Address & Contact

Our Address

کرمان،بم،بلوار امام خمینی،نبش کوچه کوثر،خیابان نهصد متری

Telephone

کافه و فست فود گیلار

🌟وقتی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به کافه و فست فود می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. ما در کافه و فست فود گیلار تجربه ای لذتبخش را برای شما به ارمغان می آوریم.

🌟دیزاین و طراحی محیط کافه بسیار اهمیت دارد و اولین چیزی که در بدو ورود نظر مشتری جلب می کن،د ظاهر و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون محیط می باشد. شما باید از رنگ ها و طرح هایی استفاده کنید که به مخاطبانتان حس خوبی را انتقال بدهید و در واقع سعی کنید کاری را انجام بدهید که به مشتریانتان انرژی مثبت منتقل کند.

🌟زیرا افرادی زیادی هستند که پس از پایان روز کاری خسته کننده به کافی شاپ مراجعه می کنند. توجه به این ویژگی مهم یعنی دیزاین داخلی می تواند مراجعه کنندگان را به مشتریان همیشگی و ثابت تبدیل نماید.

✳️موارد دیگری که به عنوان ویژگی های یک کافی شاپ خوب در نظر گرفته می شوند، عبارتند از :

💎کیفیت خدمات و غذاها: بارز ترین خصوصیت یک کافه، کیفیت خدمات و غذا هایی است که در آن جا ارائه می شود. شما حتما باید به این موضوع توجه ی ویژه ای داشته باشد زیرا می تواند موجب کسب اعتبار و محبوبیت و جذب مشتریان بیشتر شود.

💎قیمت مناسب: قیمت نوشیدنی ها و خوراکی هایی که در کافی شاپ سرو می شوند، برای اکثر افراد دارای اهمیت است؛ بنابراین سعی کنید قیمتی که برای غذاها و خدمات مجموعه ی خود تعیین می نمایید، منطقی به نظر برسد. البته توجه داشته باشید که شما باید قیمت غذاهایی را که در کافه های رقیب نیز سرو می شوند، بررسی کنید و سپس برای قیمت گذاری اقدام کنید.

💎رفتار مثبت و مهمانوازانه ی پرسنل و پیشخدمت های کافی شاپ، انتخاب موزیک زیبا و گوش نواز، نور پردازی مناسب، ایجاد فضاهای اختصاصی دو نفره، ایجاد فضای اختصاصی VIP برای برگزاری مهمانی ها، تخفیف های ویژه به مناسبت های خاص و ….. نیز می توانند از عوامل ترغیب کننده ی مشتریان به کافه ی شما باشند.

به مدیریت:حسن محمد آبادی

۰۹۱۵۳۴۰۱۹۱۳

 

کافه و فست فود گیلار در بم , کافه و فست فود گیلار , بهترین کافه در بم , بهترین فست فود در بم , کافه و فست فود , منوی فست فود گیلار در بم , منوی کافه گیلار در بم , رستوران در بم ,