Address & Contact

Our Address

مشهد،خیابان دانشگاه 18 جدید،گلستان غربی،پلاک 110

کترینگ مطبخ شاهان

دارای فضای پارک مناسب

کیفیت ما افتخار ماست

با برنج صد در صد ایرانی

قبول سفارشات مجالس

با یکبار امتحان مشتری دائمی‌ما خواهید شد

دارای پرسنل مجرب و حرفه ای

کیفیت غذایی بالا

انواع غذا‌‌‌های (چلو، خورشت، پیش غذا، نوشیدنی، غذاهای روزانه )

۱. زمان مناسب برای رسیدن غذا.
۲. نحوه مناسب بسته بندی غذا.
۳. کنترل پیک ها و رفتار مناسب با آنها.
۴. نحوه پاسخ گویی به مشتری از طریق تلفن.
۵. راه اندازی و فعال کردن قسمت دلیوری.
۶. مدیریت صحیح دلیوری.
۷. راضی نگه داشتن مشتری ها و تبدیل مشتری ها ی گزری به مشتری ثابت.
۸. مدیریت پیک ها و درست کردن بسته بندی های مناسب و زیبا.

سلامت غذا اوجب واجبات است

سلامتی غذایی که مشتری ارائه می‌دهید همیشه یکی از مهمترین ارکان یک رستوران است. اما اهمیت این امر زمانی که می‌خواهید سرویس بیرون‌بر ارائه کنید بیشتر هم می‌شود.

سلامتی غذا در تمامی مراحل بسته‌بندی، انتقال به محل مورد نظر مشتری و ارائه به او، باید مورد توجه مدیر رستوران باشد.

به مدیریت : جناب نیک مهر

رستوران مطبخ شاهان انواع غذاهای ایرانی و خاص را طبخ می‌کند

  دارای فضای شیک و دلچسب

دارای کادر حرفه ای و خوش برخورد

دارای فضای پارک مناسب

با برنج صد در صد ایرانی

آماده پذیرایی و قبول سفارشات را دارد .

 

09923448030

05138595880

در سال‌های اخیر در کشور، گردشگری غذایی همچون گردشگری مذهبی، فرهنگی، طبیعی به عنوان یکی از راه‌های جذب گردشگر شناخته شده است که کارشناسان با توجه به ظرفیت‌های فراوان موجود بر ضرورت توسعه این نوع گردشگری تاکید دارند.

 ایران با ۲ هزار و ۵۰۰ نوع غذای سنتی یکی از غنی‌ترین سفره‌های جهان را در اختیار دارد، شیوه طبخ غذای ایران بعد از سبک پخت غذای چینی و رومی سومین سبک شناخته شده در جهان است، ایران به دلیل شیوه‌های پخت و تهیه غذا با رعایت اصول اسلامی، شایسته سهمی جدی و قابل توجه در بازار غذای حلال و البته جذب گردشگران غذایی و علاقه مند به تجربه غذاهای جدید است.

تنوع غذایی بسیار فراوان در ایران که برگرفته از ویژگی‌های طبیعی، آب و هوایی و فرهنگی هر منطقه است، ظرفیت بسیاری برای جذب گردشگر غذایی ایجاد کرده است.

 برگزاری جشنواره‌های غذایی و برپایی تورهای غذا برای آموزش پخت غذاهای محلی و افزایش گردشگرانی که به دنبال تنوع غذایی در محیط‌های سنتی هستند، به ایجاد گردشگری غذایی منجر شده که توسعه و گسترش آن در سالیان اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. جذب گردشگر غذایی گریزگاه قابل اطمینانی برای صدور مهمان نوازی و هنرمندی مردمان ایران زمین به سرتاسر جهان خواهد بود.

 شاید به همین دلیل، گردشگری غذایی در سطح ملی و فرا ملی سال‌ها به یکی از دغدغه‌های اصلی مسؤولان کشور در هر دو بخش دولتی و خصوصی تبدیل شده است.
با این وجود برآیندها و مطالعات کارشناسان نشان می‌دهد نه تنها در صنعت غذای ملی به عنوان یکی از عوامل مهم جذب نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های لازم بهره‌ای ببریم بلکه در بخش عرضه غذاهای بین‌المللی نیز تاکنون کارنامه موفقی نداشته‌ایم.

 بر اساس یافته‌های محققان در یک دهه گذشته و حتی پیشتر از آن شاهد افزایش چشمگیر فعالیت رستوران‌های ملل همچون رستوران‌های چینی، ژاپنی، ترکیه‌ای، تایلندی، لبنانی، هندی و سایر کشورها در کشورمان بوده‌ایم.

