Address & Contact

Our Address

تهران،دولت اباد بلوار گوچ روبه روی ساختمان سیمان پایین مجتمع سروستان

Telephone

کباب ساطوری بناب

کباب ساطوری بناب

کباب ساطوری بناب

⚡️یکی از مهم ترین اصولی که از ابتدا جزء خط مشی مدیر و موسس این مجموعه بوده است⚡️
⚡️جلب رضایت مشتری و ارائه با کیفیت ترین سرویس به مشتریان محترم است⚡️

💠کیفیت مواد غذایی مرتب مورد کنترل کیفیت قرار می‌گیرند.

💠بر آراستگی و نظافت کلیه کارکنان و پرسنل از مواردی بوده که همیشه مورد تاکید بوده است.

کباب ساطوری بناب

🟣 برای اینکه آرامشتون حفظ بشه و در تمام مدتی که در رستوران هستید 🟣
از طعم اصیل غذای ایرانی و محیط آرام و دلپذیرش لذت ببرید بهتره که سری به کباب ساطوری بناب بزنید
اینجاست که به راحتی تفاوت رو احساس میکنید
به چشم خودتون میتونید احترام به علایق و سلایق مشتری رو شاهد باشید.

کباب ساطوری بناب

🔴کیفیت غذاهای ایرانی که مطلوبیت جهانی دارد به مصرف کننده ها ارزش می دهد. این ارزش از همان مراحل اولیه که مواد اولیه است آغاز می گردد. تجربه چند دهه در تهیه مواد اولیه مرغوب و متمایز , ثبات کیفیت و گزینش غذاهایی که مطلوبیت عمومی و جهانی دارد و در آن لذت از طعم گوشت نقش اساسی دارد.

🔴وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. ما در رستوران کباب ساطوری بناب تجربه ای لذتبخش را برای شما به ارمغان می‌آوریم.

کباب ساطوری بناب

🔴محیط یک رستوران بدون شک نقش مهمی در انتخاب شما ایفا می‌کند. بسیاری از مردم در هنگام انتخاب یک رستوران اول به محیط آن نگاه می‌کنند و بعد وارد آن رستوران می‌شوند. یک رستوران خوب در تهران باید به دنبال فراهم کردن یک تجربه صحیح  باشد.

🔴هیچ چیزی بهتر از یک غذا با طعم عالی در محیط خاص و شیک برای یک قرار دو نفر مناسب‌تر نیست. رستوران‌‎ خوب معمولا دکوراسیون داخلی کلاسیک با مبل‌های شیک و ساده دارد تا آسایش شما در هنگام میل کردن یک غذای خوشمزه فراهم کنند.

🔴از آن‌جایی که تنوع نمک زندگی است، رستوران‌ کباب ساطوری بناب گام را فراتر از بقیه برداشته‌اند تا تنوعی قابل توجه را روی میز شما به نمایش بگذارند.

🔴یک رستوران خوب باید در انتخاب مواد اولیه و ادویه‌جات خود دقت بالایی به خرج دهد تا بتواند مزه‌هایی ایجاد کند تا در دهان شما آب شوند. انتخاب نوشیدنی در کنار غذاها نیز مهم است. نوشابه‌ها را که کنار بگذارید و یک نوشیدنی خوب مثل موهیتو سفارش دهید تا در کنار یک غذاهای دلچسب از نوشیدنی خود هم لذت ببرید

مدیریت : رسول شجیع

کباب ساطوری بناب

 

کباب ساطوری بناب

 

 

 

 

رستوران یاب , لیست رستوران‌ها , رستوران‌‌‌های لوکس , رستوران‌‌‌های خاص , رستوران , بهترین رستوران , کباب ساطوری بناب ,