عمده فروشی مواد شیمیایی صنعتی سیّاح در مریوان

شماره های تماس:
09115328533
09118674669

کربنات سدیم سود سوزآور و آب ژاول سیّاح

💫هیرکان شیمی امین💫

💫دارای مجوز رسمی عمده فروشی مواد شیمیایی صنعتی💫

*  سوابق کاری تامین مواد شیمیایی :

سابقه تامین مواد اولیه کارخانه های زیر:

  • * کارخانه های کاشی سرامیک در کرمانشاه و خراسان رضوی
    * کارخانه ذوب فلزات رنگین در همدان
    * کارخانه های تولید سیانور سدیم در آذربایجان غربی و کردستان
    * کارخانه فراوری کنسانتره و تولید شمش سرب در زنجان
    * ارسال مواد اولیه شیمیایی به افغانستان جهت مصرف کارخانه های شیشه
    * همکاری و دراختیار قراردادن محموله های مواد شیمیایی مختلف نظیر کربنات سدیم به بازرگانی های متعدد جهت عرضه به بازار

نمایی از کارخانه سمنان

کارخانه کربنات سدیم سمنان

 

✔️فروش عمده با قیمت رقابتی و تحویل فوری موارد زیر مستقیم از کارخانه:
✔️کربنات سدیم سبک و سنگین سمنان ( سودا اش )
✔️سود سوزآور ( سدیم هیدروکسید ، کاستیک سودا )
✔️کلسیم کلراید
✔️آب ژاول ( سدیم هیپوکلریت )

💥 فروش بصورت رسمی و غیر رسمی قابل انجام خواهد بود💥

✳️کربنات سدیم چیست؟

🌀کربنات سدیم نمک دو سدیمی از اسید کربنیک با املاح قلیایی است. سدیم کربنات (Na2CO3) به عنوان یک ترکیب معدنی و جامد سفید رنگ، محلول در آب می باشد. این ترکیب به عنوان باز نسبتا قوی و یکی از مهم ترین مواد شیمیایی به خصوص در صنعت شیشه سازی می باشد.

✳️نام تجاری کربنات سدیم

🌟سودا اش یا خاکستر سودا نام تجاری سدیم کربنات می باشد. این ماده در جامعه با اسامی دیگری مثل کربنات دو سود، کریستال سودا، دی سدیم کربنات، نمک کربنیک اسید دی سدیم و سودای شست و شوی نیز شناخته می شود.

✳️انواع سدیم کربنات 

🔸سدیم کربنات سبک 

🔸سدیم کربنات سنگین 

✳️سدیم کربنات سبک

🌟سدیم کربنات سبک حاوی کمتر از 0.5 درصد سدیم کلرید است. سدیم کربنات سبک به طور سنتی جایی که شیمی در محلول مورد نیاز است، کاربرد دارد. این ماده به عنوان تنظیم کننده ی pH در بسیاری از صنایع شیمیایی نیز کاربرد دارد.

✳️سدیم کربنات سنگین

💫سدیم کربنات سنگین به عنوان نمونه ای از انواع باز ها از هیدراسیون کربنات سدیم سبک به مونوهیدرات و سپس دهیدراسیون تهیه شده است. حذف آب برای بهبود روند تولید راندمان یک محصول با شکل و اندازه و تراکم کریستالی می باشد.

💫آب ژاول شامل یک کاتیون سدیم (Na) و یک آنیون هیپوکلریت (OCl) می باشد. هیپوکلریت سدیم محلول در آب با عنوان تجاری آب ژاول شناخته شده که یک محلول رقیق به رنگ زرد مایل به سبز کم رنگ همراه با بوی تند و شدید است. این ماده به عنوان سفید کننده مایع و از مواد شیمیایی خانگی شناخته می شود.

💫 همچنین همان طور که گفته شد از هیپوکلریت سدیم به دلیل وجود عنصر کلر در ترکیب خود، به عنوان ضد عفونی کننده و بایوساید نیز استفاده می شود.آب ژاول را با نام های دیگری نظیر سدیم کلرات، آنتی فرمین، هیپوکلریت سدیم، وایتکس و مایع سفید کننده نیز می شناسند.

✳️سود سوز آور 

🔺سود سوز آور نمونه ترین قلیایی های قوی است. با اسیدهای مختلف مانند هیدروکلریک اسید واکنش می دهد. گرچه خطر انفجار یا اشتعال، وجود ندارد ولی گرمای قابل توجهی برای خنثی سازی ایجاد می کند.

🔺باعث خوردگی فلزات مانند آلومینیوم، قلع و روی می شود. در طی این فرایند، هیدروژن تولید می کند که پتانسیل آن را دارد که به عنوان یک گاز منفجره رفتار کند.

🔺بسیار مرطوب کننده است و رطوبت، دی اکسید کربن یا گوگرد و دی اکسید موجود در هوا را جذب می کند. همچنین بسیار لطیف است و رطوبت را به خود جذب می کند تا به شکل یک محلول آبی در آید.

🔺وقتی سود سوز آور مایع رقیق می شود، مقدار قابل توجهی گرما تولید می کند. رقت از آنجا که به سرعت گرمای شدید و محلول حاصل را تولید می کند، اگر آب با بی احتیاطی در آن ریخته شود، ممکن است پاشیده شود، باید مراقب باشید.

🔺سود سوز آور به راحتی فیبرهای حیوانی را تجزیه می کند. الیاف گیاهی نیز گرچه تجزیه شده هستند، اما مقاومت بالاتری نسبت به الیاف حیوانی دارند. گرچه مواد مقاوم در برابر خوردگی توسط سود سوز آور شامل فولاد ضد زنگ، اپوکسی فولاد است، اما رزین ها و پلاستیک های تقویت شده با الیاف، فولاد و فولاد با روکش لاستیک بیشترین مقدار را دارند و اغلب استفاده می شوند.