 موازی با گسترش مکان‌های توزیع غذاهای خارجی حقیقتی که به وفور دیده می‌شود گسترش سریع رستوران‌ها و فست فودی (غذاهای آماده) فروشی‌هایی است که منوی غذایی آنها محدود به چند نوع غذای تکراری است که اثری از طعم‌های اصیل خاطره انگیز در آن یافت نمی‌شود.

 هزاران نوع غذای محلی در جای جای ایران وجود دارد که تعداد انگشت شماری از آنها به صورت محدود در رستوران‌ها یا خانه‌ها سرو می‌شود.

 اکنون جایگاه غذاهای سنتی و راز نهفته آن یعنی تجارت سودآور، در سایه غفلت و کم توجهی رو به افول است به طوری که به گفته مسؤولان تعداد پیتزا فروشی‌های تهران از پیتزا فروشی‌های ایتالیا بیشتر است.

 همزمان با توسعه اقامتگاه‌های بومگردی در کشور، اقبال گردشگران داخلی و خارجی به تناول غذاهای بومی محلی در این مکان‌ها بیشتر شد و بتدریج خاستگاه مصرف غذاهای ارگانیک روستایی و دستپخت های سنتی در بین گردشگران پدید آمد اما همچنان شاهد آن هستیم که فرصت‌های پنهان گردشگری غذایی نادیده گرفته می‌شود، این در حالی است که با یک تخمین ساده می‌توان دریافت چه بستر مهم و فراخی برای اشتغالزایی، صدور فرهنگ و کسب درآمد در این بخش فراهم است.

 به گفته کارشناسان سلامت غذاهای سنتی از نظر ارزش غذایی، در دسترس بودن مواد اولیه، تازگی و نداشتن مواد نگهدارنده شیمیایی از بهترین مواد غذایی در نقاط مختلف کشور محسوب می‌شود و نقش مهمی در افزایش ارتباط نسل‌ها و حفظ هویت فرهنگی ایفا می‌کند. غذاهای سنتی از نظر میزان روغن و نمک قابل کنترل بوده و سالم‌تر است اما غذاهای آماده با برخورداری از روغن، چربی و نمک زیاد، حدود پنج تا هفت برابر غذاهای سنتی انرژی دارد که عامل ابتلاء به اضافه وزن و چاقی و بسیاری از بیماری‌های دیگر از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی به شمار می‌رود.

 کارشناسان گردشگری معتقدند توریسم غذا تجسمی از ارزش‌های سنتی به شمار می‌رود که در توسعه گردشگری مدرن و امروزی متبلور شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
به گفته آنان توریسم غذا مبین فرصتی است که گردشگری را احیا کرده و آن را متنوع می‌کند، علاوه بر این، موجب توسعه اقتصادی محلی و بومی شده و به اشتغالزایی منجر می‌شوند.
به همین دلیل، توریسم غذایی می‌تواند در برندسازی و افزایش تقاضا برای مقاصد گردشگری نقش داشته باشد و در کنار آن سنت‌های محلی و تنوع جوامع را حفظ کند.

 غذاها نشان دهنده آداب و رسوم ملل مختلف هستند. خوردن یک وعده غذایی خوشمزه خاطره‌ای شیرین از سفر به هر نقطه از جهان برای گردشگران رقم می‌زند. بیشتر گردشگران داخلی ترجیح می‌دهند در سفر‌های خود به داخل کشورشان غذاهای محلی و سنتی آن منطقه را امتحان کنند. مشهد یکی از شهرهایی است که ما ایرانیان به قصد زیارت حرم امام رضا (ع) به آن زیاد سفر می‌کنیم. تا حالا در این سفرها، غذاهای سنتی مشهد را امتحان کرده‌اید

 این شهر جاذبه‌های فراوانی غیر از حرم دارد. جاذبه‌های تاریخی، بازارها، مراکز خرید و البته رستوران‌ها با انواع غذاهای خوشمزه. در کنار تمام غذاهای ایرانی خوش‌طعمی که در رستوران‌های مشهد سرو می‌شود، غذاهای محلی متنوعی هم وجود دارند که امتحان کردن آنها خالی از لطف نیست. اما محبوب‌ترین غذاهای سنتی مشهداست.

 

 

کترینگ مطبخ شاهان در خیابان دانشگاه مشهد , کترینگ مطبخ شاهان , طبخ انواع غذاها در مشهد , کترینگ در مشهد , انواع کباب در مشهد  , رستوران در مشهد , بهترین کترینگ در مشهد , کترینگ مطبخ شاهان در مشهد , بیرون بر در مشهد ,