Address & Contact

Our Address

گیلان ، فومن،شهر صنعتی ، شرکت فومن لایی

شرکت فومن لایی تولید منسوجات کالای خواب در فومن 

⚡️کالای خواب فومن لایی تولید منسوجات کالای خواب

⚡️انواع لحاف ، بالش ، کوسن ،روتختی ، پرده و منسوجات و حوله با کیفیت ایرانی با پارچه ترک

💠هر آنچه جهت یک خواب خوب و آرام نیاز داشته باشید در اینجا پیدا خواهید کرد💠

💠 در نگاه اول احتمال دارد شما کالای خواب را فقط بالش و پتو و تشک در نظر بگیرید و بگویید که انتخاب آن‌ها مشکل نیست. اما برای داشتن یک خواب با کیفیت و همچنین یک فضای دلنشین و خوش منظره نیاز هست تا کالاهای خواب با کیفیتی را انتخاب کنیم؛ به ویژه با تنوعی که از انواع کالای خواب ترک و ایرانی و… در بازار وجود دارد. پس با انتخاب درست آن ها، می‌توان به خوابی آرام دست یافت.

💠 بالش

💠 بالش وسیله‌ای است که سر روی آن قرار می‌گیرد و در سه سایز استاندارد، متوسط یا کویین و بزرگ یا کینگ در بازار وجود دارد. در فروشگاه‌های مخصوص فروش کالای خواب بالش‌های استاندارد وجود دارد. بهتر است از این گونه بالش‌ها که با علم روز تولید می‌شوند استفاده کرد تا بالش‌هایی که به شکل خانگی و وسایل غیر علمی‌تهیه شده اند.

💠 متکا

💠 بالشی لوله‌ای شکل است که به شکل سنتی در خانه هر ایرانی وجود دارد. از این بالش‌ها غالبا به عنوان پشتی کمر هنگام تکیه دادن استفاده می‌شود. البته در گذشته از متکا به عنوان بالش سر نیز استفاده می‌شده است. امروز از متکاها بلند و کوتاه برای تزیین و کاربرد به عنوان پشتی استفاده می‌شود.

کالای خواب فومن لایی

💠 کوسن

💠 کوسن‌ها نیز بیشتر جنبه تزیینی داشته و در ابعاد گوناگون و متناسب با رنگ تخت و مبل عرضه می‌شوند.

💠 روبالشی

💠 روبالشی که با آن انواع بالش و کوسن را می‌پوشاند و به قالب بالش مورد استفاده، طراحی می‌شود. روبالشی این امکان را می‌دهد که با طرح‌های زیبا و شیک، منظره‌ای جذاب را برای محل خوابتان رقم بزنید.

💠 پتو

پتوها معمولا از پشم، پنبه، پلی‌استر یا الیاف ترکیبی تهیه می‌شوند که یا به تنهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند و یا افراد آن‌ها را با یک رویه یا آستر می‌پوشانند.

💠 لحاف

لحاف معمولا با پشم، کرک یا الیاف گیاهی مانند پنبه پر می‌شود و جنس رویه آن‌ها اغلب از پارچه پنبه‌ای یا پلی‌استر است. لحاف زخامت بیشتری نسبت به پتو دارد و بیشتر مناسب فصل‌های سرد و مناطق سردسیر است.  از این کالای خواب گاهی به عنوان لحاف روتختی نیز استفاده می‌شود.

💠 روتختی

از روتختی همان جور که از نامش پیدا است، برای پوشاندن تخت خواب استفاده می‌کنند. روتختی به دو نوعِ روپوش تخت خواب و روتختی ساده (یا همان روانداز تخت) تقسیم می‌شود. روپوش تخت خواب بلند است و به سطح زمین می‌رسد اما روتختی ساده فقط سطح تخت را می‌پوشاند.

به مدیریت : مه پاره ریسی

 

 

شرکت فومن لایی تولید انواع کالای خواب در گیلان , شرکت فومن لایی , تولید کالای خواب , کالای خواب در گیلان , منسوجات کالای خواب در گیلان  ,  لحاف , بالش , کوسن , روتختی , پرده و منسوجات , حوله ,