کفسابی و نماشویی انواع سنگ با مواد نانو برادران جلیلی در کرج و حومه 

⚡️نماشویی ساختمان یکی از مهم ترین قسمت هایی است که می‌بایست در نظافت فضای بیرونی ساختمان در نظر گرفت. نماشویی ساختمان ظاهر بنا را زیبا و تمیز می‌کند و روی قضاوت دیگران از فضای داخل تاثیرگذار است.

?نماشویی و شستشوی نما به دلایلی انجام می‌گیرد که چند مورد را بیان می‌کنیم:

?وجود آلاینده‌‌‌های موجود در فضا مثل دود گرد و خاک و غیره و قرار گرفتن آنها بر روی نما.

?باران‌‌‌های اسیدی که موجب سوختگی و شوره زدن نما می‌شود، باران‌‌‌های اسیدی امروزه در شهر‌‌‌های بزرگ آسیب‌‌‌های زیادی برروی نما ایجاد میکنند که برای رهایی از این آسیب‌ها بهتر است توسط نانو کاری از نما محافظت گردد.

?وجود لکه جرم و کثیفی بر روی سطح نما

?ریختن گچ، سیمان،رنگ،پودر و غیره بر روی نما در اثر عملیات ساختمانی

?آسیب‌‌‌های ناشی از آتش سوزری که میتواند باعث از دست رفتن زیبایی و کیفیت نما گردد.

?شستشوی نما با مواد نانو

⚜️نانو‌ها مواد شوینده هستند و به خاطر قدرت پاک کنندگی بالا و اینکه حلال های قویتری نسبت به دیگر شوینده‌ها هستند، به نما آسیب نمیزنند.

⚜️ماندگاری بیشتر پاکیزگی بعداز شستشوی نما با مواد نانو نتیجه می‌شود. بسته به جنس نمای شما میتوانیم بعد از نماشویی این مواد نانو عایق را روی نمای ساختمان اعمال کنیم.

⚜️به طور مثال برای نمای شیشه و کامپوزیت و سطوح صیقلی با اعمال مواد پوشش دهنده نانو مخصوص این نماها عمر پاکیزگی این نماهارا میتوان به پنج برابر حالت عادی افزایش داد.برای آجر و سیمان میتوان با استفاده از مواد عایق آبگریز نانو عمر پاکیزگی این نماها را چندین برابر حالت عادی افزایش داد.

?کفسابی

?در کفسابی، با دستگاه های مخصوص کفسابی، لایه بسیار نازکی از سنگ کف را می سابیم. اگر این کار توسط کف ساب حرفه ای و با تجربه انجام شود سنگ آینه ای و بسیار براق می شود. . البته باید از دستگاه های مناسب استفاده کند. و تعداد دفعات ساب هم مهم است. کفسابی با این روش علاوه بر حذف پستی ها و بلندی های سطح، لایه رویی کهنه و معمولا آسیب دیده را حذف می کند و لایه جدیدی از سنگ را نمایان میکند. که سنگ را نو می کند.

?با کفسابی تمام مشکلات سطح سنگ را میتوانید از بین ببرید. این کار محیط شما را بسیار مجلل و ارزشمند میکند. و جلوه بی نظیری به پاساژ ها و فروشگاه ها و یا منازل سکونی و پارکینگ و ادارات می بخشد.

به مدیریت : آقای جلیلی

 

 

کفسابی و نماشویی با مواد نانو برادران جلیلی در تهران , کفسابی , نماشویی با مواد نانو , کفسابی و نماشویی در تهران , کفسابی و نماشویی انواع سنگ با مواد نانو , قیمت کفسابی در تهران , قیمت نماشویی در تهران ,