرگانی علیرضا با افتخار آمادگی خود را جهت همکاری با مهندسین انبوه ساز و پیمانکاران اعلام می‌نماید.💠
💠 در گیلان و مازندران و شهرهای فاقد نمایندگی، نمایندگی می‌پذیرد.

 

به مدیریت آقای مهندس علیرضا بنده مسئول

⚜️ انواع کاشی ها از نظر ساختار

کاشی ها در انواع مختلفی تولید می شوند که دست بندی های متفاوتی می توانند داشته باشند. در اینجا نگاهی به انواع کاشی، کاشی بین کابینتی دیجی کالا، کاشی استخری و …. از نظر ساختار می اندازیم:

⚜️ کاشی های پرسلانی

این کاشی ها در دمای بسیار بالا پخته می شود و همین موضوع باعث می شود که این نوع کاشی تراکم بسیار بالا، مقاومت، سختی و استحکام بالاتری نسبت به سایر کاشی باشد.

⚜️ کاشی بدنه سیمانی

روند ساخت این کاشی ها به این صورت است که ماده سازنده ی آنها را درون قالب میریزند و آنها را با حرارت می پزند یا به صورت طبیعی خشک می کنند، همچنین می توانند برای رنگ دهی به این کاشی در ماده ی اولیه آنها از رنگ استفاده کنند.
برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و بالا بردن مقاومت آنها در برابر لکه گرفتن باید بعد از نصب آنها را حتما درزگیری کنید.

⚜️ کاشی موزائیکی

این کاشی ها که در دو نوع پرسلانی و یا سرامیکی و در اندازه 2.5 سانتی متر مربع ساخته می شوند و طریقه نصب آنها می تواند به صورت تکی باشد یا ابتدا آنها را روی صفحه های پلاستیکی یا کاغذی پیش نصب کنند و سپس از آن استفاده کنند. این موزاییک ها دو نمونه ی لعاب دار و بدون لعاب دارند.

⚜️ کاشی سنگفرش

ظاهر این کاشی ها تقریبا مانند آجر است، و ضخامت آنها کمتر از آجر می باشد. از این کاشی ها برای کف ساختمان، پاسیو ها و گاهی حمام استفاده می شود و بعد از نصب نیاز به درزگیری یا بندکشی دارند.

⚜️ کاشی آجری

ازاین کاشی ها برای کاربردهای بسیار خاص استفاده می شوند و ممکن است شکل ظاهری آنها شما را به یاد آجر بیاندازد ولی داستان به کلی با این موضوع متفاوت است. این آجرها را میتوان با چینش خاص به اشکال خاصی در آورد و از زیبایی آنها لذت برد.

⚜️ کاشی لعاب دار

کاشی های لعاب داربه این صورت ساخته می شود که بعد از پخت کاشی یک سطح شیشه ای که رنگ و طرح کاشی را به آن اضافه می کند تا براق تر شودند و تمیز کردن آنها ساده تر شود. از این کاشی ها می توان برای دیواره های حمام، دستشویی، آشپزخانه و… می توان استفاده کرد همچنین تنوع طرح و رنگ بالای این کاشی ها یکی از نقاط قوت آن است.

⚜️ کاشی های معدنی

این نمونه کاشی لعاب ندارند و اگر از آنها در مناطق مرطوب استفاده کردید باید به یاد داشته باشید که حتما درزگیری مناسبی برای آنها باید انجام دهید. از این کاشی ها بیشتر در مراکز تجاری استفاده می شود چرا که هم از دوام خوبی برخوردار است و هم قیمت پایین تری نسبت به سایر نمونه ها دارد. این کاشی دارای رنگ بندی قرمز و نارنجی بر پایه خاکی رنگ است.

⚜️ کاشی های مکزیکی

سالتیو که به آن کاشی مکزیکی هم می گویند پخته نمی شود و به صورت طبیعی و در معرض هوا خشک می شود. ظاهر این کاشی حس جالبی به شما منتقل می کند و زیبایی خاص خود را دارد.
مانند سایر نمونه کاشی های بدون لعاب این کاشی ها باید با درزگیر در داخل ساختمان نصب شود.

⚜️ کاشی های بدون لعاب

این نمونه کاشی تقریبا همان کاشی های معدنی هستند، ولی استحکام آن کمی بالاتر است.

⚜️ کاشی های سرامیکی

این کاشی ها معمولا از رس یا کانی های مشابه ساخته می شود و کلیه مراحل آن (یعنی عمل آوری و لعاب کاری) باید در حرارت انجام شود. کاشی های سرامیکی به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب هستند.

فرق کاشی و سرامیک , قیمت سرامیک , انواع سرامیک کف , بهترین مارک سرامیک کف , سرامیک جدید , بهترین سرامیک ,