بار دپو شده

✳️موارد استفاده سود سوز آور 

🔹🔸سود سوز آور کاربردهای متنوعی دارد که اساساً بر اساس توانایی آن به عنوان یک قلیایی قوی برای واکنش با بسیاری از مواد است. این یک پایه قوی تر و واکنش دهنده سریعتر از سایر مواد قلیایی است. در آب بسیار پایدارتر است و می تواند به صورت مایع ذخیره و حمل شود.

🔹🔸همچنین از محصولات جانبی نامطلوب مانند کربن، دی اکسید یا سایر کربناتهای نامحلول تشکیل نمی شود. بزرگترین کاربردهای سود سوز آور تولید کاغذ و کاغذ،تولید آلومینا، جوهر زدایی کاغذهای باطله ، تصفیه آب و شیمی عمومی است.

🔹🔸سود سوز آور یک ماده اساسی در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی است. از آن به عنوان واسطه و واکنش دهنده در فرآیندهای تولید کننده حلال، پلاستیک، الیاف مصنوعی، سفید کننده، چسب، پوشش، علف کش، رنگ، جوهر و دارویی مانند آسپرین استفاده می شود.

🔹🔸همچنین در صنایع صابون و شوینده ، نفت و گاز و منسوجات و همچنین برای خنثی سازی جریان زباله های اسیدی و شستشوی اجزای اسیدی از گازهای خارج شده استفاده می شود.

✳️کاستیک سودا چیست؟

💫سدیم هیدروکسید (Sodium hydroxide)، کاستیک سودا (Caustic Soda) یا سود سوزآور با فرمول شیمیایی Noah که ماده‌ای جامد و سفیدرنگ با دمای ذوب ۱۳۹۰ درجه سانتی‌گراد و چگالی ۲٬۱۳ است.

 

 

✳️کاربرد سود پرک

🌀کنترل PH، خنثی‌سازی اسید، گاز زدایی، ساخت خمیرسلولز و کاغذ، در صنایع گاز و نفت (برای زدایش آلاینده‌های اسیدی در فرایند گاز و نفت)، ساخت صابون و پاک کننده‌ها، صنایع ابریشم مصنوعی و سلوفان، تصفیه آب، فرایند مواد غذایی، زدایش گاز از دودکش، معدنکاری، ساخت شیشه، فرآیند نساجی، ضدعفونی سبزیجات، احیاء لاستیک، حکاکی و فلزکاری، فرآیند آلومینیوم‌سازی، آماده‌سازی چسب، زدایش رنگ، به عنوان ماده ضدعفونی کننده.

✳️آب ژاول چیست و چه تفاوتی با وایتکس دارد؟

🌀آب ژاول یا هیپوکلریت سدیم (NaOCl) یکی از رایج ترین مواد شیمیایی برای ضدعفونی و گند زدایی می باشد که در صنایع مختلف و همچنین نظافت محیط های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده شیمیایی که کاربرد گسترده ای در تصفیه آب و فاضلاب دارد، با نام های دیگری از قبیل مایع سفید کننده یا وایتکس نیز شناخته شده است.

✳️آب ژاول چیست؟

🔺آب ژاول یا هیپوکلریت سدیم مایعی زرد رنگ می باشد که دارای خاصیت سفید کنندگی، گند زدایی و از بین بردن بو داشته و در تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده با نام های مختلفی از قبیل وایتکس، مایع سفید کننده و هیپورکلریت سدیم و کلر مایع شناخته میشود.در واقع، با اضافه شدن 10 تا 16 درصد از هیپوکلریت در آب می توان به این ماده دست پیدا نمود.

✳️از مهم ترین ویژگی های آب ژاول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

🔹🔸وایتکس در تماس با نور و حرارت ناپیدار بوده و به همین دلیل در ظروف مات و در بسته نگهداری می گردد
🔹🔸دارای خاصیت اکسید کنندگی بالا بوده و موجب سوزش چشم و پوست می گردد
🔹🔸قدرت خورندگی بالایی دارد
🔹🔸اختلاط آب ژاول با سایر مواد شیمیایی از قبیل آمونیاک بسیار خطرناک بوده و گاز سمی کلرامین تولید میکند
🔹🔸ماده حاصل از آب ژاول و متانول قابل انفجار است
🔹🔸استفاده از آب ژاول در محیط های دربسته منجر به ایجاد اختلال در سیستم تنفسی شده و حتی منجر به خفگی و مرگ می گردد

مدیریت:محمدامین سیّاح

 

شماره های تماس:
09115328533
09118674669

 

پروانه شغلی و آنالیز محصولات

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

روند تولید کربنات سدیم

 

 

 

 

کربنات سدیم سیّاح در مریوان کردستان , سود سوزآور سیّاح در مریوان کردستان , آب ژاول سدیم کربنات سبک سیّاح در مریوان کردستان , سدیم کربنات سنگین سیّاح در مریوان کردستان , سدیم کربنات متوسط سیّاح در مریوان کردستان , کربنات سدیم سود سوزآور و آب ژاول سیّاح , خرید کربنات سدیم , فروش کربنات سدیم , خرید کربنات سدیم سبک , خرید کربنات سدیم سنگین , فروش کربنات سدیم سبک , خرید کربنات سدیم سبک , خرید کربنات سدیم سنگین , فروش کربنات سدیم سنگین , قیمت کربنات سدیم , فروش کاستیک سودا , فروش سودسوز آور , فروش سدیم هیدروکسید , خرید کاستیک سودا , خرید سود پرک , خرید سدیم هیدروکسید , کربنات سدیم سمنان , خرید کربنات سدیم سمنان , فروش کربنات سدیم سمنان ,