Address & Contact

Our Address

اصفهان ، نجف آباد،بلوار امیرکبیر،شهرک صنعتی ،نجف آباد ۲

Telephone

شرکت نوآوران ضیافت اسپادانا

شرکت نوآوران ضیافت اسپادانا
🔹تنورک برقی وسیله ای پرکاربرد، کم مصرف، کم هزینه و مقرون به صرفه برای کد بانوی ایرانی با انواع سلیقه ها می توان مدنظر قرار داد. از آنجایی که محصولاتی مثل فر گازی یا مایکروویو و… از نظر اقتصادی هزینه زیادی جهت خرید باید صرف کرد، می توان با خرید تنورک برقی از مزیت های آن استفاده کرد.

🔹اگر چه تنورک برقی در هم ردیف محصولات فر گازی و مایکروویو و… از نظر کاری قرار می‌گیرد، اما با استفاده از آن می‌توان از مزیت‌های دیگر این محصول بهرمند شد.

✳️مزیت های بارز تنورک برقی :

🔻سبک و قابل حمل
🔻کم مصرف بودن
🔻مقرون به صرفه بودن
🔻پرکاربرد بودن

✳️معرفی کردن تنورک برقی

تنورک برقی از ساختاری ساده تشکیل شده است، ساختمان آن گرد و سبک و قابل حمل است و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوبی استفاده شده است.از جنس باکالیت و مقاوم در برابر حرارت جهت حمل محصول بر روی آن تعبیه شده است.

✳️معرفی انواع کباب پز

🌀کباب‌پز گازی :

برای استفاده از کباب ‌پز های گازی می ‌توان از گاز مایع و یا گاز شهری استفاده کرد. این مدل از کباب‌ پز ها به دلیل سرعت ‌عمل بالایی که در پخت دارند در بین ایرانی‌ ها بسیار محبوب می ‌باشند. همچنین در صورت استفاده از این وسیله دیگر نیازی به خرید زغال نیست به این صورت در هزینه‌ های شما کمی صرفه ‌جویی می‌ شود.

🌀کباب‌پز ذغالی :

کباب‌پز ذغالی مانند کباب ‌پز های گازی بسیار معروف و پرطرف ‌دار هستند دلیل این ‌موضوع عطر و طعمی است که به واسطه ذغال به کباب داده می ‌شود. این دسته از کباب پز‌ها در دو مدل ثابت و قابل‌ حمل هستند.

🌀کباب‌پز برقی :

کباب‌پز های برقی از نظر پخت کاملاً مانند کباب‌پز های گازی هستند با این تفاوت که در این دسته از کباب‌پز ها به‌ جای استفاده از گاز شهری و گاز مایع از برق برای پخت کباب ها استفاده می ‌شود.

🌀کباب‌پز های صنعتی :

کباب‌پز های صنعتی برای مصارف خانگی مناسب نیستند و اکثراً دارای بدنه استیل می ‌باشند و مقاومتشان نسبت ‌به کباب‌پز های خانگی بیشتر است. وجود مشعل‌ های تابشی از سمت کنار دستگاه و گردش کباب ‌ها در یک محور دورانی باعث می‌ شود تا غذا مغز پخت شود و حتی در حجم بالا مشکلی از نظر پخت وجود نداشته باشد. در این دسته از کباب‌پز ها آپشن‌ های بیشتری برای طبخ بهتر کباب وجود دارد یکی از آپشن ‌های این دستگاه ها تنظیم سرعت ریل‌ ها می ‌باشد.

🌀کباب‌پز های تابشی :

این دسته از کباب‌پز ها نیز برای مصارف خانگی مناسب نیستند و بیشتر در رستوران ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند یکی از موارد دارای اهمیت در این کباب‌پز ها نابود کردن انواع میکروب‌ ها به ‌وسیله‌ی تابش می ‌باشد.

 مدیریت :صفری

 

 

شرکت نوآوران ضیافت اسپادانا در اصفهان   , تولید فروش کباب پز در اصفهان ,  تنورک برقی در اصفهان ,